En az 50 kilogram tekno atık toplayan çalışanlarını ödüllendirdi
En az 50 kilogram tekno atık toplayan çalışanlarını ödüllendirdi
14 Ekim Uluslararası E-Atık Günü’nü şirket çalışanlarıyla kutlayan Turkcell, 2019’dan bu yana sürdürdüğü ‘Eğitime Dönüştür’ projesinin bir ayağı olan etkinlikte, İstanbul, Ankara ve Trabzon’da en az 50 kilo tekno atık toplayan üç çalışanını ödüllendirdi.
Haber Giriş Tarihi: 14.10.2024 12:07
Haber Güncellenme Tarihi: 14.10.2024 12:07
Kaynak:
IGF
İSTANBUL (İGFA) - 2019’dan bu yana devam eden ‘Eğitime Dönüştür’ projesinin bir ayağı olan Turkcell'in sürdürdüğü etkinlikte, İstanbul, Ankara ve Trabzon’da en az 50 kilo tekno atık toplayan üç şirket çalışanı ödüllendirildi.
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, çevreye olan etkimizi en aza indirip çocuklarımıza çok daha yaşanabilir bir dünya emanet etmek için var gücüyle çalıştıklarını söyledi.
Türkiye’de müşterilerinden tekno atık toplayan ilk telekom şirketi olmanın yanı sıra, tüm bayilerinde toplama çalışması yapan tek operatör olduklarını belirterek, "‘Eğitime Dönüştür’ projesi kapsamında şu ana dek yaklaşık 40 ton tekno atık toplayarak geri dönüşüme kazandırdık. 450 kadar çocuğumuza da nitelikli eğitim desteği sağladık. Tekno atıklarla eğitime destek projemiz sadece 14 Ekim’e özel değil. Yıl boyunca dileyen herkes, mağazalarımıza tekno atıklarını getirebilecekler. Projeye ve etkinliğimize destek veren tüm Turkcell çalışanlarına yürekten teşekkür ederim” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
En az 50 kilogram tekno atık toplayan çalışanlarını ödüllendirdi
14 Ekim Uluslararası E-Atık Günü’nü şirket çalışanlarıyla kutlayan Turkcell, 2019’dan bu yana sürdürdüğü ‘Eğitime Dönüştür’ projesinin bir ayağı olan etkinlikte, İstanbul, Ankara ve Trabzon’da en az 50 kilo tekno atık toplayan üç çalışanını ödüllendirdi.
İSTANBUL (İGFA) - 2019’dan bu yana devam eden ‘Eğitime Dönüştür’ projesinin bir ayağı olan Turkcell'in sürdürdüğü etkinlikte, İstanbul, Ankara ve Trabzon’da en az 50 kilo tekno atık toplayan üç şirket çalışanı ödüllendirildi.
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, çevreye olan etkimizi en aza indirip çocuklarımıza çok daha yaşanabilir bir dünya emanet etmek için var gücüyle çalıştıklarını söyledi.
Türkiye’de müşterilerinden tekno atık toplayan ilk telekom şirketi olmanın yanı sıra, tüm bayilerinde toplama çalışması yapan tek operatör olduklarını belirterek, "‘Eğitime Dönüştür’ projesi kapsamında şu ana dek yaklaşık 40 ton tekno atık toplayarak geri dönüşüme kazandırdık. 450 kadar çocuğumuza da nitelikli eğitim desteği sağladık. Tekno atıklarla eğitime destek projemiz sadece 14 Ekim’e özel değil. Yıl boyunca dileyen herkes, mağazalarımıza tekno atıklarını getirebilecekler. Projeye ve etkinliğimize destek veren tüm Turkcell çalışanlarına yürekten teşekkür ederim” diye konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
52 ŞÜPHELİYE GÖZALTI KARARI
Bursa Orhangazi merkezli Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi. Özel harekat ve helikopter destekli baskınlarda çok sayıda kişi yakalandı.
4 ilde şafak operasyonu
Bursa Orhangazi merkezli; Yalova, İstanbul ve Ağrı'da düzenlenen helikopter ve özel harekat destekli narkotik operasyonunda, 4 aylık takip sonucu uyuşturucu ticareti yaptığı belirlenen 52 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamaların ayrıştığı ve yapısal sorunlar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan bina hakkında vatandaşlar ve mimar Erol Tatar kalite endişelerini dile getirdi.
Dış Cephede Ayrışmalar Başladı
2026'da açılması planlanan yeni Yalova Lisesi binasının dış cephesindeki granit kaplamalarda ayrışmalar olduğu iddia edildi. Akce İnşaat tarafından yapılan yapıdaki kalite sorunları sosyal medyada tepki çekerken, gözler resmi açıklamalara çevrildi.
Otomobil Dereye Uçtu
Yalova Kirazlı Sanayi Sitesi'nde direksiyon hakimiyetini kaybeden kadın sürücü, otomobiliyle dereye uçtu. AFAD ve UMKE ekiplerinin müdahalesiyle kurtarılan sürücü hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
20 YILLIK SIR DNA İLE ÇÖZÜLDÜ