SASKİ, Sakarya’nın içme suyu geleceğini garanti altına almak için yeni kaynakların arayışını sürdürüyor. Ekipler, suyun öneminin çok daha fazla arttığı bugünlerde 20 yeni su kuyusunu açılması için proje başlattı.
Haber Giriş Tarihi: 01.09.2024 14:22
Haber Güncellenme Tarihi: 01.09.2024 14:22
Kaynak:
IGF
SAKARYA (İGFA) - Özellikle yaz aylarının kurak geçtiği bu dönemlerde, suyun önemi daha da artıyor.Turizme talebin artması ve mevsimin kurak geçmesiyle birlikte içme suyunun kesintisiz sağlanması büyük bir ihtiyaç haline geldi.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), canlı yaşamının vazgeçilmezi olan içme suyunu korumak ve Sakarya’nın suyunu geleceğe taşımak için sondaj çalışmalarına hız kazandırdı.
Ekipler kuraklıkla mücadele kapsamındaprojenin ilk adımını ise Sapanca, Gazipaşa Mahallesi’nde attı ve başlattığı sondaj çalışmasıyla muhtelif bölgelerde 20 yeni su kuyusu açmak için toprağa ilk kazmayı vurdu.
8 ilçede yürütülecek olan sondaj çalışmasının ilk durağı Sapanca ilçesinin Gazipaşa Mahallesioldu.SASKİ, Gazipaşa’dan aldığı numunelerin analiz sonuçlarına göre çıkarılacak olan su, bölgenin içme suyu ihtiyacı için kullanılacak.
20 SU KUYUSU DEVREYE ALINACAK
Büyükşehir’den verilen bilgiye göre Sapanca’nın ardından çalışmalar Akyazı, Geyve, Taraklı, Karasu, Kocaali, Kaynarca, Pamukova’da yapılacak sondajlarla birliktetoplamda 20 adet suyu kuyusu içme suyu olarak kullanılmak üzere devreye alınacak.
Mahalle sakinlerine temiz ve kesintisiz içme suyu sağlanacak ve bölgenin içme suyu ihtiyacı uzun bir süre boyunca sorunsuz verilecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
SASKİ’den içme suyunun geleceği için önemli adım
SASKİ, Sakarya’nın içme suyu geleceğini garanti altına almak için yeni kaynakların arayışını sürdürüyor. Ekipler, suyun öneminin çok daha fazla arttığı bugünlerde 20 yeni su kuyusunu açılması için proje başlattı.
SAKARYA (İGFA) - Özellikle yaz aylarının kurak geçtiği bu dönemlerde, suyun önemi daha da artıyor.Turizme talebin artması ve mevsimin kurak geçmesiyle birlikte içme suyunun kesintisiz sağlanması büyük bir ihtiyaç haline geldi.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), canlı yaşamının vazgeçilmezi olan içme suyunu korumak ve Sakarya’nın suyunu geleceğe taşımak için sondaj çalışmalarına hız kazandırdı.
Ekipler kuraklıkla mücadele kapsamındaprojenin ilk adımını ise Sapanca, Gazipaşa Mahallesi’nde attı ve başlattığı sondaj çalışmasıyla muhtelif bölgelerde 20 yeni su kuyusu açmak için toprağa ilk kazmayı vurdu.
8 ilçede yürütülecek olan sondaj çalışmasının ilk durağı Sapanca ilçesinin Gazipaşa Mahallesioldu.SASKİ, Gazipaşa’dan aldığı numunelerin analiz sonuçlarına göre çıkarılacak olan su, bölgenin içme suyu ihtiyacı için kullanılacak.
20 SU KUYUSU DEVREYE ALINACAK
Büyükşehir’den verilen bilgiye göre Sapanca’nın ardından çalışmalar Akyazı, Geyve, Taraklı, Karasu, Kocaali, Kaynarca, Pamukova’da yapılacak sondajlarla birliktetoplamda 20 adet suyu kuyusu içme suyu olarak kullanılmak üzere devreye alınacak.
Mahalle sakinlerine temiz ve kesintisiz içme suyu sağlanacak ve bölgenin içme suyu ihtiyacı uzun bir süre boyunca sorunsuz verilecek.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
CHP'Lİ BECAN'IN "TARAFSIZIZ" ÇIKIŞI TARTIŞMA YARATTI:
CHP Yalova Milletvekili Tahsin Becan, partideki genel başkanlık ve 'mutlak butlan' tartışmalarında taraf olmayacağını açıkladı. Yeni parti iddialarını reddeden Becan, ayrışmaların iktidara fayda sağladığını belirterek birlik çağrısında bulundu.
Başsavcı değişti
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Mevcut Başsavcı Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
YALOVA’NIN YENİ BAŞSAVCISI YUNUS EMRE BÜYÜKYURT OLDU
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Görevi devreden Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
ÇINARCIK'TAKİ BEBEK DARP DAVASI!
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davanın ikinci duruşmasında, sanık Ş.E. yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek mücadeleye devam edeceğini açıkladı.
MAHKEMEDEN TAHLİYE KARARI
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davada sanık Ş.E., yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek adaleti arayacağını açıkladı.
SAFRA KESESİNDEN 3 BİNİ AŞKIN TAŞ ÇIKTI!
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 76 yaşındaki Nimet Gürkan'ın safra kesesinden, Dr. Mehmet Ali Yücesoy tarafından gerçekleştirilen operasyonla 3 bini aşkın taş çıkarıldı. Nadir görülen vakayı atlatan hasta taburcu edildi.