Beylikdüzü Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve kent tarımına büyük katkı sunan Yaşam Bahçesi’nde yaz mevsiminin ilk fideleri dikildi. Emekçilerle birlikte fide dikimine katılan Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, Yaşam Bahçesi’nden bugüne kadar 250 tonun üzerinde mahsul elde edildiğini belirterek, “Bu kentin toprakları bu kentin yoksullarını doyuracak diye yola çıkmıştık. Aynı anlayışla burada üretmeye devam edeceğiz ve tarımsal üretime katkı sağlayacağız” şeklinde konuştu.
Haber Giriş Tarihi: 09.05.2024 13:05
Haber Güncellenme Tarihi: 09.05.2024 13:05
Kaynak:
IGF
İSTANBUL (İGFA) - Beylikdüzü Belediyesi tarafından üreten ve kendine yetebilen bir kent yaratma hedefiyle hayata geçirilen Yaşam Bahçesi’nde yaz mevsiminin ilk fideleri toprakla buluştu.Yaşam Vadisi 3.Etaba teğet 20 dönümlük bir alanda yer alan bahçede mevsim sebze ve meyvelerinden olan domates, patlıcan, salatalık, kabak, karpuz, kavun ve biber çeşitlerinin de olduğu toplam 10 çeşit ürünün ekimi gerçekleşti. Ekimde emekçilerle birlikte fideleri toprakla buluşturan Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, bir fidenin toprakla buluşmasının çok kıymetli olduğunu vurgulayarak, “Beylikdüzü’nün toprakları verimli, ne ekerseniz onu biçersiniz. Biz bugüne kadar hep sevginin tohumlarını ektik ve bizim ektiğimiz sevgi tohumları da bahçemize fayda sağlıyor. Burada herkes mutlu, herkes bir fideyi toprakla buluşturmanın heyecanını yaşıyor” diye konuştu.
“TARIMSAL ÜRETİME KATKI SAĞLAYACAĞIZ”
Gıda Bankası aracılığıyla ihtiyaç sahibi ailelerin temiz ve güvenli gıdaya eriştiği projeyle bugüne kadar yaklaşık 250 tonun üzerinde mahsul üretildiğini de dile getiren Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, “Pandemi döneminde oluşturduğumuz Yaşam Bahçesi gerçekten çok özel bir alan. Bugün burada atalık tohumlarımızdan ürettiğimiz tohumları emekçi arkadaşlarımızla birlikte toprakla buluşturuyoruz. İnşallah birkaç ay içerisinde de hasadımızı yapacağız. Bir evin mutfağı neye ihtiyaç duyuyorsa biz onu Yaşam Bahçesi’nde üretiyoruz. Üretmek önemli ve bunu atalık tohumları ile üretmek çok daha kıymetli. Bu kentin toprakları bu kentin yoksullarını doyuracak diye yola çıkmıştık. Aynı anlayışla burada üretmeye devam edeceğiz ve tarımsal üretime katkı sağlayacağız” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Beylikdüzü'nde yazlık fideler toprakla buluştu
Beylikdüzü Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve kent tarımına büyük katkı sunan Yaşam Bahçesi’nde yaz mevsiminin ilk fideleri dikildi. Emekçilerle birlikte fide dikimine katılan Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, Yaşam Bahçesi’nden bugüne kadar 250 tonun üzerinde mahsul elde edildiğini belirterek, “Bu kentin toprakları bu kentin yoksullarını doyuracak diye yola çıkmıştık. Aynı anlayışla burada üretmeye devam edeceğiz ve tarımsal üretime katkı sağlayacağız” şeklinde konuştu.
İSTANBUL (İGFA) - Beylikdüzü Belediyesi tarafından üreten ve kendine yetebilen bir kent yaratma hedefiyle hayata geçirilen Yaşam Bahçesi’nde yaz mevsiminin ilk fideleri toprakla buluştu. Yaşam Vadisi 3.Etaba teğet 20 dönümlük bir alanda yer alan bahçede mevsim sebze ve meyvelerinden olan domates, patlıcan, salatalık, kabak, karpuz, kavun ve biber çeşitlerinin de olduğu toplam 10 çeşit ürünün ekimi gerçekleşti. Ekimde emekçilerle birlikte fideleri toprakla buluşturan Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, bir fidenin toprakla buluşmasının çok kıymetli olduğunu vurgulayarak, “Beylikdüzü’nün toprakları verimli, ne ekerseniz onu biçersiniz. Biz bugüne kadar hep sevginin tohumlarını ektik ve bizim ektiğimiz sevgi tohumları da bahçemize fayda sağlıyor. Burada herkes mutlu, herkes bir fideyi toprakla buluşturmanın heyecanını yaşıyor” diye konuştu.
“TARIMSAL ÜRETİME KATKI SAĞLAYACAĞIZ”
Gıda Bankası aracılığıyla ihtiyaç sahibi ailelerin temiz ve güvenli gıdaya eriştiği projeyle bugüne kadar yaklaşık 250 tonun üzerinde mahsul üretildiğini de dile getiren Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, “Pandemi döneminde oluşturduğumuz Yaşam Bahçesi gerçekten çok özel bir alan. Bugün burada atalık tohumlarımızdan ürettiğimiz tohumları emekçi arkadaşlarımızla birlikte toprakla buluşturuyoruz. İnşallah birkaç ay içerisinde de hasadımızı yapacağız. Bir evin mutfağı neye ihtiyaç duyuyorsa biz onu Yaşam Bahçesi’nde üretiyoruz. Üretmek önemli ve bunu atalık tohumları ile üretmek çok daha kıymetli. Bu kentin toprakları bu kentin yoksullarını doyuracak diye yola çıkmıştık. Aynı anlayışla burada üretmeye devam edeceğiz ve tarımsal üretime katkı sağlayacağız” ifadelerini kullandı.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Yalova kumarbazlar şehri oldu
İstanbul merkezli yürütülen yasa dışı bahis ve kara para aklama operasyonlarında İstanbul, Kocaeli ve Yalova dahil birçok ilde işlem yapıldı. Toplam işlem hacminin 195 milyar TL'yi aştığı belirlenirken, 104 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.
Yine Akasya park yine çocuk ölümü
Yalova'da kayıp olarak aranan 9 yaşındaki Yusuf Gezek, Akasya Park sahilinde ölü bulundu. Boğulduğu tahmin edilen çocuğun cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Soruşturma sürüyor.
Yine Akasyapark,yine çocuk ölümü
Yalova'da kayıp olarak aranan 9 yaşındaki Yusuf Gezek, Akasya Park sahilinde ölü bulundu. Boğulduğu tahmin edilen çocuğun cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Soruşturma sürüyor.
Genç öğretmenin şüpheli ölümü
Kocaeli Karamürsel'de evinin penceresinden düşerek ağır yaralanan öğretmen Bengisu Tuygun, hastanede hayatını kaybetti. Genç öğretmenin cenazesi Karabali Camii'ndeki törenle defnedildi. Olayla ilgili emniyet tarafından soruşturma başlatıldı.
30 METRELİK VADİYE UÇTU
Yalova'nın Termal ilçesi Sudüşen Şelalesi mevkiinde motosikletiyle yaklaşık 30 metre derinliğindeki vadiye düşen sürücü, arama kurtarma ve itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla kurtarılarak sağlık ekiplerine teslim edildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
30 METRELİK VADİYE UÇTU
Yalova'nın Termal ilçesi Sudüşen Şelalesi mevkiinde motosikletiyle yaklaşık 30 metrelik vadiye düşen bir kişi, arama kurtarma ve itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla kurtarılarak sağlık ekiplerine teslim edildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.