Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu ve AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy ile birlikte 14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle ilçede hayata geçirdikleri aile sağlık merkezlerini ziyaret ederek sağlık çalışanlarının gününü tebrik etti.
Haber Giriş Tarihi: 15.03.2024 15:10
Haber Güncellenme Tarihi: 15.03.2024 15:10
Kaynak:
IGF
Mehmet UZEL / KAYSERİ (İGFA) - 2024 yılına kadar ilçede aile sağlık merkezi ihtiyacı kalmayacak diye verdikleri sözü tuttuklarını hatırlatan Başkan Palancıoğlu, “Etkin, nitelikli ve kaliteli bir sağlık sistemi, toplumun en önemli şartlarından biridir. Melikgazi Belediyesi olarak 5 yıl boyunca vatandaşlarımızın sağlıkla ilgili tüm ihtiyaçlarını karşılamak için çalıştık. Tam 15 sağlık merkezini ilçemize kazandırdık. Melikgazi'de vatandaşlarımızın sağlık hizmetini en nitelikli şekilde alması ve en güzel sağlık merkezlerinde sağlık ihtiyaçlarını gidermesi için gayretle çalıştık. İnşallah ihtiyaç olan yerlerde de eksikleri gidermeye devam edeceğiz. Canımızı emanet ettiğimiz, fedakârca görev yapan hayatını insan sağlığına adayan sağlık çalışanlarımızın emekleri ödenmeyecek kadar büyük. Sağlık çalışanlarımızın haklarını hiçbir zaman ödeyemeyiz. Bizlerin ve sevdiklerimizin sağlığı için gece gündüz demeden her koşulda büyük bir özveriyle çalışarak, kendisini ‘insana hizmet’ ilkesiyle mesleğine adamış, hekimlerimize görevlerinde başarılar diliyorum. Bu vesile ile hekimlerimizin ve tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramını kutluyorum. " dedi.
AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy ise, " Tıp Bayramını kutlamak için, Mustafa Palancıoğlu Başkanımızla yapmış oldukları sağlık ocaklarında sağlık çalışanlarımızı ziyaret ediyoruz. Tüm hekim ve sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun." diye konuştu.
Başkan Palancıoğlu, ziyaretlerinde doktor, hemşire ve diğer sağlık emekçileri ile tek tek görüşerek, kendilerine çiçek takdim etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Palancıoğlu, sağlık çalışanlarını unutmadı
Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu ve AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy ile birlikte 14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle ilçede hayata geçirdikleri aile sağlık merkezlerini ziyaret ederek sağlık çalışanlarının gününü tebrik etti.
Mehmet UZEL / KAYSERİ (İGFA) - 2024 yılına kadar ilçede aile sağlık merkezi ihtiyacı kalmayacak diye verdikleri sözü tuttuklarını hatırlatan Başkan Palancıoğlu, “Etkin, nitelikli ve kaliteli bir sağlık sistemi, toplumun en önemli şartlarından biridir. Melikgazi Belediyesi olarak 5 yıl boyunca vatandaşlarımızın sağlıkla ilgili tüm ihtiyaçlarını karşılamak için çalıştık. Tam 15 sağlık merkezini ilçemize kazandırdık. Melikgazi'de vatandaşlarımızın sağlık hizmetini en nitelikli şekilde alması ve en güzel sağlık merkezlerinde sağlık ihtiyaçlarını gidermesi için gayretle çalıştık. İnşallah ihtiyaç olan yerlerde de eksikleri gidermeye devam edeceğiz. Canımızı emanet ettiğimiz, fedakârca görev yapan hayatını insan sağlığına adayan sağlık çalışanlarımızın emekleri ödenmeyecek kadar büyük. Sağlık çalışanlarımızın haklarını hiçbir zaman ödeyemeyiz. Bizlerin ve sevdiklerimizin sağlığı için gece gündüz demeden her koşulda büyük bir özveriyle çalışarak, kendisini ‘insana hizmet’ ilkesiyle mesleğine adamış, hekimlerimize görevlerinde başarılar diliyorum. Bu vesile ile hekimlerimizin ve tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramını kutluyorum. " dedi.
AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy ise, " Tıp Bayramını kutlamak için, Mustafa Palancıoğlu Başkanımızla yapmış oldukları sağlık ocaklarında sağlık çalışanlarımızı ziyaret ediyoruz. Tüm hekim ve sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun." diye konuştu.
Başkan Palancıoğlu, ziyaretlerinde doktor, hemşire ve diğer sağlık emekçileri ile tek tek görüşerek, kendilerine çiçek takdim etti.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Tehlike bakın ne kadar uzakta
16 Haziran 2026'da Balıkesir açıklarında meydana gelen 3.7 büyüklüğündeki deprem sonrası Prof. Dr. Osman Bektaş, KAF'ın Güney Kolu'nda 1935'ten beri süren gerilim birikiminin arttığına ve bu durumun özellikle Yalova kıyılarını ilgilendirdiğine dikkat çekti.
MARMARA’DA 3.7’LİK GÜNEY KOL DEPREMİ YALOVAYI YAKINDAN İLGİLENDİRİYOR
16 Haziran 2026'da Balıkesir açıklarında meydana gelen 3.7 büyüklüğündeki deprem sonrası Prof. Dr. Osman Bektaş, KAF'ın Güney Kolu'ndaki 91 yıllık enerji birikimine ve fay hattının Yalova kıyılarına yakınlığına dikkat çekti.
TERMAL'DE ŞÜPHELİ ÖLÜM
Yalova'nın Termal ilçesinde günlerdir aranan yabancı uyruklu 18 yaşındaki B.A.M., Üvezpınar Mahallesi'ndeki ormanlık alanda bir ağaçta ölü bulundu. Cumhuriyet Başsavcılığı olayla ilgili soruşturma başlatırken, ölüm nedeni araştırılıyor.
ECE'Lİ FENERBAHÇE YALOVA’DA KUPA KALDIRDI
Yalova'da 13-14 Haziran'de düzenlenen Büyükler Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe hem kadınlar hem de erkekler kategorisinde şampiyon oldu. Yalovalı milli sporcu Ece Haraç, formasını giydiği Fenerbahçe ile memleketinde kupayı kaldırmanın gururunu yaşadı.
Başpehlivanlar Fevziye’de Buluşacak
Yalova'nın Altınova ilçesi Fevziye Köyü'nde, 19-20 Haziran tarihlerinde 116. Tarihi Fevziye Yağlı Güreşleri düzenlenecek. Ali Gürbüz, İsmail Balaban gibi isimlerin yer aldığı organizasyonda toplam 350 güreşçi er meydanına çıkacak.
YALOVA’DA MÜLKİ İDAREDE DEĞİŞİM
17 Haziran 2026 tarihli kararnameyle Yalova'da mülki idare değişti. Asalet Karabulut ve Bekir Sıtkı Dağ, Amasra Kaymakamı Muhammet Çetin de Yalova Vali Yardımcılığı Vali Yardımcısı, Göksu Bayram ise Altınova Kaymakamı oldu. İdil Özdemir Doğan Şırnak'a, Halil İbrahim Kazar ise Sakarya'ya atandı.