19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında alternatif rock grubu Son Feci Bisiklet, Manisalılarla buluştu. Konseri, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek ailesiyle birlikte izledi.
Haber Giriş Tarihi: 20.05.2024 10:06
Haber Güncellenme Tarihi: 20.05.2024 10:06
Kaynak:
IGF
MANİSA (İGFA) - 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama programı kapsamında alternatif rock grubu Son Feci Bisiklet, Atatürk Kent Park’ta konser verdi. Konseri, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek ve ailesinin yanı sıra Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, protokol üyeleri, Meclis üyeleri ve çok sayıda Manisalılar izledi. Son Feci Bisiklet grubu seslendirdikleri birbirinden güzel şarkılarıyla Manisalı hayranlarına unutulmaz bir gece yaşattı. Konser sırasında Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, eşi Nurcan Zeyrek eşliğinde sahneye çıkarak grubun üyelerine performanslarından dolayı tebrik etti. Çiçek ile birlikte, içerisinde Manisa Mesir Macunu olan bir sepet hediye etti.
GÜLŞAH DURBAY “CUMHURİYET GENÇLERE EMANET” DEDİ
Manisalılara seslenen Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay “Atatürk’ün en büyük eserim dediği, Cumhuriyeti emanet ettiği gençlik, merhaba. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nız kutlu olsun. Fazla söze gerek yok, Son Feci Bisiklet zaten
söylüyor, hepinize iyi eğlenceler” dedi.
“BİZ MUSTAFA KEMALİN ASKERLERİYİZ”
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek ise sözlerine “gerçekten sizleri çok seviyorum, ne kadar söylesem az. Manisa deyince heyecanlanıyorum, bir de Manisa’mın gençlerinin bu enerjisini, bu vizyonunu, bu hedeflerini ve hayallerini dinleyince inanın daha da çok heyecanlanıyorum. Bir de Gazi Mustafa Kemal Atatürk deyince coşuyorum. Mustafa Kemal Atatürk, bu Cumhuriyeti sizlere emanet etti, iyi ki de sizlere emanet etmiş. Çünkü siz onun ilkesine, inkılaplarına, cumhuriyetine sahip çıkacak olan sizlersiniz. Atam çok rahat uyusun, Çünkü cumhuriyeti emin ellerde, Cumhuriyeti Manisalı gençlerde, Cumhuriyeti bu güzel ülkemin gençlerinde. Atam rahat uyusun çünkü onun ilkelerine inkılaplarına sahip çıkacak olanlar bizleriz, çünkü biz Mustafa Kemalin askerleriyiz. Manisa’m ilkleri gerçekleştirmeyi çok seviyor 75 yıl sonra bir ilki gerçekleştirdi, Ferdi Zeyrek’i seçti. Bu gün farkında olmadan bir ilki daha gerçekleştirmiş Son Feci Bisikleti ilk defa Manisa’ya getirmiş, bir de üstüne Ardanın doğum günü olunca yemede yanında yat. Şimdi bende sizler gibi Son Feci Bisikletin hayranlarındanım çok seviyorum, çok dinliyorum ben mikrofonu sevgili arda ve ekibine bırakıyorum. Bizi bu akşam coşturacaklar Manisa’ma hoş geldiniz, şeref verdiniz Son Feci bisiklet” ifadelerini kullanarak, Son Feci Bisiklet ’in solisti Ardanın doğum gününü kutladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Son Feci Bisiklet Manisalı gençleri coşturdu
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında alternatif rock grubu Son Feci Bisiklet, Manisalılarla buluştu. Konseri, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek ailesiyle birlikte izledi.
MANİSA (İGFA) - 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama programı kapsamında alternatif rock grubu Son Feci Bisiklet, Atatürk Kent Park’ta konser verdi. Konseri, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek ve ailesinin yanı sıra Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, protokol üyeleri, Meclis üyeleri ve çok sayıda Manisalılar izledi. Son Feci Bisiklet grubu seslendirdikleri birbirinden güzel şarkılarıyla Manisalı hayranlarına unutulmaz bir gece yaşattı. Konser sırasında Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, eşi Nurcan Zeyrek eşliğinde sahneye çıkarak grubun üyelerine performanslarından dolayı tebrik etti. Çiçek ile birlikte, içerisinde Manisa Mesir Macunu olan bir sepet hediye etti.
GÜLŞAH DURBAY “CUMHURİYET GENÇLERE EMANET” DEDİ
Manisalılara seslenen Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay “Atatürk’ün en büyük eserim dediği, Cumhuriyeti emanet ettiği gençlik, merhaba. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nız kutlu olsun. Fazla söze gerek yok, Son Feci Bisiklet zaten
söylüyor, hepinize iyi eğlenceler” dedi.
