Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Sivas'a 22 yılda 171 milyar liralık yatırım yaptıklarını, yaklaşık 41,5 milyar lira değerinde 21 karayolu projesinin yapımına ise devam ettiklerini belirterek, Sivas'ın ulaşım ve iletişim altyapısına büyük önem verdiklerini ve tüm yatırımların takipçisi olduklarını söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 13.03.2024 18:41
Haber Güncellenme Tarihi: 13.03.2024 18:41
Kaynak:
IGF
ANKARA (İGFA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Sivas'ta Toplu Açılış Töreninde konuştu.
Coğrafi konumuyla kuzey-güney yönünde Orta Karadeniz sahilini iç kesimlere ve Güneydoğu'ya bağlayan Sivasın doğu-batı yönünde de İran sınırından Çanakkaleye kadar Anadoluyu kat eden D-200 Devlet Yolu güzergahında bulunduğunu anımsattı. Konumu gereği Sivasın Türkiyenin tüm kara ve demiryolu güzergâhlarının arasında bir köprü niteliği de taşıdığını vurgulayan Uraloğlu, bu nedenle Sivasın ulaşım ağını güçlendirecek tüm projeleri yakından takip ettiğini söyledi. Sivasın ulaşım ve haberleşme yatırımları için yoğun çalışmalar yürüttüklerinin altını çizen Uraloğlu, Bugüne kadar Sivasın ulaşım ve iletişim altyapısı için yaklaşık 171 milyar lira yatırım gerçekleştirdik. 2002 yılında 24 kilometre olan bölünmüş yol uzunluğunu 836 kilometreye, 7 kilometre olan bitümlü sıcak karışım kaplamalı yol uzunluğunu ise 585 kilometreye yükselttik. Sivası Erzincana, Kayseriye, Tokata, Yozgata ve Kahramanmaraşa bölünmüş yollarla bağladık dedi. Uraloğlu, bugün açılışını yaptıkları Yağdonduran Tüneli ile 253 milyon lira, Numune Hastanesi Farklı Seviyeli Kavşağı ile 196 milyon lira olmak üzere toplam 450 milyon liralık ekonomik kazanç sağlanacağının da altını çizdi.
41 MİLYAR 404 MİLYON LİRA BEDELLİ 21 KARAYOLU PROJESİ
Bakan Uraloğlu, Şarkışla-Kaynar, Hafik-Doğanşar, Sivas-Çamlıbel-Tokat, Reşadiye-Gölova-İmranlı Ayrımı yolları gibi birçok projeyi hayata geçirdiklerinin de altını çizerek, Sivas Karayün Celalli Yolunda Eğri Köprüsü ile Eski Sivas- Malatya yolu üzerindeki tarihi Fadlum Köprüsünün onarımını da yaptıklarını anlattı. Sivasta 22 yıl önce hiç tünel bunmadığına dikkat çeken Uraloğlu, 3,8 km uzunluğunda 3 tünel inşa ettik. Şu anda da 41 milyar 404 milyon lira proje bedeli ile 21 ayrı karayolu projesine devam ediyoruz. Bunların en önemlilerinden ikisi, açılışı için bir araya geldiğimiz Yağdonduran Tüneli ve Bağlantı Yolu ile Numune Hastanesi Köprülü Kavşağı projelerimizdir dedi.
SİVAS İLE MALATYA YÜKSEK STANDARTLI YOLLA BİRBİRİNE BAĞLANDI
Uraloğlu, Sivasta Yağdonduran Geçidinin 1.750 metre rakımda bulunduğunu ve geçit üzerinden yapılan 1.567 metre uzunluğundaki Yağdonduran Tünelinin bitümlü sıcak karışım kaplamalı bölünmüş yol standardında çift tüplü olarak inşa edildiğini açıkladı. 1.674 metre kotunda başlayan tünelin yüzde 2 eğimle devam ederek 1.705 metre kotunda sona erdiğine işaret eden Uraloğlu, tünel projesinin toplam uzunluğunun bağlantı yolları ile birlikte 5 kilometreye ulaştığına dikkat çekti. Kış aylarında yoğun kar yağışı, buzlanma ve tipi nedeniyle zaman zaman aksayan ulaşımın, tünel konforuyla kesintisiz hale geleceğini vurgulayan Uraloğlu şöyle konuştu:
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yağdonduran Geçidi tarih oldu
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Sivas'a 22 yılda 171 milyar liralık yatırım yaptıklarını, yaklaşık 41,5 milyar lira değerinde 21 karayolu projesinin yapımına ise devam ettiklerini belirterek, Sivas'ın ulaşım ve iletişim altyapısına büyük önem verdiklerini ve tüm yatırımların takipçisi olduklarını söyledi.
ANKARA (İGFA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Sivas'ta Toplu Açılış Töreninde konuştu.
