Manisa Büyükşehir'den üreticiye 40 milyon TL'lik destek
Manisa Büyükşehir'den üreticiye 40 milyon TL'lik destek
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, tarlada kalan ürünlerin durumunu görüşmek üzere Ziraat Odası başkanları ile yaptığı toplantıda, bu yıl üreticiye verilmesi düşünülen desteğin yaklaşık 40 milyon TL’yi bulacağını söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 13.08.2024 18:21
Haber Güncellenme Tarihi: 13.08.2024 18:21
Kaynak:
IGF
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi, şehrin yönetimi konusunda paydaşlarla istişaresini sürdürüyor.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek başkanlığında, üreticileri temsil eden 17 ilçenin Ziraat Odaları başkanları ile toplantı yapıldı.
Tarlada kalan ürünlerin konuşulduğu toplantıda Başkan Zeyrek, sorunların farkında olduklarını ve bunları birlikte çözmek istediklerini söyledi.
Ziraat Odası başkanlarına seslenen Başkan Zeyrek, Manisa ile ilgili bütün sorunları il genelindeki paydaşlarla çözmeyi hedeflediklerini belirterek, "Üreticilerimizin çok sorunu var. Ürünler tarlada kalıyor. Bunların bilincindeyiz. Bununla ilgili neler yapabileceğimiz konusunu da sizlerle çözmenin doğru olduğunu düşünüyoruz. Çünkü bu masanın bir ayağı boş kaldığı zaman hedefe ulaşılamıyor ve sorunlar çözülemiyor. İki kelter, iki sepet, iki çuval gübre, yem desteği vererek üreticiye destek olunmuyor. Tabi ki tohum desteğini, gübre desteğini vereceğiz ama bunların haricinde bizim de yapmamız gerekenler var. Ege Üniversitesi’nden Profesör Yusuf Kurucu hocamız var. Kendisi tarım konusunda çok yetkin birisidir. Benim de tarım danışmanlığımı yapmaktadır. Yusuf hocamın da tek derdi, Gediz Ovası’ndaki ürünlerin daha verimli daha katma değerli bir şekilde yeni pazarlara ulaşmasıdır. Kendisiyle yaklaşık 4 aydır çalışmaktayız” diye konuştu.
BAŞKAN ZEYREK, “BÜTÜN DESTEKLERİ KOOPERATİFLER ARACILIĞI İLE VERECEĞİZ”
Kooperatifleşmeye dikkat çeken Başkan Zeyrek, “Kooperatifleşmeyi çok önemsiyoruz. Kooperatifleşme deyince herkesin aklına, hırsızlık, soygun gibi şeyler geliyor. Çünkü yanlış örneklere bakıyoruz. Bunların doğru örnekleri de var. Akhisar’da salatalık kooperatifi, Kula’da domates kooperatifi var. Biz kooperatifleşmeyi, kooperatifleşme hakkında bilgileri, konusunda yetkin akademisyenler tarafından üreticilerle yapılacak toplantılar ile anlatmak istiyoruz. Nasıl oluşumlar sağlanabileceği konusundaki bilgileri sizler ile üreticilere aktarmak istiyoruz. Biz bütün destekleri kooperatifler aracılığı ile vereceğiz. Çünkü bireysele döndüğümüz zaman birin hakkını savunurken diğerinin hak kaybı olabilir. Kooperatif aracılığıyla herkese eşit hizmet götürebiliriz. Alacağımız bir makine veya yapacağımız bir üretim tesisi, kooperatifler ile herkese eşit hizmet verebilir. Kooperatifleşmeye çok önem veriyoruz. Yusuf hocam bu konuda sizleri bilgilendirecek. Bu konuda sizlerden destek bekliyoruz. Yapılanmayı doğru yapalım, kooperatifleşmeyi doğru yapalım. Biz de Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak destek verelim” ifadelerini kullandı.
Başkan Zeyrek, “Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak bu yıl üreticiye vermeyi düşündüğümüz destek yaklaşık 40 milyon TL’yi buluyor. Belki bina yapmayacağız ama çiftçimizin mahsulünü tarlada bırakmayacağız. Bizim böyle hedeflerimiz var. Bu 40 milyon TL’yi kime ne şekilde dağıtacağımıza da sizlerle birlikte karar vereceğiz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa Büyükşehir'den üreticiye 40 milyon TL'lik destek
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, tarlada kalan ürünlerin durumunu görüşmek üzere Ziraat Odası başkanları ile yaptığı toplantıda, bu yıl üreticiye verilmesi düşünülen desteğin yaklaşık 40 milyon TL’yi bulacağını söyledi.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi, şehrin yönetimi konusunda paydaşlarla istişaresini sürdürüyor.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek başkanlığında, üreticileri temsil eden 17 ilçenin Ziraat Odaları başkanları ile toplantı yapıldı.
Tarlada kalan ürünlerin konuşulduğu toplantıda Başkan Zeyrek, sorunların farkında olduklarını ve bunları birlikte çözmek istediklerini söyledi.
