Vatandaş bozulan cihazını tamir mi ettiriyor, yenisini mi alıyor?
Vatandaş bozulan cihazını tamir mi ettiriyor, yenisini mi alıyor?
Elektronik ürünlerde yaşanan arızalar son dönemde sıklıkla gündeme gelmeye başladı. Özellikle sıcak havalardan etkilenen bazı ürünler yaz aylarında daha fazla arızaya sebep oldu.
Haber Giriş Tarihi: 30.07.2024 17:07
Haber Güncellenme Tarihi: 30.07.2024 17:07
Kaynak:
IGF
BURSA (İGFA) - Elektronik ürünler, sıklıkla problemlerle karşılaşılan, tamir edilmek zorunda kalınan ürünler olarak karşımıza çıkıyor. Peki en çok karşılaşılan sorunlar neler? Arıza durumunda ürünler özel servise mi yoksa yetkili servise mi götürülmeli?
Konu ile ilgili değerlendirmelerde bulunan servis firması sahibi Ender Şenbayır, arıza çıkaran başlıca elektronik ev aletlerinin elektrikli süpürge, televizyon ve ütü olduğunu söyledi.
Süpürgelerin genellikle motor arızası ile geldiğini kaydeden Şenbayır, markasına ve modeline göre tamir masrafının ortalama 2 bin 500 TL olduğunu kaydetti. Şenbayır vatandaşların, yeni süpürge almaktansa eskisini yaptırmayı tercih ettiklerini ifade etti.
TV arızalarında ise arızasına göre maliyetlerin yüksek olabildiğini belirten Şenbayır, “Görüntü ve led arızasıyla gelen cihazların birçoğunun tamirini istemiyor müşteriler. Fiyatlar yüksek olduğu için yeni televizyon almak daha makul geliyor.” dedi.
Yetkili servis ve özel servis farkına da değinen Şenbayır, “Yetkili servisler her zaman problemin çözümünde daha başarılıdır veya hızlıdır. Çünkü yetkili servis doğrudan üretici firma ile muhataptır ve üretici firmanın bir bakıma çözüm ortağıdır. Dolayısyla arızalı ürünleri yetkili servise götürmek, kullanılabilirlik ve güvenaçısından daha yerinde olacaktır.” şeklinde konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Vatandaş bozulan cihazını tamir mi ettiriyor, yenisini mi alıyor?
Elektronik ürünlerde yaşanan arızalar son dönemde sıklıkla gündeme gelmeye başladı. Özellikle sıcak havalardan etkilenen bazı ürünler yaz aylarında daha fazla arızaya sebep oldu.
BURSA (İGFA) - Elektronik ürünler, sıklıkla problemlerle karşılaşılan, tamir edilmek zorunda kalınan ürünler olarak karşımıza çıkıyor. Peki en çok karşılaşılan sorunlar neler? Arıza durumunda ürünler özel servise mi yoksa yetkili servise mi götürülmeli?
Konu ile ilgili değerlendirmelerde bulunan servis firması sahibi Ender Şenbayır, arıza çıkaran başlıca elektronik ev aletlerinin elektrikli süpürge, televizyon ve ütü olduğunu söyledi.
Süpürgelerin genellikle motor arızası ile geldiğini kaydeden Şenbayır, markasına ve modeline göre tamir masrafının ortalama 2 bin 500 TL olduğunu kaydetti. Şenbayır vatandaşların, yeni süpürge almaktansa eskisini yaptırmayı tercih ettiklerini ifade etti.
TV arızalarında ise arızasına göre maliyetlerin yüksek olabildiğini belirten Şenbayır, “Görüntü ve led arızasıyla gelen cihazların birçoğunun tamirini istemiyor müşteriler. Fiyatlar yüksek olduğu için yeni televizyon almak daha makul geliyor.” dedi.
Yetkili servis ve özel servis farkına da değinen Şenbayır, “Yetkili servisler her zaman problemin çözümünde daha başarılıdır veya hızlıdır. Çünkü yetkili servis doğrudan üretici firma ile muhataptır ve üretici firmanın bir bakıma çözüm ortağıdır. Dolayısyla arızalı ürünleri yetkili servise götürmek, kullanılabilirlik ve güvenaçısından daha yerinde olacaktır.” şeklinde konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
VALİLİK’TEN KRİTİK UYARI:
Yalova'da artan kuraklık nedeniyle su kaynakları kritik seviyeye indi, arıtma tesisleri işlevini yitirdi. Valilik, şehir şebeke suyunun içilmemesi ve yemek yapımında kullanılmaması yönünde uyarı yayınladı. Vatandaşlar ve işletmelerin su kullanımı konusundaki belirsizlik endişeye sebep oluyor.
VALİLİK’TEN KRİTİK UYARI: “ŞEBEKE SUYUNU İÇMEYİN, YEMEKTE KULLANMAYIN”
Yalova'da kuraklık nedeniyle su kaynaklarındaki kritik azalma sebebiyle Valilik, şebeke suyunun içilmemesi ve yemeklerde kullanılmaması yönünde uyarıda bulundu. Vatandaşlar, restoran ve fırınlardaki su kullanımı konusunda endişelerini dile getirdi.
7 Yıl Saklanan Firari, yakalandı
Kaytazdere'de 7 yıldır saklanan firari K.F., "Çocuğun Cinsel İstismarı" ve "Kişiyi Hürriyetinden Yoksun Kılma" suçlarından 10 yıl 10 ay hapis cezasıyla aranıyordu. Emniyet ekipleri tarafından yakalanan K.F., işlemlerinin ardından Kandıra Cezaevi'ne gönderildi.
5,8 MİLYON TL’LİK TAHSİLAT SÜRECİ BAŞLATILDI
Çiftlikköy Belediyesi'nde müfettiş raporu 41 milyon TL kamu zararı tespit etti. 2020-2025 denetiminde eski başkan Silpagar'a 5.8 milyon TL kamu zararı çıkarıldı. Araç kiralama ve vektörle mücadele ihalelerinde büyük kayıplar belirlendi.
“DSİ Nisan’da Uyardı, Belediye Hiçbir Şey Yapmadı”
Ak Parti'nin eski İl Başkanı Bağatar, Yalova'nın su sorununu çözmek için yıllar önce projenin hazırlandığını ama yatırım onayı alamadığını açıkladı. Su kesintileri nedeniyle tepkiler sürerken, AK Parti İl Başkanı Güçlü, belediyeyi ihmalle suçladı.
Suçlu bulundu….Belediye başkanı Mehmet Gürel…..
Ak Parti'nin eski İl Başkanı Bağatar, Yalova'nın su sorununu çözmek için yıllar önce projenin hazırlandığını ama yatırım onayı alamadığını açıkladı. Su kesintileri nedeniyle tepkiler sürerken, AK Parti İl Başkanı Güçlü, belediyeyi ihmalle suçladı.