İzmit'te memurlar için toplu iş sözleşmesi imzalandı
İzmit'te memurlar için toplu iş sözleşmesi imzalandı
İzmit Belediyesi ile Tüm Bel-Sen Kocaeli Şubesi arasında 2024-2025 Yılı Toplu İş Sözleşmesi imzalandı
Haber Giriş Tarihi: 26.07.2024 09:22
Haber Güncellenme Tarihi: 26.07.2024 09:22
Kaynak:
IGF
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediyesi ve Tüm Bel Sen arasında memurlara yönelik toplu iş sözleşmesi bugün imzalandı. Toplu sözleşme törenine İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, Tüm Bel Sen Kocaeli Şube Başkanı Güzide Saatçi, belediye yöneticileri ve sendika temsilcileri katıldı.
İmzalanan sözleşme ile ilgili konuşan Hürriyet, “Geçtiğimiz hizmet dönemimiz de olduğu gibi yeni hizmet dönemimizde de elimizdeki olanakları daima emekçilerimizin lehine kullanacağız. Belediyemizin mali bütçesini de göz önünde bulundurarak, çalışma arkadaşlarımızın haklarını korumaya, personelimizin alın terinin karşılığını vermeye çaba gösteriyoruz. Bu kapsamda sendikamızla beraber zam yapılmasını içeren toplu sözleşmeye imza attık. Bu toplu sözleşmenin belediyemize ve emekçilerimize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
PERSONELİMİZİN MUTLU OLMASI ÇOK ÖNEMLİ
“Her fırsatta altını çizdiğim gibi çalışma arkadaşlarımızı ailemizin bir üyesi gibi görüyor ve onların mutlu olduğu bir çalışma ortamını hedefliyoruz. Bizim için personelimizin mutlu olması çok önemli. Memurlarımızın özlük haklarını ve diğer sosyal haklarını muhafaza ettik. Çalışma arkadaşlarımızın verdikleri emek doğrultusunda yapmamız gereken neyse imkanlarımız dahilinde onu yaptık. Sendika yöneticilerimizde bu konuda ellerinden gelen gayreti gösterdiler. Tüm Bel-Sen Kocaeli Şubesi’ne teşekkür ediyorum” dedi.
Tüm Bel-Sen Kocaeli Şube Başkanı Güzide Saatçi ise, “Yerel yönetimlerde toplu sözleşmeler ile emekçilerin her geçen gün daha da zorlaşan ekonomik koşullarının giderilmesi ve çalışma barışının sağlanmasını amaçlıyoruz. İzmit Belediyemizde de mevcut olanaklar içerisinde çok verimli bir sözleşmeye imza attık. Emekçiden yana tavır ve tutum alan İzmit Belediye Başkanı Sayın Fatma Kaplan Hürriyet’e teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İzmit'te memurlar için toplu iş sözleşmesi imzalandı
İzmit Belediyesi ile Tüm Bel-Sen Kocaeli Şubesi arasında 2024-2025 Yılı Toplu İş Sözleşmesi imzalandı
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediyesi ve Tüm Bel Sen arasında memurlara yönelik toplu iş sözleşmesi bugün imzalandı. Toplu sözleşme törenine İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, Tüm Bel Sen Kocaeli Şube Başkanı Güzide Saatçi, belediye yöneticileri ve sendika temsilcileri katıldı.
İmzalanan sözleşme ile ilgili konuşan Hürriyet, “Geçtiğimiz hizmet dönemimiz de olduğu gibi yeni hizmet dönemimizde de elimizdeki olanakları daima emekçilerimizin lehine kullanacağız. Belediyemizin mali bütçesini de göz önünde bulundurarak, çalışma arkadaşlarımızın haklarını korumaya, personelimizin alın terinin karşılığını vermeye çaba gösteriyoruz. Bu kapsamda sendikamızla beraber zam yapılmasını içeren toplu sözleşmeye imza attık. Bu toplu sözleşmenin belediyemize ve emekçilerimize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
PERSONELİMİZİN MUTLU OLMASI ÇOK ÖNEMLİ
“Her fırsatta altını çizdiğim gibi çalışma arkadaşlarımızı ailemizin bir üyesi gibi görüyor ve onların mutlu olduğu bir çalışma ortamını hedefliyoruz. Bizim için personelimizin mutlu olması çok önemli. Memurlarımızın özlük haklarını ve diğer sosyal haklarını muhafaza ettik. Çalışma arkadaşlarımızın verdikleri emek doğrultusunda yapmamız gereken neyse imkanlarımız dahilinde onu yaptık. Sendika yöneticilerimizde bu konuda ellerinden gelen gayreti gösterdiler. Tüm Bel-Sen Kocaeli Şubesi’ne teşekkür ediyorum” dedi.
Tüm Bel-Sen Kocaeli Şube Başkanı Güzide Saatçi ise, “Yerel yönetimlerde toplu sözleşmeler ile emekçilerin her geçen gün daha da zorlaşan ekonomik koşullarının giderilmesi ve çalışma barışının sağlanmasını amaçlıyoruz. İzmit Belediyemizde de mevcut olanaklar içerisinde çok verimli bir sözleşmeye imza attık. Emekçiden yana tavır ve tutum alan İzmit Belediye Başkanı Sayın Fatma Kaplan Hürriyet’e teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
TERSANEDE ACI ÖLÜM
Yalova Altınova'da tersane işçisi Serkan Çelik, çalışma sırasında fenalaşarak hayatını kaybetti. Hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayan Çelik'in ölüm nedeni için güvenlik güçleri inceleme başlattı.
ALTINOVA’DA TERSANEDE ACI ÖLÜM
Yalova'nın Altınova ilçesindeki bir tersanede çalışan 1986 doğumlu Serkan Çelik, halat çektiği sırada fenalaşarak hayatını kaybetti. Güvenlik güçleri olayla ilgili inceleme başlatırken, ölüm nedeni yapılacak soruşturma ile netleşecek.
52 ŞÜPHELİYE GÖZALTI KARARI
Bursa Orhangazi merkezli Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi. Özel harekat ve helikopter destekli baskınlarda çok sayıda kişi yakalandı.
4 ilde şafak operasyonu
Bursa Orhangazi merkezli; Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen helikopter ve özel harekat destekli narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu uyuşturucu ticareti yaptığı belirlenen 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamaların ayrıştığı ve yapısal sorunlar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan bina hakkında vatandaşlar ve mimar Erol Tatar kalite endişelerini dile getirdi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamalarda ayrışmalar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan yapıdaki kalite sorunları sosyal medyada tepki çekerken, gözler resmi açıklamalara çevrildi.