Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen “Uluslararası Konya Yarı Maratonu” 31 ülkeden binlerce sporcunun katılımıyla yapıldı. Manisa Büyükşehir Belediyesporlu Ahmet Bayram yarı maratonda 50-54 yaş kategorisinde zirvede yer alırken; Özlem Işık da 10 kilometre koşusunda üçüncü oldu.
Haber Giriş Tarihi: 27.05.2024 16:41
Haber Güncellenme Tarihi: 27.05.2024 16:41
Kaynak:
IGF
KONYA (İGFA) - Konya Büyükşehir Belediyesi, Selçuklu Otizmli Bireyler Vakfı (SOBE), Meram Down Sendromlu Bireyler Yaşam Destek Merkezi (DOSD MERAM) ile Karatay Alzheimer Gündüz Yaşam Merkezi işbirliğinde 3. Uluslararası Konya Yarı Maratonu düzenlendi. Manisa Büyükşehir Belediyesporlu atletler Ahmet Bayram ve Özlem Işık, 31 ülkeden binlerce sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen koşuda, başarılı sonuçlar elde etti. 21 kilometrelik yarı maratona katılan Ahmet Bayram, 1 saat 17 dakika 18 saniyelik sonucuyla 50-54 yaş grubunda zirvede yer aldı. Bayram’ın ardından Nihat Özkaymak ikinci, Murat Kaya da üçüncü sıranın sahibi oldu. 10 kilometre kadınlar koşunda Esmanur Yılmaz şampiyonluk ipini göğüslerken, Dilan Çukurcam ikinci, yarışı 43 dakika 43 saniyede tamamlayan Manisa Büyükşehir Belediyesporlu Özlem Işık da üçüncü sırada tamamladı. Ahmet Bayram ve Özlem Işık, kazandıkları kupalarla poz vererek, yarışı başarılı bir şekilde tamamlamanın mutluluğunu yaşadılar.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisalı atletler, Konya’da 2 kupa kazandı
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen “Uluslararası Konya Yarı Maratonu” 31 ülkeden binlerce sporcunun katılımıyla yapıldı. Manisa Büyükşehir Belediyesporlu Ahmet Bayram yarı maratonda 50-54 yaş kategorisinde zirvede yer alırken; Özlem Işık da 10 kilometre koşusunda üçüncü oldu.
KONYA (İGFA) - Konya Büyükşehir Belediyesi, Selçuklu Otizmli Bireyler Vakfı (SOBE), Meram Down Sendromlu Bireyler Yaşam Destek Merkezi (DOSD MERAM) ile Karatay Alzheimer Gündüz Yaşam Merkezi işbirliğinde 3. Uluslararası Konya Yarı Maratonu düzenlendi. Manisa Büyükşehir Belediyesporlu atletler Ahmet Bayram ve Özlem Işık, 31 ülkeden binlerce sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen koşuda, başarılı sonuçlar elde etti. 21 kilometrelik yarı maratona katılan Ahmet Bayram, 1 saat 17 dakika 18 saniyelik sonucuyla 50-54 yaş grubunda zirvede yer aldı. Bayram’ın ardından Nihat Özkaymak ikinci, Murat Kaya da üçüncü sıranın sahibi oldu. 10 kilometre kadınlar koşunda Esmanur Yılmaz şampiyonluk ipini göğüslerken, Dilan Çukurcam ikinci, yarışı 43 dakika 43 saniyede tamamlayan Manisa Büyükşehir Belediyesporlu Özlem Işık da üçüncü sırada tamamladı. Ahmet Bayram ve Özlem Işık, kazandıkları kupalarla poz vererek, yarışı başarılı bir şekilde tamamlamanın mutluluğunu yaşadılar.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Yalova kumarbazlar şehri oldu
İstanbul merkezli yürütülen yasa dışı bahis ve kara para aklama operasyonlarında İstanbul, Kocaeli ve Yalova dahil birçok ilde işlem yapıldı. Toplam işlem hacminin 195 milyar TL'yi aştığı belirlenirken, 104 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.
Yine Akasya park yine çocuk ölümü
Yalova'da kayıp olarak aranan 9 yaşındaki Yusuf Gezek, Akasya Park sahilinde ölü bulundu. Boğulduğu tahmin edilen çocuğun cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Soruşturma sürüyor.
Yine Akasyapark,yine çocuk ölümü
Yalova'da kayıp olarak aranan 9 yaşındaki Yusuf Gezek, Akasya Park sahilinde ölü bulundu. Boğulduğu tahmin edilen çocuğun cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Soruşturma sürüyor.
Genç öğretmenin şüpheli ölümü
Kocaeli Karamürsel'de evinin penceresinden düşerek ağır yaralanan öğretmen Bengisu Tuygun, hastanede hayatını kaybetti. Genç öğretmenin cenazesi Karabali Camii'ndeki törenle defnedildi. Olayla ilgili emniyet tarafından soruşturma başlatıldı.
30 METRELİK VADİYE UÇTU
Yalova'nın Termal ilçesi Sudüşen Şelalesi mevkiinde motosikletiyle yaklaşık 30 metre derinliğindeki vadiye düşen sürücü, arama kurtarma ve itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla kurtarılarak sağlık ekiplerine teslim edildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
30 METRELİK VADİYE UÇTU
Yalova'nın Termal ilçesi Sudüşen Şelalesi mevkiinde motosikletiyle yaklaşık 30 metrelik vadiye düşen bir kişi, arama kurtarma ve itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla kurtarılarak sağlık ekiplerine teslim edildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.