Ziraat Odası başkanlarına seslenen Başkan Zeyrek, Manisa ile ilgili bütün sorunları il genelindeki paydaşlarla çözmeyi hedeflediklerini belirterek, "Üreticilerimizin çok sorunu var. Ürünler tarlada kalıyor. Bunların bilincindeyiz. Bununla ilgili neler yapabileceğimiz konusunu da sizlerle çözmenin doğru olduğunu düşünüyoruz. Çünkü bu masanın bir ayağı boş kaldığı zaman hedefe ulaşılamıyor ve sorunlar çözülemiyor. İki kelter, iki sepet, iki çuval gübre, yem desteği vererek üreticiye destek olunmuyor. Tabi ki tohum desteğini, gübre desteğini vereceğiz ama bunların haricinde bizim de yapmamız gerekenler var. Ege Üniversitesi’nden Profesör Yusuf Kurucu hocamız var. Kendisi tarım konusunda çok yetkin birisidir. Benim de tarım danışmanlığımı yapmaktadır. Yusuf hocamın da tek derdi, Gediz Ovası’ndaki ürünlerin daha verimli daha katma değerli bir şekilde yeni pazarlara ulaşmasıdır. Kendisiyle yaklaşık 4 aydır çalışmaktayız” diye konuştu.
BAŞKAN ZEYREK, “BÜTÜN DESTEKLERİ KOOPERATİFLER ARACILIĞI İLE VERECEĞİZ”
Kooperatifleşmeye dikkat çeken Başkan Zeyrek, “Kooperatifleşmeyi çok önemsiyoruz. Kooperatifleşme deyince herkesin aklına, hırsızlık, soygun gibi şeyler geliyor. Çünkü yanlış örneklere bakıyoruz. Bunların doğru örnekleri de var. Akhisar’da salatalık kooperatifi, Kula’da domates kooperatifi var. Biz kooperatifleşmeyi, kooperatifleşme hakkında bilgileri, konusunda yetkin akademisyenler tarafından üreticilerle yapılacak toplantılar ile anlatmak istiyoruz. Nasıl oluşumlar sağlanabileceği konusundaki bilgileri sizler ile üreticilere aktarmak istiyoruz. Biz bütün destekleri kooperatifler aracılığı ile vereceğiz. Çünkü bireysele döndüğümüz zaman birin hakkını savunurken diğerinin hak kaybı olabilir. Kooperatif aracılığıyla herkese eşit hizmet götürebiliriz. Alacağımız bir makine veya yapacağımız bir üretim tesisi, kooperatifler ile herkese eşit hizmet verebilir. Kooperatifleşmeye çok önem veriyoruz. Yusuf hocam bu konuda sizleri bilgilendirecek. Bu konuda sizlerden destek bekliyoruz. Yapılanmayı doğru yapalım, kooperatifleşmeyi doğru yapalım. Biz de Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak destek verelim” ifadelerini kullandı.
Başkan Zeyrek, “Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak bu yıl üreticiye vermeyi düşündüğümüz destek yaklaşık 40 milyon TL’yi buluyor. Belki bina yapmayacağız ama çiftçimizin mahsulünü tarlada bırakmayacağız. Bizim böyle hedeflerimiz var. Bu 40 milyon TL’yi kime ne şekilde dağıtacağımıza da sizlerle birlikte karar vereceğiz" dedi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Tehlike bakın ne kadar uzakta
16 Haziran 2026'da Balıkesir açıklarında meydana gelen 3.7 büyüklüğündeki deprem sonrası Prof. Dr. Osman Bektaş, KAF'ın Güney Kolu'nda 1935'ten beri süren gerilim birikiminin arttığına ve bu durumun özellikle Yalova kıyılarını ilgilendirdiğine dikkat çekti.
MARMARA’DA 3.7’LİK GÜNEY KOL DEPREMİ YALOVAYI YAKINDAN İLGİLENDİRİYOR
16 Haziran 2026'da Balıkesir açıklarında meydana gelen 3.7 büyüklüğündeki deprem sonrası Prof. Dr. Osman Bektaş, KAF'ın Güney Kolu'ndaki 91 yıllık enerji birikimine ve fay hattının Yalova kıyılarına yakınlığına dikkat çekti.
TERMAL'DE ŞÜPHELİ ÖLÜM
Yalova'nın Termal ilçesinde günlerdir aranan yabancı uyruklu 18 yaşındaki B.A.M., Üvezpınar Mahallesi'ndeki ormanlık alanda bir ağaçta ölü bulundu. Cumhuriyet Başsavcılığı olayla ilgili soruşturma başlatırken, ölüm nedeni araştırılıyor.
ECE'Lİ FENERBAHÇE YALOVA’DA KUPA KALDIRDI
Yalova'da 13-14 Haziran'de düzenlenen Büyükler Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe hem kadınlar hem de erkekler kategorisinde şampiyon oldu. Yalovalı milli sporcu Ece Haraç, formasını giydiği Fenerbahçe ile memleketinde kupayı kaldırmanın gururunu yaşadı.
Başpehlivanlar Fevziye’de Buluşacak
Yalova'nın Altınova ilçesi Fevziye Köyü'nde, 19-20 Haziran tarihlerinde 116. Tarihi Fevziye Yağlı Güreşleri düzenlenecek. Ali Gürbüz, İsmail Balaban gibi isimlerin yer aldığı organizasyonda toplam 350 güreşçi er meydanına çıkacak.
YALOVA’DA MÜLKİ İDAREDE DEĞİŞİM
17 Haziran 2026 tarihli kararnameyle Yalova'da mülki idare değişti. Asalet Karabulut ve Bekir Sıtkı Dağ, Amasra Kaymakamı Muhammet Çetin de Yalova Vali Yardımcılığı Vali Yardımcısı, Göksu Bayram ise Altınova Kaymakamı oldu. İdil Özdemir Doğan Şırnak'a, Halil İbrahim Kazar ise Sakarya'ya atandı.