İzmir Büyükşehir Belediyesi, sokak hayvanlarına yönelik eylem planı hazırlıklarını sürdürüyor. “Sahipsiz Köpek Popülasyonu Yönetimi İzmir Eylem Planı'' kapsamında sivil toplum kuruluşlarıyla bir araya gelindi. Sokak hayvanları ile ilgili yapılacak çalışmaların ele alındığı toplantıda salona giren bir kedi ise katılımcılar tarafından sevgiyle karşılandı.
Haber Giriş Tarihi: 08.08.2024 17:44
Haber Güncellenme Tarihi: 08.08.2024 17:44
Kaynak:
IGF
İZMİR (İGFA) - İzmir Büyükşehir Belediyesi, sokak hayvanlarına yönelik temel değeri “yaşam hakkı” olan ve “tek sağlık” anlayışını benimseyen Sahipsiz Köpek Popülasyonu Yönetimi İzmir Eylem Planı’nın hazırlıklarını sürdürüyor. Ortak akılla yürütülen süreçte geçtiğimiz hafta İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Prof. Dr. Pınar Okyay’ın moderatörlüğünde ilçe belediyelerinin veteriner hekimleri ile başlayan paydaş toplantılarının ikincisi sivil toplum kuruluşları ile yapıldı. Kültürpark 4 No’lu Hol’deki Meclis Salonu’nda yapılan toplantıya, İzmir Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Halk Sağlığı Dairesi Başkanı Gökhan Özdemir, İzmir Büyükşehir Belediye Meclisi Sokak Hayvanlarını Koruma Komisyonu Başkanı Hidayet Petin ve Başkan Yardımcısı Selçuk Karakülçe de katıldı. Toplantıyı izleyenler arasında bir sokak kedisi de vardı. Salona giren sevimli kedi toplantıya neşe kattı.
“Katkılarınız çok değerli”
Sokak hayvanlarına yönelik hizmet veren sivil toplum örgütlerinin görüş ve taleplerinin alındığı toplantının açılışında konuşan İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Prof. Dr. Pınar Okyay, eylem planına destek veren tüm sivil toplum kuruluşlarına ve hayvanseverlere teşekkürlerini iletti. Prof. Dr. Okyay, “Birlikte olmamız, birbirimize güven duymamız son derece önemli. Bugün her bir hayvanseverin her bir sivil toplum kuruluşunun bizler için önerileri çok değerli. Süreci bütün paydaşlarla yöneteceğiz. Hem hayvanların sağlıksız ortamda yaşamasını hem de insanların bu konuda sorunlarla karşılaşmasını azaltmak zorundayız. Eylem planımız sizlerin katkılarıyla şekillenecek” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sokakta yaşayan canlar için eylem planı
İzmir Büyükşehir Belediyesi, sokak hayvanlarına yönelik eylem planı hazırlıklarını sürdürüyor. “Sahipsiz Köpek Popülasyonu Yönetimi İzmir Eylem Planı'' kapsamında sivil toplum kuruluşlarıyla bir araya gelindi. Sokak hayvanları ile ilgili yapılacak çalışmaların ele alındığı toplantıda salona giren bir kedi ise katılımcılar tarafından sevgiyle karşılandı.
İZMİR (İGFA) - İzmir Büyükşehir Belediyesi, sokak hayvanlarına yönelik temel değeri “yaşam hakkı” olan ve “tek sağlık” anlayışını benimseyen Sahipsiz Köpek Popülasyonu Yönetimi İzmir Eylem Planı’nın hazırlıklarını sürdürüyor. Ortak akılla yürütülen süreçte geçtiğimiz hafta İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Prof. Dr. Pınar Okyay’ın moderatörlüğünde ilçe belediyelerinin veteriner hekimleri ile başlayan paydaş toplantılarının ikincisi sivil toplum kuruluşları ile yapıldı. Kültürpark 4 No’lu Hol’deki Meclis Salonu’nda yapılan toplantıya, İzmir Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Halk Sağlığı Dairesi Başkanı Gökhan Özdemir, İzmir Büyükşehir Belediye Meclisi Sokak Hayvanlarını Koruma Komisyonu Başkanı Hidayet Petin ve Başkan Yardımcısı Selçuk Karakülçe de katıldı. Toplantıyı izleyenler arasında bir sokak kedisi de vardı. Salona giren sevimli kedi toplantıya neşe kattı.
“Katkılarınız çok değerli”
Sokak hayvanlarına yönelik hizmet veren sivil toplum örgütlerinin görüş ve taleplerinin alındığı toplantının açılışında konuşan İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Prof. Dr. Pınar Okyay, eylem planına destek veren tüm sivil toplum kuruluşlarına ve hayvanseverlere teşekkürlerini iletti. Prof. Dr. Okyay, “Birlikte olmamız, birbirimize güven duymamız son derece önemli. Bugün her bir hayvanseverin her bir sivil toplum kuruluşunun bizler için önerileri çok değerli. Süreci bütün paydaşlarla yöneteceğiz. Hem hayvanların sağlıksız ortamda yaşamasını hem de insanların bu konuda sorunlarla karşılaşmasını azaltmak zorundayız. Eylem planımız sizlerin katkılarıyla şekillenecek” dedi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
CHP'Lİ BECAN'IN "TARAFSIZIZ" ÇIKIŞI TARTIŞMA YARATTI:
CHP Yalova Milletvekili Tahsin Becan, partideki genel başkanlık ve 'mutlak butlan' tartışmalarında taraf olmayacağını açıkladı. Yeni parti iddialarını reddeden Becan, ayrışmaların iktidara fayda sağladığını belirterek birlik çağrısında bulundu.
Başsavcı değişti
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Mevcut Başsavcı Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
YALOVA’NIN YENİ BAŞSAVCISI YUNUS EMRE BÜYÜKYURT OLDU
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Görevi devreden Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
ÇINARCIK'TAKİ BEBEK DARP DAVASI!
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davanın ikinci duruşmasında, sanık Ş.E. yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek mücadeleye devam edeceğini açıkladı.
MAHKEMEDEN TAHLİYE KARARI
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davada sanık Ş.E., yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek adaleti arayacağını açıkladı.
SAFRA KESESİNDEN 3 BİNİ AŞKIN TAŞ ÇIKTI!
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 76 yaşındaki Nimet Gürkan'ın safra kesesinden, Dr. Mehmet Ali Yücesoy tarafından gerçekleştirilen operasyonla 3 bini aşkın taş çıkarıldı. Nadir görülen vakayı atlatan hasta taburcu edildi.