Su ve Kanalizasyon ile ilgili yaşanılan sorunlar doğrultusunda yapılan arıza bildirimleri, istek ve talepler Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü sorumluluğunda bulunmaktadır.
Haber Giriş Tarihi: 19.11.2023 16:49
Haber Güncellenme Tarihi: 19.11.2023 16:49
Kaynak: IGF
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kamuoyunu bilgilendiren bir açıklama yaptı.
Su ve kanalizasyon ile ilgili sorun ve taleplerin kısa sürede çözüme ulaşması açısından yalnızca kurumun iletişim araçlarına kayıt oluşturmak gerektiğine değinilen açıklamada, “MASKİ Genel Müdürlüğü olarak, 7/24 kesintisiz bir şekilde vatandaşlarımızın sorunlarına ve taleplerine çözüm üretmeye devam ediyoruz. Dijitalleşmenin her alanda karşımıza çıktığı bu dönemde, vatandaşlarımızın su ve kanalizasyon ile ilgili taleplerini 185 ÇÖZMER üzerinden ya da Facebook, Instagram ve X (Twitter) gibi sosyal medya hesaplarına mesaj yoluyla arıza bildirimi oluşturmaları halinde vatandaşların sorunları kayıt altına alınarak ilgili ekiplerin yönlendirilmesi sağlanmaktadır. Kurum haricinde farkı mecralara bildirilen ve kurumumuza bildirilmeyen sorunların, kayıt oluşturulmayan arızaların, kurumumuza ulaşması zaman alabilir, müdahalede gecikme gibi olumsuzluklar yaşanabilir. Oluşabilecek arızalara daha hızlı müdahale için arıza bildirimi ve taleplerin direkt MASKİ'ye bildirilmesi önemle rica olunur” denildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
MASKİ 7/24 devrede
Su ve Kanalizasyon ile ilgili yaşanılan sorunlar doğrultusunda yapılan arıza bildirimleri, istek ve talepler Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü sorumluluğunda bulunmaktadır.
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kamuoyunu bilgilendiren bir açıklama yaptı.
Su ve kanalizasyon ile ilgili sorun ve taleplerin kısa sürede çözüme ulaşması açısından yalnızca kurumun iletişim araçlarına kayıt oluşturmak gerektiğine değinilen açıklamada, “MASKİ Genel Müdürlüğü olarak, 7/24 kesintisiz bir şekilde vatandaşlarımızın sorunlarına ve taleplerine çözüm üretmeye devam ediyoruz. Dijitalleşmenin her alanda karşımıza çıktığı bu dönemde, vatandaşlarımızın su ve kanalizasyon ile ilgili taleplerini 185 ÇÖZMER üzerinden ya da Facebook, Instagram ve X (Twitter) gibi sosyal medya hesaplarına mesaj yoluyla arıza bildirimi oluşturmaları halinde vatandaşların sorunları kayıt altına alınarak ilgili ekiplerin yönlendirilmesi sağlanmaktadır. Kurum haricinde farkı mecralara bildirilen ve kurumumuza bildirilmeyen sorunların, kayıt oluşturulmayan arızaların, kurumumuza ulaşması zaman alabilir, müdahalede gecikme gibi olumsuzluklar yaşanabilir. Oluşabilecek arızalara daha hızlı müdahale için arıza bildirimi ve taleplerin direkt MASKİ'ye bildirilmesi önemle rica olunur” denildi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
TCG Anadolu’ya ilk günden yoğun ilgi
Cumhuriyetin 100. yılında Kocaelililerin ziyaretine açılan milli gururumuz TCG Anadolu’ya vatandaşlar ilk günden yoğun ilgi gösterdi
Gökhan Değirmen MHP'den Pazaryeri için aday adaylığını açıkladı
Bilecik’in Pazaryeri Belediyesi MHP’li Meclis Üyesi Gökhan Değirmen 31 Mart 2024 Yerel Seçimleri için partisinden Pazaryeri Belediye Başkanlığı Aday Adaylığı için başvurusunu yaptı.
Keşan'da sentetik ecza ele geçirildi
Edirne'nin Keşan ilçesinde, durumundan şüphelenilerek durdurulan bir şahsın üzerinde yapılan aramada, 14 adet Galara hap olarak tabir edilen sentetik ecza ele geçirildi.
Kayseri Talas'tan depremzede Elbistan'a destek
Elbistan’daki deprem mağdurlarına destek olmaya devam eden Kayseri Talas Belediyesi, kendi yetiştirdiği tarımsal ürünlerden oluşan gıda paketini Talas Kent Yaşam Alanı’nda kalan 210 depremzede aileye ulaştırdı.
Mutluluğun yeni adresi Kayseri Kocasinan
Kayseri Kocasinan Belediyesi’nin daha modern ortamda daha güzel hizmet verdiği yeni ‘Nikah Salonu’nun da çiftler, en mutlu ‘Evet ’ini diyor.
Ordu'ya dev kayak merkezi
Ordu Büyükşehir Belediye Meclisi Kasım Ayı Olağan Toplantısının 3. Birleşimi Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda müjdeler veren Başkan Güler, Göndeliç’e tam kapasite ile çalıştığında 70 bin kişiye hizmet verecek olan Kayak Merkezi projesini hazırladıklarını söyledi.