Bursa Yenişehir Belediyespor galibiyetle sezonu açtı
Bursa Yenişehir Belediyespor galibiyetle sezonu açtı
Bursa'da Yenişehir Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, Büyük Reşitpaşaspor’u evinde 3-2’lik skorla mağlup ederek, sezona galibiyetle başladı.
Haber Giriş Tarihi: 06.10.2024 19:41
Haber Güncellenme Tarihi: 06.10.2024 19:41
Kaynak:
IGF
BURSA (İGFA) - Yıllar sonra yeniden kurulan ve Türkiye Voleybol Federasyonu 2. Lig’de mücadele eden Yenişehir Belediyespor Erkek Voleybol Takımı bugün ilk sınavını başarıyla tamamladı.
Büyük Reşitpaşaspor’la 100. Yıl Cumhuriyet Spor Tesisleri’nde karşılaşan Yenişehir Belediyespor, ilk sette 1-0 geriye düşmesine rağmen, maçı 3-2 kazanmayı başardı. Galibiyet sevincini tribünleri dolduran Yenişehirlilerle paylaşan Yenişehir Belediyespor oyuncuları, sahada kutlama yaptı.
Maç sonrasında açıklama yapan Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, “Her biri birbirinden değerli oyuncularımız aylardır sezona hazırlanıyorlardı. Bizler de Yenişehir Belediyesi olarak, ilçemizdeki voleybol kültürünü desteklemek adına üzerimize düşen ne varsa yaptık. Büyük Reşitpaşaspor tecrübeli oyunculardan oluşan bir ekipti. Onlara karşı çok iyi mücadele ettik. Takımımızı yeni oluşturmamıza rağmen oyuncularımız kısa zamanda uyum sağladı. Bu tecrübeyle takımımız önümüzdeki maçlarda çok daha iyi olacak” diye konuştu.
‘HALKIMIZ BU COŞKUYU ÖZLEMİŞ’
Yenişehirlilerin voleybol maçlarını özlediğini ifade eden Başkan Ercan Özel, “Tribünler tıklım tıklım doluydu, genci, yaşlısı, çocuğu buradaydı. Birçok kişi ailesiyle birlikte geldi ve takımımızı destekledi. Tribünlerimiz çok coşkuluydu. Halkımız bu coşkuyu özlemişti” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Yenişehir Belediyespor galibiyetle sezonu açtı
Bursa'da Yenişehir Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, Büyük Reşitpaşaspor’u evinde 3-2’lik skorla mağlup ederek, sezona galibiyetle başladı.
BURSA (İGFA) - Yıllar sonra yeniden kurulan ve Türkiye Voleybol Federasyonu 2. Lig’de mücadele eden Yenişehir Belediyespor Erkek Voleybol Takımı bugün ilk sınavını başarıyla tamamladı.
Büyük Reşitpaşaspor’la 100. Yıl Cumhuriyet Spor Tesisleri’nde karşılaşan Yenişehir Belediyespor, ilk sette 1-0 geriye düşmesine rağmen, maçı 3-2 kazanmayı başardı. Galibiyet sevincini tribünleri dolduran Yenişehirlilerle paylaşan Yenişehir Belediyespor oyuncuları, sahada kutlama yaptı.
Maç sonrasında açıklama yapan Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, “Her biri birbirinden değerli oyuncularımız aylardır sezona hazırlanıyorlardı. Bizler de Yenişehir Belediyesi olarak, ilçemizdeki voleybol kültürünü desteklemek adına üzerimize düşen ne varsa yaptık. Büyük Reşitpaşaspor tecrübeli oyunculardan oluşan bir ekipti. Onlara karşı çok iyi mücadele ettik. Takımımızı yeni oluşturmamıza rağmen oyuncularımız kısa zamanda uyum sağladı. Bu tecrübeyle takımımız önümüzdeki maçlarda çok daha iyi olacak” diye konuştu.
‘HALKIMIZ BU COŞKUYU ÖZLEMİŞ’
Yenişehirlilerin voleybol maçlarını özlediğini ifade eden Başkan Ercan Özel, “Tribünler tıklım tıklım doluydu, genci, yaşlısı, çocuğu buradaydı. Birçok kişi ailesiyle birlikte geldi ve takımımızı destekledi. Tribünlerimiz çok coşkuluydu. Halkımız bu coşkuyu özlemişti” diye konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
CHP'Lİ BECAN'IN "TARAFSIZIZ" ÇIKIŞI TARTIŞMA YARATTI:
CHP Yalova Milletvekili Tahsin Becan, partideki genel başkanlık ve 'mutlak butlan' tartışmalarında taraf olmayacağını açıkladı. Yeni parti iddialarını reddeden Becan, ayrışmaların iktidara fayda sağladığını belirterek birlik çağrısında bulundu.
Başsavcı değişti
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Mevcut Başsavcı Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
YALOVA’NIN YENİ BAŞSAVCISI YUNUS EMRE BÜYÜKYURT OLDU
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Görevi devreden Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
ÇINARCIK'TAKİ BEBEK DARP DAVASI!
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davanın ikinci duruşmasında, sanık Ş.E. yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek mücadeleye devam edeceğini açıkladı.
MAHKEMEDEN TAHLİYE KARARI
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davada sanık Ş.E., yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek adaleti arayacağını açıkladı.
SAFRA KESESİNDEN 3 BİNİ AŞKIN TAŞ ÇIKTI!
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 76 yaşındaki Nimet Gürkan'ın safra kesesinden, Dr. Mehmet Ali Yücesoy tarafından gerçekleştirilen operasyonla 3 bini aşkın taş çıkarıldı. Nadir görülen vakayı atlatan hasta taburcu edildi.