Çevre duyarlılığı adına örnek çalışmalar yürüten Selçuklu Çevre ve Sıfır Atık Platformu, 530 çevre gönüllüsünün katılımıyla 1.200 adet fidanı toprakla buluşturdu.
Haber Giriş Tarihi: 18.05.2024 14:04
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2024 14:04
Kaynak:
IGF
KONYA (İGFA) - Selçuklu Belediyesi Kent Konseyi çatısı altında faaliyetlerini yürüten Çevre ve Sıfır Atık Platformu gerçekleştirdiği fidan dikimi etkinliği ile çevre duyarlılığına bir kez daha dikkat çekti.
Selçuklu Belediyesi Sıfır Atık ve İklim Değişikliği Müdürlüğü ve Park Bahçeler Müdürlüğü’nün koordine ettiği etkinlikte 530 çevre gönüllüsü 1200 fidan dikti.
Etkinlik öncesinde uzman personel tarafından gönüllülere fidan dikimi hakkında uygulamalı olarak bilgi verilerek çevre duyarlılığı ile ilgili hususlara dikkat çekildi.
“YEŞİL DOKUYA YIL BOYUNCA KATKI SAĞLIYORUZ.”
Selçuklu Belediyesi’nin çevre konusunda en duyarlı belediyelerden bir tanesi olduğuna vurgu yapan Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı: “ Sıfır Atık ve İklim Değişikliği Müdürlüğümüz aracılığıyla çevre ile ilgili faaliyetlerimizde binlerce çevre gönüllüsünü Konya’mızda, Selçuklumuzda bir araya getirmeye devam ediyoruz. Çalışmalarımız kapsamında binlerce fidanı toprakla buluşturduk. Koyduğumuz hedefler doğrultusunda Konyamızda yeşil dokuyu arttırmak için faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Bu kapsamda Sarayköy Mahallemizde Çevre Gönüllüleri Halk Ormanı’na 530 çevre gönüllümüzün katılımıyla 1.200 adet fidanı toprakla buluşturduk. Yaptığımız çalışmaların dışında Park Bahçeler ekiplerimiz ağaç dikmeye, fidan dikmeye yıl boyunca devam ediyorlar. Yıl boyu 12 aya yayılmış bir vaziyette bu etkinliklerimiz bu organizasyonlarımız devam ediyor. Etkinliğimize katılan tüm çevre gönüllülerimize teşekkür ediyorum. Ben tekrar tüm hemşehrilerimizi çevre gönüllüsü olmaya ve karbon ayak izini silmeye davet ediyorum.” şeklinde konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Selçuklu’da fidanlar toprakla buluştu
Çevre duyarlılığı adına örnek çalışmalar yürüten Selçuklu Çevre ve Sıfır Atık Platformu, 530 çevre gönüllüsünün katılımıyla 1.200 adet fidanı toprakla buluşturdu.
KONYA (İGFA) - Selçuklu Belediyesi Kent Konseyi çatısı altında faaliyetlerini yürüten Çevre ve Sıfır Atık Platformu gerçekleştirdiği fidan dikimi etkinliği ile çevre duyarlılığına bir kez daha dikkat çekti.
Selçuklu Belediyesi Sıfır Atık ve İklim Değişikliği Müdürlüğü ve Park Bahçeler Müdürlüğü’nün koordine ettiği etkinlikte 530 çevre gönüllüsü 1200 fidan dikti.
Etkinlik öncesinde uzman personel tarafından gönüllülere fidan dikimi hakkında uygulamalı olarak bilgi verilerek çevre duyarlılığı ile ilgili hususlara dikkat çekildi.
“YEŞİL DOKUYA YIL BOYUNCA KATKI SAĞLIYORUZ.”
Selçuklu Belediyesi’nin çevre konusunda en duyarlı belediyelerden bir tanesi olduğuna vurgu yapan Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı: “ Sıfır Atık ve İklim Değişikliği Müdürlüğümüz aracılığıyla çevre ile ilgili faaliyetlerimizde binlerce çevre gönüllüsünü Konya’mızda, Selçuklumuzda bir araya getirmeye devam ediyoruz. Çalışmalarımız kapsamında binlerce fidanı toprakla buluşturduk. Koyduğumuz hedefler doğrultusunda Konyamızda yeşil dokuyu arttırmak için faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Bu kapsamda Sarayköy Mahallemizde Çevre Gönüllüleri Halk Ormanı’na 530 çevre gönüllümüzün katılımıyla 1.200 adet fidanı toprakla buluşturduk. Yaptığımız çalışmaların dışında Park Bahçeler ekiplerimiz ağaç dikmeye, fidan dikmeye yıl boyunca devam ediyorlar. Yıl boyu 12 aya yayılmış bir vaziyette bu etkinliklerimiz bu organizasyonlarımız devam ediyor. Etkinliğimize katılan tüm çevre gönüllülerimize teşekkür ediyorum. Ben tekrar tüm hemşehrilerimizi çevre gönüllüsü olmaya ve karbon ayak izini silmeye davet ediyorum.” şeklinde konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
52 ŞÜPHELİYE GÖZALTI KARARI
Bursa Orhangazi merkezli Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi. Özel harekat ve helikopter destekli baskınlarda çok sayıda kişi yakalandı.
4 ilde şafak operasyonu
Bursa Orhangazi merkezli; Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen helikopter ve özel harekat destekli narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu uyuşturucu ticareti yaptığı belirlenen 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamaların ayrıştığı ve yapısal sorunlar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan bina hakkında vatandaşlar ve mimar Erol Tatar kalite endişelerini dile getirdi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamalarda ayrışmalar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan yapıdaki kalite sorunları sosyal medyada tepki çekerken, gözler resmi açıklamalara çevrildi.
Otomobil Dereye Uçtu
Yalova Kirazlı Sanayi Sitesi'nde direksiyon hakimiyetini kaybeden kadın sürücü, otomobiliyle dereye uçtu. AFAD ve UMKE ekiplerinin müdahalesiyle kurtarılan sürücü hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
20 YILLIK SIR DNA İLE ÇÖZÜLDÜ