Coğrafi konumuyla kuzey-güney yönünde Orta Karadeniz sahilini iç kesimlere ve Güneydoğu'ya bağlayan Sivasın doğu-batı yönünde de İran sınırından Çanakkaleye kadar Anadoluyu kat eden D-200 Devlet Yolu güzergahında bulunduğunu anımsattı. Konumu gereği Sivasın Türkiyenin tüm kara ve demiryolu güzergâhlarının arasında bir köprü niteliği de taşıdığını vurgulayan Uraloğlu, bu nedenle Sivasın ulaşım ağını güçlendirecek tüm projeleri yakından takip ettiğini söyledi. Sivasın ulaşım ve haberleşme yatırımları için yoğun çalışmalar yürüttüklerinin altını çizen Uraloğlu, Bugüne kadar Sivasın ulaşım ve iletişim altyapısı için yaklaşık 171 milyar lira yatırım gerçekleştirdik. 2002 yılında 24 kilometre olan bölünmüş yol uzunluğunu 836 kilometreye, 7 kilometre olan bitümlü sıcak karışım kaplamalı yol uzunluğunu ise 585 kilometreye yükselttik. Sivası Erzincana, Kayseriye, Tokata, Yozgata ve Kahramanmaraşa bölünmüş yollarla bağladık dedi. Uraloğlu, bugün açılışını yaptıkları Yağdonduran Tüneli ile 253 milyon lira, Numune Hastanesi Farklı Seviyeli Kavşağı ile 196 milyon lira olmak üzere toplam 450 milyon liralık ekonomik kazanç sağlanacağının da altını çizdi.
41 MİLYAR 404 MİLYON LİRA BEDELLİ 21 KARAYOLU PROJESİ
Bakan Uraloğlu, Şarkışla-Kaynar, Hafik-Doğanşar, Sivas-Çamlıbel-Tokat, Reşadiye-Gölova-İmranlı Ayrımı yolları gibi birçok projeyi hayata geçirdiklerinin de altını çizerek, Sivas Karayün Celalli Yolunda Eğri Köprüsü ile Eski Sivas- Malatya yolu üzerindeki tarihi Fadlum Köprüsünün onarımını da yaptıklarını anlattı. Sivasta 22 yıl önce hiç tünel bunmadığına dikkat çeken Uraloğlu, 3,8 km uzunluğunda 3 tünel inşa ettik. Şu anda da 41 milyar 404 milyon lira proje bedeli ile 21 ayrı karayolu projesine devam ediyoruz. Bunların en önemlilerinden ikisi, açılışı için bir araya geldiğimiz Yağdonduran Tüneli ve Bağlantı Yolu ile Numune Hastanesi Köprülü Kavşağı projelerimizdir dedi.
SİVAS İLE MALATYA YÜKSEK STANDARTLI YOLLA BİRBİRİNE BAĞLANDI
Uraloğlu, Sivasta Yağdonduran Geçidinin 1.750 metre rakımda bulunduğunu ve geçit üzerinden yapılan 1.567 metre uzunluğundaki Yağdonduran Tünelinin bitümlü sıcak karışım kaplamalı bölünmüş yol standardında çift tüplü olarak inşa edildiğini açıkladı. 1.674 metre kotunda başlayan tünelin yüzde 2 eğimle devam ederek 1.705 metre kotunda sona erdiğine işaret eden Uraloğlu, tünel projesinin toplam uzunluğunun bağlantı yolları ile birlikte 5 kilometreye ulaştığına dikkat çekti. Kış aylarında yoğun kar yağışı, buzlanma ve tipi nedeniyle zaman zaman aksayan ulaşımın, tünel konforuyla kesintisiz hale geleceğini vurgulayan Uraloğlu şöyle konuştu:
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Kim suçlu ?
Yalova'da baraj seviyelerinin düşmesiyle başlayan su kesintileri geniş tepki çekti. AK Parti eski İl Başkanı Bağatar, su projeleri eksikliğini eleştirirken, AK Parti teşkilatı su krizinde belediyeyi hedef aldı. "Suyumuza sahip çıkamadınız" denildi.
DİP SESLER ÖZEL TEKNİKLERLE TEMİZLENDİ
Ünlü şarkıcı Güllü'nün ölümüyle ilgili soruşturmada kızı Tuğyan Ülkem Gülter ve arkadaşının gözaltına alındığı, TÜBİTAK'ın ses kayıtları incelemesi sonrası Güllü'nün pencereden itilerek öldürüldüğü ortaya çıktı. Şüpheliler yurt dışına kaçmaya çalışırken yakalandı.
Kırım Ahali Cumhuriyeti’nin 108. Yılı Yalova Üniversitesi’nde Anıldı
Kırım Ahali Cumhuriyeti'nin 108. yılı, Yalova Üniversitesi'nde anıldı. Programda, Kırım Ahali Cumhuriyeti'nin tarihsel önemi vurgulanarak, döneminin öncü anayasası ve demokratik seçimler hakkında bilgi verildi. Etkinliklerde tarihsel belgeler sunuldu.
Uyanmadı, Camı Kırdılar
Bağcılar TEM yan yolda aracında uyuyakalan Yalovalı sürücü, tüm müdahalelere rağmen uyanmayınca itfaiye tarafından aracın camı kırılarak çıkarıldı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.
ÇİFTLİKKÖY’DE TOPRAĞA VERİLECEKLER
Başakşehir’de meydana gelen zincirleme trafik kazasında hayatını kaybeden Yalçın ve Emel Tınaz çifti, geride tarifsiz bir acı bıraktı. Çiftlikköy’ün sevilen isimleri olan Tınaz ailesinin vefatı, Yalova’da derin bir üzüntüye yol açtı
“Fay var ama enerji yok”
Deprem bilimci Prof. Dr. Şener Üşümezsoy, Sözcü TV'de Marmara'daki deprem senaryolarını değerlendirdi. Üşümezsoy, Adalar Fayı'nın büyük bir deprem yaratacak yeterli enerjiye sahip olmadığını belirtti. Harita üzerinden riskli bölgeleri göstererek dikkat edilmesi gereken noktaların bilimsel verilerle ele alınması gerektiğini vurguladı.