Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Muğla Valiliği arasında ‘Anneleri Aşılat, Buzağını Yaşat’ protokolü imzalandı. Protokol kapsamında Muğla Büyükşehir Belediyesi 10 bin doz aşı alarak 2 doz olmak üzere 5 bin adet büyükbaş hayvanı aşılayacak.
Haber Giriş Tarihi: 11.10.2024 14:42
Haber Güncellenme Tarihi: 11.10.2024 14:42
Kaynak:
IGF
MUĞLA (İGFA) - Muğla'da sürdürülebilir kırsal kalkınmanın sağlanması, hayvancılığa destek olmak amacıyla, Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Muğla Valiliği ‘Anneleri aşılat, buzağını yaşat’ protokolü imzalandı.
Protokol Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde Muğla Vali Yardımcısı Murat Kahraman ile Muğla Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tayfun Yılmaz arasında imzalandı. Protokol kapsamında Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından temin edilecek 10 bin doz aşı2 doz uygulama şeklinde 5 bin büyükbaş hayvana yapılacak. Aşılama çalışması Büyükşehir Belediyesi ve Tarım İl MüdürlüğüVeteriner Hekimleri eşliğinde yapılacak. Projede buzağıların anneleri gebelik döneminde 2 doz olmak üzere E.coli-Rota-Coronaüçlü karma aşısıyla aşılanması, doğan buzağıların kolostrum yoluyla antikorları almasının sağlanması ve buzağıların bağışıklığının güçlendirilmesi amaçlanıyor.
Muğla Vali Yardımcısı Murat Kahraman “Bugün önemli bir protokol imzalamak için buradayız. Bu protokol ilimize hayırlı olsun. Bundan sonra Muğla Valiliği olsun Muğla Büyükşehir Belediyesi olsun daha güzel çalışmalara imza atacağız. Muğla Büyükşehir Belediyemize ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’müze teşekkür ediyorum” dedi.
Protokol töreninde konuşan Muğla Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tayfun Yılmaz “ Muğla Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Dairesi Başkanlığı ile Muğla Valiliği İl Tarım ve Orman Müdürlüğü arasında protokol imzalamak için buradayız. Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak tarım ve hayvancılık konusunda üreticinin her zaman yanındayız. İl Tarım Orman Müdürlüğümüzle ile Tarımsal Daire Başkanlığı’mız Muğla mücavir sınırları içerisinde 10 bin aşı ile üreticilerimizi destekliyoruz. Proje kapsamında yaklaşık 2,5 Milyon TL civarında bir bütçe ile aşılarımızı temin edeceğiz ve aşılama çalışmalarına başlayacağız. Birlikte eğitim organizasyonlarının içerisine gireceğiz üreticilerimizin bilinçlendirilmesini sağlayacağız. Muğla Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Dairesi Başkanlığımız ile Muğla Valiliği İl Tarım ve Orman Müdürlüğü sürdürülebilir kırsal kalkınmanın sağlanması için çalışmalara devam edecektir” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muğla'dan 10 bin aşı ile hayvancılığa destek
Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Muğla Valiliği arasında ‘Anneleri Aşılat, Buzağını Yaşat’ protokolü imzalandı. Protokol kapsamında Muğla Büyükşehir Belediyesi 10 bin doz aşı alarak 2 doz olmak üzere 5 bin adet büyükbaş hayvanı aşılayacak.
MUĞLA (İGFA) - Muğla'da sürdürülebilir kırsal kalkınmanın sağlanması, hayvancılığa destek olmak amacıyla, Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Muğla Valiliği ‘Anneleri aşılat, buzağını yaşat’ protokolü imzalandı.
Protokol Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde Muğla Vali Yardımcısı Murat Kahraman ile Muğla Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tayfun Yılmaz arasında imzalandı. Protokol kapsamında Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından temin edilecek 10 bin doz aşı2 doz uygulama şeklinde 5 bin büyükbaş hayvana yapılacak. Aşılama çalışması Büyükşehir Belediyesi ve Tarım İl MüdürlüğüVeteriner Hekimleri eşliğinde yapılacak. Projede buzağıların anneleri gebelik döneminde 2 doz olmak üzere E.coli-Rota-Coronaüçlü karma aşısıyla aşılanması, doğan buzağıların kolostrum yoluyla antikorları almasının sağlanması ve buzağıların bağışıklığının güçlendirilmesi amaçlanıyor.
Muğla Vali Yardımcısı Murat Kahraman “Bugün önemli bir protokol imzalamak için buradayız. Bu protokol ilimize hayırlı olsun. Bundan sonra Muğla Valiliği olsun Muğla Büyükşehir Belediyesi olsun daha güzel çalışmalara imza atacağız. Muğla Büyükşehir Belediyemize ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’müze teşekkür ediyorum” dedi.
Protokol töreninde konuşan Muğla Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tayfun Yılmaz “ Muğla Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Dairesi Başkanlığı ile Muğla Valiliği İl Tarım ve Orman Müdürlüğü arasında protokol imzalamak için buradayız. Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak tarım ve hayvancılık konusunda üreticinin her zaman yanındayız. İl Tarım Orman Müdürlüğümüzle ile Tarımsal Daire Başkanlığı’mız Muğla mücavir sınırları içerisinde 10 bin aşı ile üreticilerimizi destekliyoruz. Proje kapsamında yaklaşık 2,5 Milyon TL civarında bir bütçe ile aşılarımızı temin edeceğiz ve aşılama çalışmalarına başlayacağız. Birlikte eğitim organizasyonlarının içerisine gireceğiz üreticilerimizin bilinçlendirilmesini sağlayacağız. Muğla Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Dairesi Başkanlığımız ile Muğla Valiliği İl Tarım ve Orman Müdürlüğü sürdürülebilir kırsal kalkınmanın sağlanması için çalışmalara devam edecektir” dedi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
TERSANEDE ACI ÖLÜM
Yalova Altınova'da tersane işçisi Serkan Çelik, çalışma sırasında fenalaşarak hayatını kaybetti. Hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayan Çelik'in ölüm nedeni için güvenlik güçleri inceleme başlattı.
ALTINOVA’DA TERSANEDE ACI ÖLÜM
Yalova'nın Altınova ilçesindeki bir tersanede çalışan 1986 doğumlu Serkan Çelik, halat çektiği sırada fenalaşarak hayatını kaybetti. Güvenlik güçleri olayla ilgili inceleme başlatırken, ölüm nedeni yapılacak soruşturma ile netleşecek.
52 ŞÜPHELİYE GÖZALTI KARARI
Bursa Orhangazi merkezli Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi. Özel harekat ve helikopter destekli baskınlarda çok sayıda kişi yakalandı.
4 ilde şafak operasyonu
Bursa Orhangazi merkezli; Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen helikopter ve özel harekat destekli narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu uyuşturucu ticareti yaptığı belirlenen 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamaların ayrıştığı ve yapısal sorunlar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan bina hakkında vatandaşlar ve mimar Erol Tatar kalite endişelerini dile getirdi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamalarda ayrışmalar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan yapıdaki kalite sorunları sosyal medyada tepki çekerken, gözler resmi açıklamalara çevrildi.