Keşanspor Genel Kaptanı Nevruz Kaldı, Edirne U17 İl Şampiyonluk maçından sonra yaşanan olaylara ilişkin açıklamada bulundu.
Haber Giriş Tarihi: 21.05.2024 11:41
Haber Güncellenme Tarihi: 21.05.2024 11:41
Kaynak:
IGF
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Keşanspor Genel Kaptanı Nevruz Kaldı, Edirne U17 İl Şampiyonluk maçından sonra 2-0 yendikleri rakipleri Yeniimaretsporlu futbolcuların Keşanspor kulübü oyuncularına saldırması ile ilgili yazılı bir açıklama yayınladı.
Kaldı’nın yaptığı yazılı açıklama şöyle;
“18.05.2024 Cumartesi günü Saat: 14:00 te ile Yeni İmaret Stadında Ligin son maçı Yeniimaret(U17)-Keşanspor (U-17) takımımız arasında oynandı. Maç 2-0 Keşanspor’un üstünlüğü ile biterek Keşan spor U-17 takımımız şampiyon olmuştur.
Yeniimaretspor ve yöneticileri tüm hafta içi günlerde maç şampiyonun belirleneceği maç olduğundan dolayı taraftar toplanması için normal olan paylaşım yaptılar. Maç Sonunda da Yeniimaret Spor Yöneticisi Şahin Kırbiç olayların büyümemesi için elinden geleni yapmıştır. Kendisine teşekkür ediyoruz.
Yeniimaret Spor adına Maçta davul zurna tutulmuş bireysel ve organize taraftar grubu statta yerini almalarına rağmen, maçta hiçbir güvenlik görevlisi görev almamıştır. Kalecimizin arkasındaki tel örgülerin oradan ilk yarı boyunca torpil denilen patlayıcı maddeler atılmış, yaralayıcı saldırıda bulunulmuştur. Devre arasında Futbol İl temsilcisini şahsen ben arayarak çok sayıda taraftar olan bir maçta güvenlik önlemi alınması gerektiğini maç sonunda olay çıkma olasılığı olacağını bildirdim. Bu konuşmamız sonucunda maçın 2. devresine sadece 2 adet polis stada gönderilmiştir. Ancak stadın tüm kapıları açık giren çıkanın belli olmadığı şekilde maç oynatılmıştır.
Defalarca maç boyunca ASKF yöneticileri arkadaşlarla telefon görüşmelerim olduğu halde rahat olun hiç bir şey olmaz biz buradayız denerek savuşturulmuştur. Ancak görünen köy kılavuz istemediğini maç sonunda gördük ve kapıları açık olan stada 40-50 yaşlarında şahıslar girerek 16-17 yaşların gencecik çocuklarımıza fiili saldırıda bulunup tekme tokat ve yumruklama ile darp etmişlerdir. Bu saldırıya Yeniimaretspor futbolcuları da dahil olunca önüne geçilemez bir saldırıya dönüşmüştür.
Edirne futbolunu yönetenler adına bir kara leke olarak kayıtlara geçen bir maç oynanmış olup, Keşanspor’a karşı bu kin öfke neden? Bu gençler kime ne yaptı tek amaçları iyi bir birey olmak , spor yapmak. Yazıklar olsun.
Gencecik futbolcularımız centilmence maçını oynamış ve net bir skorla kazanmıştır. Futbolcularımızla gurur duyuyoruz. Keşanspor’un camiasıyla-taraftarıyla büyüklüğünü herkesin kabul etmesi gerekiyor.
Bu saldırının idari ve adli yönden takipçisi olacağımızın bilinmesini isteriz.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Keşanspor, Yeniimaretspor’un saldırısını kınadı
Keşanspor Genel Kaptanı Nevruz Kaldı, Edirne U17 İl Şampiyonluk maçından sonra yaşanan olaylara ilişkin açıklamada bulundu.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Keşanspor Genel Kaptanı Nevruz Kaldı, Edirne U17 İl Şampiyonluk maçından sonra 2-0 yendikleri rakipleri Yeniimaretsporlu futbolcuların Keşanspor kulübü oyuncularına saldırması ile ilgili yazılı bir açıklama yayınladı.
