Manisa Büyükşehir'den üreticiye 40 milyon TL'lik destek
Manisa Büyükşehir'den üreticiye 40 milyon TL'lik destek
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, tarlada kalan ürünlerin durumunu görüşmek üzere Ziraat Odası başkanları ile yaptığı toplantıda, bu yıl üreticiye verilmesi düşünülen desteğin yaklaşık 40 milyon TL’yi bulacağını söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 13.08.2024 18:21
Haber Güncellenme Tarihi: 13.08.2024 18:21
Kaynak:
IGF
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi, şehrin yönetimi konusunda paydaşlarla istişaresini sürdürüyor.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek başkanlığında, üreticileri temsil eden 17 ilçenin Ziraat Odaları başkanları ile toplantı yapıldı.
Tarlada kalan ürünlerin konuşulduğu toplantıda Başkan Zeyrek, sorunların farkında olduklarını ve bunları birlikte çözmek istediklerini söyledi.
Ziraat Odası başkanlarına seslenen Başkan Zeyrek, Manisa ile ilgili bütün sorunları il genelindeki paydaşlarla çözmeyi hedeflediklerini belirterek, "Üreticilerimizin çok sorunu var. Ürünler tarlada kalıyor. Bunların bilincindeyiz. Bununla ilgili neler yapabileceğimiz konusunu da sizlerle çözmenin doğru olduğunu düşünüyoruz. Çünkü bu masanın bir ayağı boş kaldığı zaman hedefe ulaşılamıyor ve sorunlar çözülemiyor. İki kelter, iki sepet, iki çuval gübre, yem desteği vererek üreticiye destek olunmuyor. Tabi ki tohum desteğini, gübre desteğini vereceğiz ama bunların haricinde bizim de yapmamız gerekenler var. Ege Üniversitesi’nden Profesör Yusuf Kurucu hocamız var. Kendisi tarım konusunda çok yetkin birisidir. Benim de tarım danışmanlığımı yapmaktadır. Yusuf hocamın da tek derdi, Gediz Ovası’ndaki ürünlerin daha verimli daha katma değerli bir şekilde yeni pazarlara ulaşmasıdır. Kendisiyle yaklaşık 4 aydır çalışmaktayız” diye konuştu.
BAŞKAN ZEYREK, “BÜTÜN DESTEKLERİ KOOPERATİFLER ARACILIĞI İLE VERECEĞİZ”
Kooperatifleşmeye dikkat çeken Başkan Zeyrek, “Kooperatifleşmeyi çok önemsiyoruz. Kooperatifleşme deyince herkesin aklına, hırsızlık, soygun gibi şeyler geliyor. Çünkü yanlış örneklere bakıyoruz. Bunların doğru örnekleri de var. Akhisar’da salatalık kooperatifi, Kula’da domates kooperatifi var. Biz kooperatifleşmeyi, kooperatifleşme hakkında bilgileri, konusunda yetkin akademisyenler tarafından üreticilerle yapılacak toplantılar ile anlatmak istiyoruz. Nasıl oluşumlar sağlanabileceği konusundaki bilgileri sizler ile üreticilere aktarmak istiyoruz. Biz bütün destekleri kooperatifler aracılığı ile vereceğiz. Çünkü bireysele döndüğümüz zaman birin hakkını savunurken diğerinin hak kaybı olabilir. Kooperatif aracılığıyla herkese eşit hizmet götürebiliriz. Alacağımız bir makine veya yapacağımız bir üretim tesisi, kooperatifler ile herkese eşit hizmet verebilir. Kooperatifleşmeye çok önem veriyoruz. Yusuf hocam bu konuda sizleri bilgilendirecek. Bu konuda sizlerden destek bekliyoruz. Yapılanmayı doğru yapalım, kooperatifleşmeyi doğru yapalım. Biz de Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak destek verelim” ifadelerini kullandı.
Başkan Zeyrek, “Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak bu yıl üreticiye vermeyi düşündüğümüz destek yaklaşık 40 milyon TL’yi buluyor. Belki bina yapmayacağız ama çiftçimizin mahsulünü tarlada bırakmayacağız. Bizim böyle hedeflerimiz var. Bu 40 milyon TL’yi kime ne şekilde dağıtacağımıza da sizlerle birlikte karar vereceğiz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa Büyükşehir'den üreticiye 40 milyon TL'lik destek
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, tarlada kalan ürünlerin durumunu görüşmek üzere Ziraat Odası başkanları ile yaptığı toplantıda, bu yıl üreticiye verilmesi düşünülen desteğin yaklaşık 40 milyon TL’yi bulacağını söyledi.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi, şehrin yönetimi konusunda paydaşlarla istişaresini sürdürüyor.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek başkanlığında, üreticileri temsil eden 17 ilçenin Ziraat Odaları başkanları ile toplantı yapıldı.
