Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu ve AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy ile birlikte 14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle ilçede hayata geçirdikleri aile sağlık merkezlerini ziyaret ederek sağlık çalışanlarının gününü tebrik etti.
Haber Giriş Tarihi: 15.03.2024 15:10
Haber Güncellenme Tarihi: 15.03.2024 15:10
Kaynak:
IGF
Mehmet UZEL / KAYSERİ (İGFA) - 2024 yılına kadar ilçede aile sağlık merkezi ihtiyacı kalmayacak diye verdikleri sözü tuttuklarını hatırlatan Başkan Palancıoğlu, “Etkin, nitelikli ve kaliteli bir sağlık sistemi, toplumun en önemli şartlarından biridir. Melikgazi Belediyesi olarak 5 yıl boyunca vatandaşlarımızın sağlıkla ilgili tüm ihtiyaçlarını karşılamak için çalıştık. Tam 15 sağlık merkezini ilçemize kazandırdık. Melikgazi'de vatandaşlarımızın sağlık hizmetini en nitelikli şekilde alması ve en güzel sağlık merkezlerinde sağlık ihtiyaçlarını gidermesi için gayretle çalıştık. İnşallah ihtiyaç olan yerlerde de eksikleri gidermeye devam edeceğiz. Canımızı emanet ettiğimiz, fedakârca görev yapan hayatını insan sağlığına adayan sağlık çalışanlarımızın emekleri ödenmeyecek kadar büyük. Sağlık çalışanlarımızın haklarını hiçbir zaman ödeyemeyiz. Bizlerin ve sevdiklerimizin sağlığı için gece gündüz demeden her koşulda büyük bir özveriyle çalışarak, kendisini ‘insana hizmet’ ilkesiyle mesleğine adamış, hekimlerimize görevlerinde başarılar diliyorum. Bu vesile ile hekimlerimizin ve tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramını kutluyorum. " dedi.
AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy ise, " Tıp Bayramını kutlamak için, Mustafa Palancıoğlu Başkanımızla yapmış oldukları sağlık ocaklarında sağlık çalışanlarımızı ziyaret ediyoruz. Tüm hekim ve sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun." diye konuştu.
Başkan Palancıoğlu, ziyaretlerinde doktor, hemşire ve diğer sağlık emekçileri ile tek tek görüşerek, kendilerine çiçek takdim etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Palancıoğlu, sağlık çalışanlarını unutmadı
Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu ve AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy ile birlikte 14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle ilçede hayata geçirdikleri aile sağlık merkezlerini ziyaret ederek sağlık çalışanlarının gününü tebrik etti.
Mehmet UZEL / KAYSERİ (İGFA) - 2024 yılına kadar ilçede aile sağlık merkezi ihtiyacı kalmayacak diye verdikleri sözü tuttuklarını hatırlatan Başkan Palancıoğlu, “Etkin, nitelikli ve kaliteli bir sağlık sistemi, toplumun en önemli şartlarından biridir. Melikgazi Belediyesi olarak 5 yıl boyunca vatandaşlarımızın sağlıkla ilgili tüm ihtiyaçlarını karşılamak için çalıştık. Tam 15 sağlık merkezini ilçemize kazandırdık. Melikgazi'de vatandaşlarımızın sağlık hizmetini en nitelikli şekilde alması ve en güzel sağlık merkezlerinde sağlık ihtiyaçlarını gidermesi için gayretle çalıştık. İnşallah ihtiyaç olan yerlerde de eksikleri gidermeye devam edeceğiz. Canımızı emanet ettiğimiz, fedakârca görev yapan hayatını insan sağlığına adayan sağlık çalışanlarımızın emekleri ödenmeyecek kadar büyük. Sağlık çalışanlarımızın haklarını hiçbir zaman ödeyemeyiz. Bizlerin ve sevdiklerimizin sağlığı için gece gündüz demeden her koşulda büyük bir özveriyle çalışarak, kendisini ‘insana hizmet’ ilkesiyle mesleğine adamış, hekimlerimize görevlerinde başarılar diliyorum. Bu vesile ile hekimlerimizin ve tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramını kutluyorum. " dedi.
AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy ise, " Tıp Bayramını kutlamak için, Mustafa Palancıoğlu Başkanımızla yapmış oldukları sağlık ocaklarında sağlık çalışanlarımızı ziyaret ediyoruz. Tüm hekim ve sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun." diye konuştu.
Başkan Palancıoğlu, ziyaretlerinde doktor, hemşire ve diğer sağlık emekçileri ile tek tek görüşerek, kendilerine çiçek takdim etti.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
52 ŞÜPHELİYE GÖZALTI KARARI
Bursa Orhangazi merkezli Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi. Özel harekat ve helikopter destekli baskınlarda çok sayıda kişi yakalandı.
4 ilde şafak operasyonu
Bursa Orhangazi merkezli; Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen helikopter ve özel harekat destekli narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu uyuşturucu ticareti yaptığı belirlenen 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamaların ayrıştığı ve yapısal sorunlar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan bina hakkında vatandaşlar ve mimar Erol Tatar kalite endişelerini dile getirdi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamalarda ayrışmalar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan yapıdaki kalite sorunları sosyal medyada tepki çekerken, gözler resmi açıklamalara çevrildi.
Otomobil Dereye Uçtu
Yalova Kirazlı Sanayi Sitesi'nde direksiyon hakimiyetini kaybeden kadın sürücü, otomobiliyle dereye uçtu. AFAD ve UMKE ekiplerinin müdahalesiyle kurtarılan sürücü hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
20 YILLIK SIR DNA İLE ÇÖZÜLDÜ