Kaldı’nın yaptığı yazılı açıklama şöyle;
“18.05.2024 Cumartesi günü Saat: 14:00 te ile Yeni İmaret Stadında Ligin son maçı Yeniimaret(U17)-Keşanspor (U-17) takımımız arasında oynandı. Maç 2-0 Keşanspor’un üstünlüğü ile biterek Keşan spor U-17 takımımız şampiyon olmuştur.
Yeniimaretspor ve yöneticileri tüm hafta içi günlerde maç şampiyonun belirleneceği maç olduğundan dolayı taraftar toplanması için normal olan paylaşım yaptılar. Maç Sonunda da Yeniimaret Spor Yöneticisi Şahin Kırbiç olayların büyümemesi için elinden geleni yapmıştır. Kendisine teşekkür ediyoruz.
Yeniimaret Spor adına Maçta davul zurna tutulmuş bireysel ve organize taraftar grubu statta yerini almalarına rağmen, maçta hiçbir güvenlik görevlisi görev almamıştır. Kalecimizin arkasındaki tel örgülerin oradan ilk yarı boyunca torpil denilen patlayıcı maddeler atılmış, yaralayıcı saldırıda bulunulmuştur. Devre arasında Futbol İl temsilcisini şahsen ben arayarak çok sayıda taraftar olan bir maçta güvenlik önlemi alınması gerektiğini maç sonunda olay çıkma olasılığı olacağını bildirdim. Bu konuşmamız sonucunda maçın 2. devresine sadece 2 adet polis stada gönderilmiştir. Ancak stadın tüm kapıları açık giren çıkanın belli olmadığı şekilde maç oynatılmıştır.
Defalarca maç boyunca ASKF yöneticileri arkadaşlarla telefon görüşmelerim olduğu halde rahat olun hiç bir şey olmaz biz buradayız denerek savuşturulmuştur. Ancak görünen köy kılavuz istemediğini maç sonunda gördük ve kapıları açık olan stada 40-50 yaşlarında şahıslar girerek 16-17 yaşların gencecik çocuklarımıza fiili saldırıda bulunup tekme tokat ve yumruklama ile darp etmişlerdir. Bu saldırıya Yeniimaretspor futbolcuları da dahil olunca önüne geçilemez bir saldırıya dönüşmüştür.
Edirne futbolunu yönetenler adına bir kara leke olarak kayıtlara geçen bir maç oynanmış olup, Keşanspor’a karşı bu kin öfke neden? Bu gençler kime ne yaptı tek amaçları iyi bir birey olmak , spor yapmak. Yazıklar olsun.
Gencecik futbolcularımız centilmence maçını oynamış ve net bir skorla kazanmıştır. Futbolcularımızla gurur duyuyoruz. Keşanspor’un camiasıyla-taraftarıyla büyüklüğünü herkesin kabul etmesi gerekiyor.
Bu saldırının idari ve adli yönden takipçisi olacağımızın bilinmesini isteriz.”
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
CHP'Lİ BECAN'IN "TARAFSIZIZ" ÇIKIŞI TARTIŞMA YARATTI:
CHP Yalova Milletvekili Tahsin Becan, partideki genel başkanlık ve 'mutlak butlan' tartışmalarında taraf olmayacağını açıkladı. Yeni parti iddialarını reddeden Becan, ayrışmaların iktidara fayda sağladığını belirterek birlik çağrısında bulundu.
Başsavcı değişti
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Mevcut Başsavcı Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
YALOVA’NIN YENİ BAŞSAVCISI YUNUS EMRE BÜYÜKYURT OLDU
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Görevi devreden Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
ÇINARCIK'TAKİ BEBEK DARP DAVASI!
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davanın ikinci duruşmasında, sanık Ş.E. yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek mücadeleye devam edeceğini açıkladı.
MAHKEMEDEN TAHLİYE KARARI
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davada sanık Ş.E., yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek adaleti arayacağını açıkladı.
SAFRA KESESİNDEN 3 BİNİ AŞKIN TAŞ ÇIKTI!
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 76 yaşındaki Nimet Gürkan'ın safra kesesinden, Dr. Mehmet Ali Yücesoy tarafından gerçekleştirilen operasyonla 3 bini aşkın taş çıkarıldı. Nadir görülen vakayı atlatan hasta taburcu edildi.