Yerel seçimlerden önce verdiği sözleri bir bir yerine getiren Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, hal esnafını da unutmadı. Hal esnafının da yüzünü güldüren Başkan Zeyrek, hallerdeki otoparklarda ücretsiz bekleme süresini uzattı. Esnafın her zaman yanlarında olacaklarını belirten Başkan Zeyrek, “Onların dertlerini biliyoruz. Bütçelerine bir nebze de olsa katkı sağlamak için bu uygulamayı başlattık” ifadelerinde bulundu.
Haber Giriş Tarihi: 25.05.2024 10:21
Haber Güncellenme Tarihi: 25.05.2024 10:21
Kaynak:
IGF
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, yerel seçim çalışmaları sırasında Büyükşehir Belediyesi Manisa Sebze ve Meyve Toptancı Halinde, hal esnafıyla bir araya gelmişti. Hal esnafının sorunlarını dinleyen Başkan Zeyrek’e, hallerdeki otoparklarda ücretsiz bekleme süresinin uzatılması talebi iletildi. Göreve geldiğinde, hal esnafının bu talebini yerine getireceğinin sözünü veren Başkan Zeyrek, Büyükşehir Belediye Meclisi’nden alınan kararla hallerdeki otoparklarda ücretsiz bekleme süresi bir saatten, iki saate çıkarttı. Esnafın her zaman yanında olacaklarını belirten Başkan Zeyrek, “Halden alışveriş yapan esnaflarımız, araçlarını hale soktuklarında bir saat bekleme süresinin ardından otopark ücreti ödüyordu. Bir saat gibi kısa sürede haldeki alışverişlerini yapıp, araçlarına ürünlerini yüklemeleri çok mümkün görünmüyordu. Seçim dönemi, bu sorunu yerinde irdeledik. Göreve gelir gelmez, meclisimizde bu bekleme süresini iki saate çıkarttık. İki saat boyunca halde, otopark ücreti alınmayacak. Esnafımızın biz her zaman yanında olacağız. Onların dertlerini biliyoruz. Bütçelerine bir nebze de olsa katkı sağlamak için bu uygulamayı başlattık. Esnafımızdan da bu konuda çok teşekkür alıyoruz. Ne mutlu ki onlarında bütçelerine bir nebze de olsa destek olabildik” şeklinde konuştu.
BAŞKAN ZEYREK’E TEŞEKKÜR ETTİLER
Halde ticaret yapan esnaf, müşteri ve nakliyeciler, ücretsiz otopark süresinin uzatılmasından dolayı memnuniyeti paylaşarak Başkan Zeyrek’e teşekkür etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Zeyrek, hal esnafının yüzünü güldürdü
Yerel seçimlerden önce verdiği sözleri bir bir yerine getiren Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, hal esnafını da unutmadı. Hal esnafının da yüzünü güldüren Başkan Zeyrek, hallerdeki otoparklarda ücretsiz bekleme süresini uzattı. Esnafın her zaman yanlarında olacaklarını belirten Başkan Zeyrek, “Onların dertlerini biliyoruz. Bütçelerine bir nebze de olsa katkı sağlamak için bu uygulamayı başlattık” ifadelerinde bulundu.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, yerel seçim çalışmaları sırasında Büyükşehir Belediyesi Manisa Sebze ve Meyve Toptancı Halinde, hal esnafıyla bir araya gelmişti. Hal esnafının sorunlarını dinleyen Başkan Zeyrek’e, hallerdeki otoparklarda ücretsiz bekleme süresinin uzatılması talebi iletildi. Göreve geldiğinde, hal esnafının bu talebini yerine getireceğinin sözünü veren Başkan Zeyrek, Büyükşehir Belediye Meclisi’nden alınan kararla hallerdeki otoparklarda ücretsiz bekleme süresi bir saatten, iki saate çıkarttı. Esnafın her zaman yanında olacaklarını belirten Başkan Zeyrek, “Halden alışveriş yapan esnaflarımız, araçlarını hale soktuklarında bir saat bekleme süresinin ardından otopark ücreti ödüyordu. Bir saat gibi kısa sürede haldeki alışverişlerini yapıp, araçlarına ürünlerini yüklemeleri çok mümkün görünmüyordu. Seçim dönemi, bu sorunu yerinde irdeledik. Göreve gelir gelmez, meclisimizde bu bekleme süresini iki saate çıkarttık. İki saat boyunca halde, otopark ücreti alınmayacak. Esnafımızın biz her zaman yanında olacağız. Onların dertlerini biliyoruz. Bütçelerine bir nebze de olsa katkı sağlamak için bu uygulamayı başlattık. Esnafımızdan da bu konuda çok teşekkür alıyoruz. Ne mutlu ki onlarında bütçelerine bir nebze de olsa destek olabildik” şeklinde konuştu.
BAŞKAN ZEYREK’E TEŞEKKÜR ETTİLER
Halde ticaret yapan esnaf, müşteri ve nakliyeciler, ücretsiz otopark süresinin uzatılmasından dolayı memnuniyeti paylaşarak Başkan Zeyrek’e teşekkür etti.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
YALOVA'DA SUYA DEV YATIRIM
Yalova İl Özel İdaresi'nin tamamladığı 18 göletle su kapasitesi 2 milyon 903 bin m³'e ulaştı. Yeni yatırımlarla bu rakamın 3 milyon 83 bin m³'e çıkması hedefleniyor. Doluluk oranları ise ortalama %90 seviyesinde seyrediyor.
18 GÖLETLE 3 MİLYON METREKÜPLÜK GÜVENCE
Yalova İl Özel İdaresi, tamamladığı 18 göletle 2 milyon 903 bin m³ su kapasitesine ulaştı. Yeni yatırımlarla bu rakamın 3 milyon 83 bin m³'e çıkarılması hedeflenirken, doluluk oranları ortalama %90 seviyesine yükseldi.
HAFIZASI SİLİNEN ŞEHİR
Yalova'da cadde ve park isimlerinin liyakatten uzak ve dönemsel tercihlerle değiştirilmesi eleştiriliyor. Özellikle Yaşar Okuyan'ın isminin kaldırılması üzerinden şehrin hafızasının ve vefasının yok olduğu vurgulanıyor.
Bir tetikçimiz eksikti
Türkiye genelinde 54 ilde düzenlenen “Tetikçi” operasyonunda, dijital platformlar üzerinden tetikçi temini ve illegal faaliyetler yürüten 258 şüpheli gözaltına alındı. Yalova Emniyeti'nin de destek verdiği operasyonlarda geniş çaplı aramalar yapıldı.
YALOVA KOM’DAN “TETİKÇİ” OPERASYONU
Yalova'nın da aralarında olduğu 54 ilde düzenlenen 'Tetikçi' operasyonunda, dijital platformlar üzerinden tetikçilik ilanı veren ve suç örgütü faaliyetleri yürüten 258 şüpheli gözaltına alındı.
28 YILDIR BİTMEYEN YOL!
1998'de ihalesi yapılan 45 km'lik Yalova-Armutlu yolu, 28 yıldır tamamlanamadı. 4 cumhurbaşkanı, 6 başbakan ve 9 ulaştırma bakanının görev yaptığı süreçte maliyetler milyarlara ulaşırken, proje halen bitmeyi bekliyor.