Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılını geride bırakan yönetişim sistemi Turunç Masa’yı ilçe sakinleri anlattı. Neslihan Demircioğlu, “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” dedi.
Haber Giriş Tarihi: 20.04.2024 10:41
Haber Güncellenme Tarihi: 20.04.2024 10:41
Kaynak: IGF
ANTALYA (İGFA) - Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın her detayıyla ilgilendiği Turunç Masa, halkla ilişkiler, iletişim ve bir yönetim projesi olarak 17 Kasım 2014’te uygulanmaya başladı. Turunç Masa, 10 yıl içinde başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu. Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti.
İLÇE SAKİNLERİ ANLATTI
Muratpaşa sakinlerinden Neslihan Demircioğlu, Turunç Masa’nın ihtiyaç duyduklarında ulaşabildikleri bir destek hattı olduğunu söyledi. “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” diyen Demircioğlu, birçok konuda Turunç Masa’dan destek aldığını belirtti. Demircioğlu, sokak hayvanları, sosyal yardımlaşma ve bitki desteğinin yanı sıra deprem felaketinde de Turunç Masa faaliyetlerinin etkisinin büyük olduğunu dile getirdi.
Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’ne bağlı şikayetlere çözüm üreten bir birim olduğunu söyleyen Raşit Mercan ise “Benim için Turunç Masa, taleplerimiz sonuçlanana kadar takibin sağlanmasıdır” dedi. Kadir Akgöl ise “Benim için Turunç Masa, belediyeye gitmeden şikayetlerimizi dile getirmektir. Onlar da gereken işlemleri yapıyor” diye konuştu. Akgöl, ayrıca işlemler tamamlanırken Turunç Masa’nın kendilerine dönüş yaparak süreç hakkında bilgilendirdiklerini de söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muratpaşalılar Turunç Masa’yı anlattı
Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin 10’uncu yılını geride bırakan yönetişim sistemi Turunç Masa’yı ilçe sakinleri anlattı. Neslihan Demircioğlu, “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” dedi.
ANTALYA (İGFA) - Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın her detayıyla ilgilendiği Turunç Masa, halkla ilişkiler, iletişim ve bir yönetim projesi olarak 17 Kasım 2014’te uygulanmaya başladı. Turunç Masa, 10 yıl içinde başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu. Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti.
İLÇE SAKİNLERİ ANLATTI
Muratpaşa sakinlerinden Neslihan Demircioğlu, Turunç Masa’nın ihtiyaç duyduklarında ulaşabildikleri bir destek hattı olduğunu söyledi. “Benim için Turunç Masa, belediyemizin hem bilgi alabileceğimiz hem de bize kolaylıklar sunan bir hizmeti” diyen Demircioğlu, birçok konuda Turunç Masa’dan destek aldığını belirtti. Demircioğlu, sokak hayvanları, sosyal yardımlaşma ve bitki desteğinin yanı sıra deprem felaketinde de Turunç Masa faaliyetlerinin etkisinin büyük olduğunu dile getirdi.
Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’ne bağlı şikayetlere çözüm üreten bir birim olduğunu söyleyen Raşit Mercan ise “Benim için Turunç Masa, taleplerimiz sonuçlanana kadar takibin sağlanmasıdır” dedi. Kadir Akgöl ise “Benim için Turunç Masa, belediyeye gitmeden şikayetlerimizi dile getirmektir. Onlar da gereken işlemleri yapıyor” diye konuştu. Akgöl, ayrıca işlemler tamamlanırken Turunç Masa’nın kendilerine dönüş yaparak süreç hakkında bilgilendirdiklerini de söyledi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Zafer Partili Bayır'dan Yunanistan teftişine sert yanıt
Zafer Partisi Milli Güvenlik ve Stratejiden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Dr. Fikret Bayır, Yunan Savunma Bakanı'nın adalardaki Yunan birliklerini teftiş etmesi ve iktidarın sessiz kalmasını sert bir dille eleştirdi.
Yıldırım'da okul sporları ilçe şenlikleri devam ediyor
Yıldırım Belediyesi tarafından düzenlenen okul sporları şenliği, ortaokul müsabakaları devam ediyor.
Karadeniz'in sembolü 1 yaşında
Avrupa ve Türkiye’nin en uzun çift tüplü kara yolu tüneli Yeni Zigana Tüneli’nden bir yılda 1 milyon 770 bin aracın geçti.
Manisa’da indirimli su sevinci
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, suya indirim sözünü tuttu. Gerçekleşen indirim vatandaş tarafından memnuniyetle karşılandı.
İzmit, Geleneksel Hıdırellez Şenlikleri ile baharı karşılıyor
İzmit Belediyesi, doğanın uyanışı ve baharın gelişini temsil eden Hıdırellez sebebiyle Balören, Mecidiye ve Bayraktar’da Hıdırellez Şenlikleri düzenleyecek
Başkan Zeyrek: “31 Mart’ta parti bitti, bembeyaz bir sayfa başladı."
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, Kula Belediyesini ziyaret etti. Belediye Başkanı Hikmet Dönmez ve belediye çalışanları tarafından karşılanan Başkan Zeyrek, “31 Mart’ta parti bitti. 1 Nisan sabahı bembeyaz bir sayfa başladı. Elimizden gelen her şeyi halkımızı memnun etmek için ortaya koyacağız” dedi.