Yenişehir Belediyesi, halkın sorunlarına anında yanıt verebilmek, şikayetlerini direkt olarak dinleyerek, giderebilmek adına İyilik Masası’nı kurdu.
Haber Giriş Tarihi: 13.08.2024 16:41
Haber Güncellenme Tarihi: 13.08.2024 16:41
Kaynak:
IGF
BURSA (İGFA) - Yenişehir Belediyesi, şikayetlerin direkt olarak belediyeye aktarılabilmesi, vatandaşların ihtiyacını hızlı bir şekilde çözebilmek adına İyilik Masası birimini kurdu. Vatandaşların ihtiyaçlarına, şikayet ve önerilerine hızlı bir şekilde cevap verebilecek olan İyilik Masası’nda toplanan talepler, anında ilgili birimlere iletilerek çözüm bulunacak. https://iyilikmasasi.bursa-yenisehir.bel.tr/ adresinden kayıt oluşturan vatandaşlar, şikayet ettiği konunun hangi aşamada olduğunu da anbean takip edebilecek. Ayrıca 0549 773 16 16 numaralı WhatsApp İhbar Hattı’na iletilen şikayetler de buradan takip edilerek hangi aşamada olduğu konusunda bilgi sahibi olunabilecek. Öte yandan daha önce oluşturulan şikayetler ve sonuçlandırılma durumu da İyilik Masası’na kayıt olan vatandaşlar tarafından görülebilecek.
DAHA İYİ VE KESİNTİSİZ HİZMET
İyilik Masası biriminin kurulması hakkında açıklama yapan Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, “Vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına, şikayetlerine ve önerilerine hızlı bir şekilde cevap verebilmek adına bu uygulamayı hayata geçiriyoruz. WhatsApp İhbar Hattı’na iletilen şikayetler anında çözüme ulaşarak vatandaşlarımıza bilgi veriliyordu. Şimdi yapılan ve tamamlanan çalışmalar vatandaşlarımızın telefonlarına direkt olarak iletilecek. Aynı zamanda vatandaşlarımızın bize ilettiği konularda hangi aşamalarda olduğunu da direkt olarak görebilecek. Amacımız, daha iyi bir hizmeti kesintisiz bir şekilde Yenişehir halkına sunmak” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yenişehir’de iyilik masası kuruldu
Yenişehir Belediyesi, halkın sorunlarına anında yanıt verebilmek, şikayetlerini direkt olarak dinleyerek, giderebilmek adına İyilik Masası’nı kurdu.
BURSA (İGFA) - Yenişehir Belediyesi, şikayetlerin direkt olarak belediyeye aktarılabilmesi, vatandaşların ihtiyacını hızlı bir şekilde çözebilmek adına İyilik Masası birimini kurdu. Vatandaşların ihtiyaçlarına, şikayet ve önerilerine hızlı bir şekilde cevap verebilecek olan İyilik Masası’nda toplanan talepler, anında ilgili birimlere iletilerek çözüm bulunacak. https://iyilikmasasi.bursa-yenisehir.bel.tr/ adresinden kayıt oluşturan vatandaşlar, şikayet ettiği konunun hangi aşamada olduğunu da anbean takip edebilecek. Ayrıca 0549 773 16 16 numaralı WhatsApp İhbar Hattı’na iletilen şikayetler de buradan takip edilerek hangi aşamada olduğu konusunda bilgi sahibi olunabilecek. Öte yandan daha önce oluşturulan şikayetler ve sonuçlandırılma durumu da İyilik Masası’na kayıt olan vatandaşlar tarafından görülebilecek.
DAHA İYİ VE KESİNTİSİZ HİZMET
İyilik Masası biriminin kurulması hakkında açıklama yapan Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, “Vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına, şikayetlerine ve önerilerine hızlı bir şekilde cevap verebilmek adına bu uygulamayı hayata geçiriyoruz. WhatsApp İhbar Hattı’na iletilen şikayetler anında çözüme ulaşarak vatandaşlarımıza bilgi veriliyordu. Şimdi yapılan ve tamamlanan çalışmalar vatandaşlarımızın telefonlarına direkt olarak iletilecek. Aynı zamanda vatandaşlarımızın bize ilettiği konularda hangi aşamalarda olduğunu da direkt olarak görebilecek. Amacımız, daha iyi bir hizmeti kesintisiz bir şekilde Yenişehir halkına sunmak” dedi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Uyanmadı, Camı Kırdılar
Bağcılar TEM yan yolda aracında uyuyakalan Yalovalı sürücü, tüm müdahalelere rağmen uyanmayınca itfaiye tarafından aracın camı kırılarak çıkarıldı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.
ÇİFTLİKKÖY’DE TOPRAĞA VERİLECEKLER
Başakşehir’de meydana gelen zincirleme trafik kazasında hayatını kaybeden Yalçın ve Emel Tınaz çifti, geride tarifsiz bir acı bıraktı. Çiftlikköy’ün sevilen isimleri olan Tınaz ailesinin vefatı, Yalova’da derin bir üzüntüye yol açtı
“Fay var ama enerji yok”
Deprem bilimci Prof. Dr. Şener Üşümezsoy, Sözcü TV'de Marmara'daki deprem senaryolarını değerlendirdi. Üşümezsoy, Adalar Fayı'nın büyük bir deprem yaratacak yeterli enerjiye sahip olmadığını belirtti. Harita üzerinden riskli bölgeleri göstererek dikkat edilmesi gereken noktaların bilimsel verilerle ele alınması gerektiğini vurguladı.
iLK ETKİLENEN ÜNİVERSİTE OLDU
Yalova'da su kalitesi şüpheleri üzerine üniversitenin yemekhane hizmetlerinde değişikliğe gidildi. 8 Aralık 2025'ten itibaren öğle yemeklerinde kumanya verilecek, akşam yemekleri durdurulacak. Kuraklık nedeniyle şebeke suyu sağlık standartlarını karşılamıyor.
Öğle yemeği “kumanya” olacak, akşam yemeği durduruldu
Kuraklık nedeniyle su kalitesinin düşmesi üzerine üniversite, öğrenci ve personelin sağlığı için yemekhane düzenlemesine gitti.
Yalova Adliyesine İki Önemli Atama
HSK'nın 2 Aralık 2025'teki kura töreniyle Yalova Adliyesi'ne Batuhan Kandemir ve Gökhan Ulusoy atandı. Yeni atamalarla ağır ceza mahkemelerinin iş yükünün azaltılması ve adalet hizmetlerinin hızlandırılması hedefleniyor.