Güzelbahçe Belediyesi’nin amir, memur, müdür , spor hocaları ve büro personelleri bir günlük mesailerini, geniş bir alanda hizmet veren Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleriyle tamamladı.
Haber Giriş Tarihi: 31.05.2024 13:22
Haber Güncellenme Tarihi: 31.05.2024 13:22
Kaynak:
IGF
İZMİR (İGFA) - Sahada bir araya gelen saha ve büro görevlisi personeller, Güzelbahçe Kahramandere Mahallesi Mithat Ünal Caddesi üzerinde yaklaşık 1 km’lik yol hattını çift taraflı kat ederek kaldırım ve yol kenarındaki yeşil alanlarda çim biçimi, temizlik ve bakım çalışması yaptı. Personelleri tek tek ziyaret edip sergiledikleri örnek dayanışma için kutlayan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, ‘‘Güzelbahçe Belediyesi personelleri olarak biz büyük bir aileyiz. Biz bu birlik beraberlik ruhunu pandemi döneminden başlattık. Her hafta Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerimize tüm büro personelimizle taş döşemeye gidiyorduk. Tamamen gönüllülük esasıyla bu imece ruhunu yarattık. Bugün gördüğünüz gibi amiri, müdürü ve memuru vatandaşa nasıl güler yüzle hizmet sağlıyorsa ofiste, bugün de sahadaki Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ndeki arkadaşlarıyla dayanışma içinde örnek bir çalışma sergilediler
Tüm personellerimizle gurur duyuyorum. İmece ruhunu yeniden tüm belediye olarak hayata geçiriyoruz. Bu birlikteliğe halkımızı da bekliyoruz. Birlikten sağladığımız bu dayanışma gücüyle daha güzel bir Güzelbahçe’yi inşa edeceğiz. Bu dayanışma ruhunu daha öne temizlik işleri ve önümüzdeki günlerde fen işleri ekiplerimizin de yanında yer alıp büyüterek sürdüreceğiz. Daha temiz, daha yaşanabilir bir kent için kenetlenmeye ihtiyacımız var. Bu çalışmalara halkımızı da dahil ederek bu dayanışma ruhunu büyütmek istiyoruz. Biz belki de bu ruhu başlatan örnek belediyelerdeniz. Dayanışma yaşatır. Her şey daha güzel bir Güzelbahçe için’’ diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Güzelbahçe'de personelden örnek dayanışma
Güzelbahçe Belediyesi’nin amir, memur, müdür , spor hocaları ve büro personelleri bir günlük mesailerini, geniş bir alanda hizmet veren Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleriyle tamamladı.
İZMİR (İGFA) - Sahada bir araya gelen saha ve büro görevlisi personeller, Güzelbahçe Kahramandere Mahallesi Mithat Ünal Caddesi üzerinde yaklaşık 1 km’lik yol hattını çift taraflı kat ederek kaldırım ve yol kenarındaki yeşil alanlarda çim biçimi, temizlik ve bakım çalışması yaptı. Personelleri tek tek ziyaret edip sergiledikleri örnek dayanışma için kutlayan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, ‘‘Güzelbahçe Belediyesi personelleri olarak biz büyük bir aileyiz. Biz bu birlik beraberlik ruhunu pandemi döneminden başlattık. Her hafta Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerimize tüm büro personelimizle taş döşemeye gidiyorduk. Tamamen gönüllülük esasıyla bu imece ruhunu yarattık. Bugün gördüğünüz gibi amiri, müdürü ve memuru vatandaşa nasıl güler yüzle hizmet sağlıyorsa ofiste, bugün de sahadaki Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ndeki arkadaşlarıyla dayanışma içinde örnek bir çalışma sergilediler
Tüm personellerimizle gurur duyuyorum. İmece ruhunu yeniden tüm belediye olarak hayata geçiriyoruz. Bu birlikteliğe halkımızı da bekliyoruz. Birlikten sağladığımız bu dayanışma gücüyle daha güzel bir Güzelbahçe’yi inşa edeceğiz. Bu dayanışma ruhunu daha öne temizlik işleri ve önümüzdeki günlerde fen işleri ekiplerimizin de yanında yer alıp büyüterek sürdüreceğiz. Daha temiz, daha yaşanabilir bir kent için kenetlenmeye ihtiyacımız var. Bu çalışmalara halkımızı da dahil ederek bu dayanışma ruhunu büyütmek istiyoruz. Biz belki de bu ruhu başlatan örnek belediyelerdeniz. Dayanışma yaşatır. Her şey daha güzel bir Güzelbahçe için’’ diye konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
YALOVA’NIN YENİ BAŞSAVCISI YUNUS EMRE BÜYÜKYURT OLDU
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Görevi devreden Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
ÇINARCIK'TAKİ BEBEK DARP DAVASI!
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davanın ikinci duruşmasında, sanık Ş.E. yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek mücadeleye devam edeceğini açıkladı.
MAHKEMEDEN TAHLİYE KARARI
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davada sanık Ş.E., yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek adaleti arayacağını açıkladı.
SAFRA KESESİNDEN 3 BİNİ AŞKIN TAŞ ÇIKTI!
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 76 yaşındaki Nimet Gürkan'ın safra kesesinden, Dr. Mehmet Ali Yücesoy tarafından gerçekleştirilen operasyonla 3 bini aşkın taş çıkarıldı. Nadir görülen vakayı atlatan hasta taburcu edildi.
SAFRA KESESİNDEN 3 BİNİ AŞKIN TAŞ ÇIKTI!
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 76 yaşındaki Nimet Gürkan'ın safra kesesinden, Dr. Mehmet Ali Yücesoy tarafından gerçekleştirilen operasyonla 3 bini aşkın taş çıkarıldı. Nadir görülen vakayı atlatan hasta taburcu edildi.
TERSANEDE ACI ÖLÜM
Yalova Altınova'da tersane işçisi Serkan Çelik, çalışma sırasında fenalaşarak hayatını kaybetti. Hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayan Çelik'in ölüm nedeni için güvenlik güçleri inceleme başlattı.