Tarlada kalan ürünlerin konuşulduğu toplantıda Başkan Zeyrek, sorunların farkında olduklarını ve bunları birlikte çözmek istediklerini söyledi.
Ziraat Odası başkanlarına seslenen Başkan Zeyrek, Manisa ile ilgili bütün sorunları il genelindeki paydaşlarla çözmeyi hedeflediklerini belirterek, "Üreticilerimizin çok sorunu var. Ürünler tarlada kalıyor. Bunların bilincindeyiz. Bununla ilgili neler yapabileceğimiz konusunu da sizlerle çözmenin doğru olduğunu düşünüyoruz. Çünkü bu masanın bir ayağı boş kaldığı zaman hedefe ulaşılamıyor ve sorunlar çözülemiyor. İki kelter, iki sepet, iki çuval gübre, yem desteği vererek üreticiye destek olunmuyor. Tabi ki tohum desteğini, gübre desteğini vereceğiz ama bunların haricinde bizim de yapmamız gerekenler var. Ege Üniversitesi’nden Profesör Yusuf Kurucu hocamız var. Kendisi tarım konusunda çok yetkin birisidir. Benim de tarım danışmanlığımı yapmaktadır. Yusuf hocamın da tek derdi, Gediz Ovası’ndaki ürünlerin daha verimli daha katma değerli bir şekilde yeni pazarlara ulaşmasıdır. Kendisiyle yaklaşık 4 aydır çalışmaktayız” diye konuştu.
BAŞKAN ZEYREK, “BÜTÜN DESTEKLERİ KOOPERATİFLER ARACILIĞI İLE VERECEĞİZ”
Kooperatifleşmeye dikkat çeken Başkan Zeyrek, “Kooperatifleşmeyi çok önemsiyoruz. Kooperatifleşme deyince herkesin aklına, hırsızlık, soygun gibi şeyler geliyor. Çünkü yanlış örneklere bakıyoruz. Bunların doğru örnekleri de var. Akhisar’da salatalık kooperatifi, Kula’da domates kooperatifi var. Biz kooperatifleşmeyi, kooperatifleşme hakkında bilgileri, konusunda yetkin akademisyenler tarafından üreticilerle yapılacak toplantılar ile anlatmak istiyoruz. Nasıl oluşumlar sağlanabileceği konusundaki bilgileri sizler ile üreticilere aktarmak istiyoruz. Biz bütün destekleri kooperatifler aracılığı ile vereceğiz. Çünkü bireysele döndüğümüz zaman birin hakkını savunurken diğerinin hak kaybı olabilir. Kooperatif aracılığıyla herkese eşit hizmet götürebiliriz. Alacağımız bir makine veya yapacağımız bir üretim tesisi, kooperatifler ile herkese eşit hizmet verebilir. Kooperatifleşmeye çok önem veriyoruz. Yusuf hocam bu konuda sizleri bilgilendirecek. Bu konuda sizlerden destek bekliyoruz. Yapılanmayı doğru yapalım, kooperatifleşmeyi doğru yapalım. Biz de Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak destek verelim” ifadelerini kullandı.
Başkan Zeyrek, “Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak bu yıl üreticiye vermeyi düşündüğümüz destek yaklaşık 40 milyon TL’yi buluyor. Belki bina yapmayacağız ama çiftçimizin mahsulünü tarlada bırakmayacağız. Bizim böyle hedeflerimiz var. Bu 40 milyon TL’yi kime ne şekilde dağıtacağımıza da sizlerle birlikte karar vereceğiz" dedi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
52 ŞÜPHELİYE GÖZALTI KARARI
Bursa Orhangazi merkezli Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi. Özel harekat ve helikopter destekli baskınlarda çok sayıda kişi yakalandı.
4 ilde şafak operasyonu
Bursa Orhangazi merkezli; Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen helikopter ve özel harekat destekli narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu uyuşturucu ticareti yaptığı belirlenen 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamaların ayrıştığı ve yapısal sorunlar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan bina hakkında vatandaşlar ve mimar Erol Tatar kalite endişelerini dile getirdi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamalarda ayrışmalar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan yapıdaki kalite sorunları sosyal medyada tepki çekerken, gözler resmi açıklamalara çevrildi.
Otomobil Dereye Uçtu
Yalova Kirazlı Sanayi Sitesi'nde direksiyon hakimiyetini kaybeden kadın sürücü, otomobiliyle dereye uçtu. AFAD ve UMKE ekiplerinin müdahalesiyle kurtarılan sürücü hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
20 YILLIK SIR DNA İLE ÇÖZÜLDÜ