“BİZ MUSTAFA KEMALİN ASKERLERİYİZ”
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek ise sözlerine “gerçekten sizleri çok seviyorum, ne kadar söylesem az. Manisa deyince heyecanlanıyorum, bir de Manisa’mın gençlerinin bu enerjisini, bu vizyonunu, bu hedeflerini ve hayallerini dinleyince inanın daha da çok heyecanlanıyorum. Bir de Gazi Mustafa Kemal Atatürk deyince coşuyorum. Mustafa Kemal Atatürk, bu Cumhuriyeti sizlere emanet etti, iyi ki de sizlere emanet etmiş. Çünkü siz onun ilkesine, inkılaplarına, cumhuriyetine sahip çıkacak olan sizlersiniz. Atam çok rahat uyusun, Çünkü cumhuriyeti emin ellerde, Cumhuriyeti Manisalı gençlerde, Cumhuriyeti bu güzel ülkemin gençlerinde. Atam rahat uyusun çünkü onun ilkelerine inkılaplarına sahip çıkacak olanlar bizleriz, çünkü biz Mustafa Kemalin askerleriyiz. Manisa’m ilkleri gerçekleştirmeyi çok seviyor 75 yıl sonra bir ilki gerçekleştirdi, Ferdi Zeyrek’i seçti. Bu gün farkında olmadan bir ilki daha gerçekleştirmiş Son Feci Bisikleti ilk defa Manisa’ya getirmiş, bir de üstüne Ardanın doğum günü olunca yemede yanında yat. Şimdi bende sizler gibi Son Feci Bisikletin hayranlarındanım çok seviyorum, çok dinliyorum ben mikrofonu sevgili arda ve ekibine bırakıyorum. Bizi bu akşam coşturacaklar Manisa’ma hoş geldiniz, şeref verdiniz Son Feci bisiklet” ifadelerini kullanarak, Son Feci Bisiklet ’in solisti Ardanın doğum gününü kutladı.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
TERMAL'DE ŞÜPHELİ ÖLÜM
Yalova'nın Termal ilçesinde günlerdir aranan yabancı uyruklu 18 yaşındaki B.A.M., Üvezpınar Mahallesi'ndeki ormanlık alanda bir ağaçta ölü bulundu. Cumhuriyet Başsavcılığı olayla ilgili soruşturma başlatırken, ölüm nedeni araştırılıyor.
ECE'Lİ FENERBAHÇE YALOVA’DA KUPA KALDIRDI
Yalova'da 13-14 Haziran'de düzenlenen Büyükler Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe hem kadınlar hem de erkekler kategorisinde şampiyon oldu. Yalovalı milli sporcu Ece Haraç, formasını giydiği Fenerbahçe ile memleketinde kupayı kaldırmanın gururunu yaşadı.
Başpehlivanlar Fevziye’de Buluşacak
Yalova'nın Altınova ilçesi Fevziye Köyü'nde, 19-20 Haziran tarihlerinde 116. Tarihi Fevziye Yağlı Güreşleri düzenlenecek. Ali Gürbüz, İsmail Balaban gibi isimlerin yer aldığı organizasyonda toplam 350 güreşçi er meydanına çıkacak.
YALOVA’DA MÜLKİ İDAREDE DEĞİŞİM
17 Haziran 2026 tarihli kararnameyle Yalova'da mülki idare değişti. Asalet Karabulut ve Bekir Sıtkı Dağ, Amasra Kaymakamı Muhammet Çetin de Yalova Vali Yardımcılığı Vali Yardımcısı, Göksu Bayram ise Altınova Kaymakamı oldu. İdil Özdemir Doğan Şırnak'a, Halil İbrahim Kazar ise Sakarya'ya atandı.
3 YENİ VALİ YARDIMCISI ATANDI, ALTINOVA KAYMAKAMI DEĞİŞTİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 17 Haziran 2026 tarihli kararnamesiyle Yalova'ya Asalet Karabulut ve Bekir Sıtkı Dağ ,Amasra Kaymakamı Muhammet Çetin de Yalova Vali Yardımcılığı vali yardımcısı olarak atandı. İdil Özdemir Doğan Şırnak'a, Halil İbrahim Kazar Sakarya'ya atanırken Göksu Bayram Altınova Kaymakamı oldu.
YENİ DÖNEM BAŞLIYOR
HSK 2026 Yaz Kararnamesi ile Yalova Adliyesi'nde geniş görev değişiklikleri yapıldı. Yunus Emre Büyükyurt Başsavcılığa, Emin Oğuz Ağır Ceza Mahkemesi Başkanlığına atandı. Başsavcı Duygu Bayar Öksüz ve birçok hakim ile savcı farklı illere görevlendirildi.