En az 50 kilogram tekno atık toplayan çalışanlarını ödüllendirdi
En az 50 kilogram tekno atık toplayan çalışanlarını ödüllendirdi
14 Ekim Uluslararası E-Atık Günü’nü şirket çalışanlarıyla kutlayan Turkcell, 2019’dan bu yana sürdürdüğü ‘Eğitime Dönüştür’ projesinin bir ayağı olan etkinlikte, İstanbul, Ankara ve Trabzon’da en az 50 kilo tekno atık toplayan üç çalışanını ödüllendirdi.
Haber Giriş Tarihi: 14.10.2024 12:07
Haber Güncellenme Tarihi: 14.10.2024 12:07
Kaynak:
IGF
İSTANBUL (İGFA) - 2019’dan bu yana devam eden ‘Eğitime Dönüştür’ projesinin bir ayağı olan Turkcell'in sürdürdüğü etkinlikte, İstanbul, Ankara ve Trabzon’da en az 50 kilo tekno atık toplayan üç şirket çalışanı ödüllendirildi.
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, çevreye olan etkimizi en aza indirip çocuklarımıza çok daha yaşanabilir bir dünya emanet etmek için var gücüyle çalıştıklarını söyledi.
Türkiye’de müşterilerinden tekno atık toplayan ilk telekom şirketi olmanın yanı sıra, tüm bayilerinde toplama çalışması yapan tek operatör olduklarını belirterek, "‘Eğitime Dönüştür’ projesi kapsamında şu ana dek yaklaşık 40 ton tekno atık toplayarak geri dönüşüme kazandırdık. 450 kadar çocuğumuza da nitelikli eğitim desteği sağladık. Tekno atıklarla eğitime destek projemiz sadece 14 Ekim’e özel değil. Yıl boyunca dileyen herkes, mağazalarımıza tekno atıklarını getirebilecekler. Projeye ve etkinliğimize destek veren tüm Turkcell çalışanlarına yürekten teşekkür ederim” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
En az 50 kilogram tekno atık toplayan çalışanlarını ödüllendirdi
14 Ekim Uluslararası E-Atık Günü’nü şirket çalışanlarıyla kutlayan Turkcell, 2019’dan bu yana sürdürdüğü ‘Eğitime Dönüştür’ projesinin bir ayağı olan etkinlikte, İstanbul, Ankara ve Trabzon’da en az 50 kilo tekno atık toplayan üç çalışanını ödüllendirdi.
İSTANBUL (İGFA) - 2019’dan bu yana devam eden ‘Eğitime Dönüştür’ projesinin bir ayağı olan Turkcell'in sürdürdüğü etkinlikte, İstanbul, Ankara ve Trabzon’da en az 50 kilo tekno atık toplayan üç şirket çalışanı ödüllendirildi.
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, çevreye olan etkimizi en aza indirip çocuklarımıza çok daha yaşanabilir bir dünya emanet etmek için var gücüyle çalıştıklarını söyledi.
Türkiye’de müşterilerinden tekno atık toplayan ilk telekom şirketi olmanın yanı sıra, tüm bayilerinde toplama çalışması yapan tek operatör olduklarını belirterek, "‘Eğitime Dönüştür’ projesi kapsamında şu ana dek yaklaşık 40 ton tekno atık toplayarak geri dönüşüme kazandırdık. 450 kadar çocuğumuza da nitelikli eğitim desteği sağladık. Tekno atıklarla eğitime destek projemiz sadece 14 Ekim’e özel değil. Yıl boyunca dileyen herkes, mağazalarımıza tekno atıklarını getirebilecekler. Projeye ve etkinliğimize destek veren tüm Turkcell çalışanlarına yürekten teşekkür ederim” diye konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Tehlike bakın ne kadar uzakta
16 Haziran 2026'da Balıkesir açıklarında meydana gelen 3.7 büyüklüğündeki deprem sonrası Prof. Dr. Osman Bektaş, KAF'ın Güney Kolu'nda 1935'ten beri süren gerilim birikiminin arttığına ve bu durumun özellikle Yalova kıyılarını ilgilendirdiğine dikkat çekti.
MARMARA’DA 3.7’LİK GÜNEY KOL DEPREMİ YALOVAYI YAKINDAN İLGİLENDİRİYOR
16 Haziran 2026'da Balıkesir açıklarında meydana gelen 3.7 büyüklüğündeki deprem sonrası Prof. Dr. Osman Bektaş, KAF'ın Güney Kolu'ndaki 91 yıllık enerji birikimine ve fay hattının Yalova kıyılarına yakınlığına dikkat çekti.
TERMAL'DE ŞÜPHELİ ÖLÜM
Yalova'nın Termal ilçesinde günlerdir aranan yabancı uyruklu 18 yaşındaki B.A.M., Üvezpınar Mahallesi'ndeki ormanlık alanda bir ağaçta ölü bulundu. Cumhuriyet Başsavcılığı olayla ilgili soruşturma başlatırken, ölüm nedeni araştırılıyor.
ECE'Lİ FENERBAHÇE YALOVA’DA KUPA KALDIRDI
Yalova'da 13-14 Haziran'de düzenlenen Büyükler Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe hem kadınlar hem de erkekler kategorisinde şampiyon oldu. Yalovalı milli sporcu Ece Haraç, formasını giydiği Fenerbahçe ile memleketinde kupayı kaldırmanın gururunu yaşadı.
Başpehlivanlar Fevziye’de Buluşacak
Yalova'nın Altınova ilçesi Fevziye Köyü'nde, 19-20 Haziran tarihlerinde 116. Tarihi Fevziye Yağlı Güreşleri düzenlenecek. Ali Gürbüz, İsmail Balaban gibi isimlerin yer aldığı organizasyonda toplam 350 güreşçi er meydanına çıkacak.
YALOVA’DA MÜLKİ İDAREDE DEĞİŞİM
17 Haziran 2026 tarihli kararnameyle Yalova'da mülki idare değişti. Asalet Karabulut ve Bekir Sıtkı Dağ, Amasra Kaymakamı Muhammet Çetin de Yalova Vali Yardımcılığı Vali Yardımcısı, Göksu Bayram ise Altınova Kaymakamı oldu. İdil Özdemir Doğan Şırnak'a, Halil İbrahim Kazar ise Sakarya'ya atandı.