Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin yönetişim sistemi Turunç Masa’nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı. Merkez, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı.
Haber Giriş Tarihi: 05.07.2024 13:22
Haber Güncellenme Tarihi: 05.07.2024 13:22
Kaynak:
IGF
ANTALYA (İGFA) - Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler, yönetişim ve iletişim projesi Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezinde haziran ayında telefonlar hiç susmadı. Her 2 dakikada bir telefonun çaldığı çağrı merkezi, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı. 17 kişinin çalıştığı 7 gün 24 saat ulaşılabilen merkez, çağrılardan 11 bin 352’sini kayıt altına alarak başvuru haline getirdi.
Turunç Masa, geçen ay diğer kanallarla birlikte 13 bin 661 başvuru aldı. Çağrı merkezi, yüzde 83.1’lik payla ilçe sakinlerinin en çok tercih ettiği iletişim aracı olurken onu bin 729 başvurunun kabul edildiği web, mail ve CİMER kanalları takip etti. Başvuruların çözüme ulaştırılmasında memnuniyet oranı ise yüzde 93.7 oldu.
Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın Türkiye’nin en disiplinli ve sistematik yönetişim sistemi olduğunu söyledi. Turunç Masa’nın ilçe sakinlerine kamu hizmetlerini eşit şekilde ulaştırmakta belediyenin en önemli gücü olduğunun altını çizen Başkan Uysal, 10’uncu yılına giren projenin verimlilik, etkinlik, sorumluluk ve hesap verebilirlik kavramlarıyla iç içe olduğunu söyledi.
Kasım 2014’ten bu yana uygulamada olan Turunç Masa, başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor. Turunç Masa, ilçe sakinlerinin belediyeye doğrudan ulaşmasını sağlıyor, Muratpaşa’nın nabzını tutuyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muratpaşa'da her 2 dakikada 1 telefon
Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin yönetişim sistemi Turunç Masa’nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı. Merkez, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı.
ANTALYA (İGFA) - Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler, yönetişim ve iletişim projesi Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezinde haziran ayında telefonlar hiç susmadı. Her 2 dakikada bir telefonun çaldığı çağrı merkezi, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı. 17 kişinin çalıştığı 7 gün 24 saat ulaşılabilen merkez, çağrılardan 11 bin 352’sini kayıt altına alarak başvuru haline getirdi.
Turunç Masa, geçen ay diğer kanallarla birlikte 13 bin 661 başvuru aldı. Çağrı merkezi, yüzde 83.1’lik payla ilçe sakinlerinin en çok tercih ettiği iletişim aracı olurken onu bin 729 başvurunun kabul edildiği web, mail ve CİMER kanalları takip etti. Başvuruların çözüme ulaştırılmasında memnuniyet oranı ise yüzde 93.7 oldu.
Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın Türkiye’nin en disiplinli ve sistematik yönetişim sistemi olduğunu söyledi. Turunç Masa’nın ilçe sakinlerine kamu hizmetlerini eşit şekilde ulaştırmakta belediyenin en önemli gücü olduğunun altını çizen Başkan Uysal, 10’uncu yılına giren projenin verimlilik, etkinlik, sorumluluk ve hesap verebilirlik kavramlarıyla iç içe olduğunu söyledi.
Kasım 2014’ten bu yana uygulamada olan Turunç Masa, başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor. Turunç Masa, ilçe sakinlerinin belediyeye doğrudan ulaşmasını sağlıyor, Muratpaşa’nın nabzını tutuyor.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Eski Sağlık Müdürü geri geldi...
Yalova İl Sağlık Müdürlüğüne Uzm. Dr. Halim Ömer Kaşıkçı yeniden atandı. Kaşıkçı 2018-2020'de Yalova'da görev yaptı, ardından Bursa'ya geçti. 15 Ocak 2025'te 2. kez İl Müdürü olarak göreve başlayacak.
Sugören köyü minibüsü yandı
Yalova Merkez'e bağlı Sugören köyünde okul servisi seyir halindeyken alevlere teslim oldu. Serviste öğrencilerin olmaması faciayı önledi. İtfaiye yangını söndürdü, tahkikat devam ediyor.
Çiftlikköy yolunda trafik kazası
Yalova'da kontrolden çıkan hafif ticari aracın karşı şeride geçerek takla atması sonucu meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı. Aracın çaptığı bariyerlere takla atan araçtaki yaralılar, ambulansla hastaneye kaldırıldı. Yaralıların durumunun iyi olduğu belirtildi.
Emrindekiler yargılanırken lider serbest bırakılmıştı
Yalova'da devre mülk dolandırıcılığı suç örgütü yargılanıyor. Lider Ramazan T. duruşmaya gelmedi, diğer sanıklar tutuklu. 47 sanık arasında firma yetkilileri de var. Mağdurların kandırıldığı 20 bin lira ile 2 milyon kazanacağı vaadi verildiği anlatıldı.
Örgüt lideri serbest bırakıldıktan sonra ilk duruşmaya gelmedi
Yalova'da devre mülk dolandırıcılığı suç örgütü yargılanıyor. Lider Ramazan T. duruşmaya gelmedi, diğer sanıklar tutuklu. 47 sanık arasında firma yetkilileri de var. Mağdurların kandırıldığı 20 bin lira ile 2 milyon kazanacağı vaadi verildiği anlatıldı.
Yalova da İdari Mahkeme kuruldu
Adalet Bakanlığı'nın kararıyla Niğde, Şırnak, Tunceli ve Yalova'da idare mahkemesi, Ağrı ve Şırnak'ta vergi mahkemesi kurulacak. Adalet Bakanı Tunç, adımlarını yargılamaların hızlı sonuçlanması ve mahkemelerde ihtisaslaşma için atmaya devam ediyor. Yeni mahkemelerle il sayıları arttı.