Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, meclis toplantısında gündeme getirilen Batı Bölgesi Katı Atık Entegre Tesisi Projesi hakkında konuştu. Kayapa’da düşünülen yerin doğru olmadığını söyleyen Başkan Bozbey, “Çalışmalarımızı bilimsel veriler ışığında yürüteceğiz. Hiç merak etmeyin. Hamitler'i tamamen yeşil bir görüntüye kavuşturacağız” dedi.
Haber Giriş Tarihi: 17.05.2024 09:41
Haber Güncellenme Tarihi: 17.05.2024 09:41
Kaynak:
IGF
BURSA (İGFA) - Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin Mayıs ayı Meclis toplantısı, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey başkanlığında yapıldı. Şehrin batı bölgesinde daha önceki yönetim tarafından planlanan Katı Atık Entegre Tesisi Projesi hakkındaki bir soru üzerine açıklamalarda bulunan Başkan Mustafa Bozbey, tesisin yerinin doğru olmadığını söyledi. Geçmiş dönemde akademik odaların da konuyu yargıda taşıdığını ancak sürecin devam ettirildiğini belirten Başkan Bozbey, “Raporu hazırlayan hocalarımızla da görüştüm. Aslında Kayapa'daki bölgenin aksine başka bir bölgenin önerildiğini dile getirdiler. Fakat ısrar sonucu Kayapa'da karar kılındığını ifade ettiler. Göreve geldiğimizde konuyla ilgili görevlendirmeleri yapıp hocalarımızla tekrar konuştuk. Yerin doğru olmayacağını yinelediler. Hemen çalışmalara başladık ve belirlenen bölgede olamayacağına kararına vardık. Projeye o bölgedeki köylülerimiz ve mahalle halkı da karşı çıktı. Hamitler'deki depolama alanının konutlar tarafında kalan kısmının da üzeri kapatıldı. Hiç merak etmeyin. Hamitler'i tamamen yeşil bir görüntüye kavuşturacağız. Bilimsel verilere riayet etmeliyiz. Çalışmalarımızı bilimsel veriler ışığında yürüteceğiz" dedi.
Mecliste ayrıca, görevi başında vefat eden tüm Büyükşehir, ilçe belediyeleri ve BUSKİ personellerinin, yakınları tarafından talep edilmesi halinde defin yerinin ücretsiz temin edilmesi önerisi oybirliği ile kabul edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Hamitler yeşil bir görünüme kavuşacak
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, meclis toplantısında gündeme getirilen Batı Bölgesi Katı Atık Entegre Tesisi Projesi hakkında konuştu. Kayapa’da düşünülen yerin doğru olmadığını söyleyen Başkan Bozbey, “Çalışmalarımızı bilimsel veriler ışığında yürüteceğiz. Hiç merak etmeyin. Hamitler'i tamamen yeşil bir görüntüye kavuşturacağız” dedi.
BURSA (İGFA) - Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin Mayıs ayı Meclis toplantısı, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey başkanlığında yapıldı. Şehrin batı bölgesinde daha önceki yönetim tarafından planlanan Katı Atık Entegre Tesisi Projesi hakkındaki bir soru üzerine açıklamalarda bulunan Başkan Mustafa Bozbey, tesisin yerinin doğru olmadığını söyledi. Geçmiş dönemde akademik odaların da konuyu yargıda taşıdığını ancak sürecin devam ettirildiğini belirten Başkan Bozbey, “Raporu hazırlayan hocalarımızla da görüştüm. Aslında Kayapa'daki bölgenin aksine başka bir bölgenin önerildiğini dile getirdiler. Fakat ısrar sonucu Kayapa'da karar kılındığını ifade ettiler. Göreve geldiğimizde konuyla ilgili görevlendirmeleri yapıp hocalarımızla tekrar konuştuk. Yerin doğru olmayacağını yinelediler. Hemen çalışmalara başladık ve belirlenen bölgede olamayacağına kararına vardık. Projeye o bölgedeki köylülerimiz ve mahalle halkı da karşı çıktı. Hamitler'deki depolama alanının konutlar tarafında kalan kısmının da üzeri kapatıldı. Hiç merak etmeyin. Hamitler'i tamamen yeşil bir görüntüye kavuşturacağız. Bilimsel verilere riayet etmeliyiz. Çalışmalarımızı bilimsel veriler ışığında yürüteceğiz" dedi.
Mecliste ayrıca, görevi başında vefat eden tüm Büyükşehir, ilçe belediyeleri ve BUSKİ personellerinin, yakınları tarafından talep edilmesi halinde defin yerinin ücretsiz temin edilmesi önerisi oybirliği ile kabul edildi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
YALOVA'DA SUYA DEV YATIRIM
Yalova İl Özel İdaresi'nin tamamladığı 18 göletle su kapasitesi 2 milyon 903 bin m³'e ulaştı. Yeni yatırımlarla bu rakamın 3 milyon 83 bin m³'e çıkması hedefleniyor. Doluluk oranları ise ortalama %90 seviyesinde seyrediyor.
18 GÖLETLE 3 MİLYON METREKÜPLÜK GÜVENCE
Yalova İl Özel İdaresi, tamamladığı 18 göletle 2 milyon 903 bin m³ su kapasitesine ulaştı. Yeni yatırımlarla bu rakamın 3 milyon 83 bin m³'e çıkarılması hedeflenirken, doluluk oranları ortalama %90 seviyesine yükseldi.
HAFIZASI SİLİNEN ŞEHİR
Yalova'da cadde ve park isimlerinin liyakatten uzak ve dönemsel tercihlerle değiştirilmesi eleştiriliyor. Özellikle Yaşar Okuyan'ın isminin kaldırılması üzerinden şehrin hafızasının ve vefasının yok olduğu vurgulanıyor.
Bir tetikçimiz eksikti
Türkiye genelinde 54 ilde düzenlenen “Tetikçi” operasyonunda, dijital platformlar üzerinden tetikçi temini ve illegal faaliyetler yürüten 258 şüpheli gözaltına alındı. Yalova Emniyeti'nin de destek verdiği operasyonlarda geniş çaplı aramalar yapıldı.
YALOVA KOM’DAN “TETİKÇİ” OPERASYONU
Yalova'nın da aralarında olduğu 54 ilde düzenlenen 'Tetikçi' operasyonunda, dijital platformlar üzerinden tetikçilik ilanı veren ve suç örgütü faaliyetleri yürüten 258 şüpheli gözaltına alındı.
28 YILDIR BİTMEYEN YOL!
1998'de ihalesi yapılan 45 km'lik Yalova-Armutlu yolu, 28 yıldır tamamlanamadı. 4 cumhurbaşkanı, 6 başbakan ve 9 ulaştırma bakanının görev yaptığı süreçte maliyetler milyarlara ulaşırken, proje halen bitmeyi bekliyor.