Su ve Kanalizasyon ile ilgili yaşanılan sorunlar doğrultusunda yapılan arıza bildirimleri, istek ve talepler Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü sorumluluğunda bulunmaktadır.
Haber Giriş Tarihi: 19.11.2023 16:49
Haber Güncellenme Tarihi: 19.11.2023 16:49
Kaynak:
IGF
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kamuoyunu bilgilendiren bir açıklama yaptı.
Su ve kanalizasyon ile ilgili sorun ve taleplerin kısa sürede çözüme ulaşması açısından yalnızca kurumun iletişim araçlarına kayıt oluşturmak gerektiğine değinilen açıklamada, “MASKİ Genel Müdürlüğü olarak, 7/24 kesintisiz bir şekilde vatandaşlarımızın sorunlarına ve taleplerine çözüm üretmeye devam ediyoruz. Dijitalleşmenin her alanda karşımıza çıktığı bu dönemde, vatandaşlarımızın su ve kanalizasyon ile ilgili taleplerini 185 ÇÖZMER üzerinden ya da Facebook, Instagram ve X (Twitter) gibi sosyal medya hesaplarına mesaj yoluyla arıza bildirimi oluşturmaları halinde vatandaşların sorunları kayıt altına alınarak ilgili ekiplerin yönlendirilmesi sağlanmaktadır. Kurum haricinde farkı mecralara bildirilen ve kurumumuza bildirilmeyen sorunların, kayıt oluşturulmayan arızaların, kurumumuza ulaşması zaman alabilir, müdahalede gecikme gibi olumsuzluklar yaşanabilir. Oluşabilecek arızalara daha hızlı müdahale için arıza bildirimi ve taleplerin direkt MASKİ'ye bildirilmesi önemle rica olunur” denildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
MASKİ 7/24 devrede
Su ve Kanalizasyon ile ilgili yaşanılan sorunlar doğrultusunda yapılan arıza bildirimleri, istek ve talepler Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü sorumluluğunda bulunmaktadır.
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kamuoyunu bilgilendiren bir açıklama yaptı.
Su ve kanalizasyon ile ilgili sorun ve taleplerin kısa sürede çözüme ulaşması açısından yalnızca kurumun iletişim araçlarına kayıt oluşturmak gerektiğine değinilen açıklamada, “MASKİ Genel Müdürlüğü olarak, 7/24 kesintisiz bir şekilde vatandaşlarımızın sorunlarına ve taleplerine çözüm üretmeye devam ediyoruz. Dijitalleşmenin her alanda karşımıza çıktığı bu dönemde, vatandaşlarımızın su ve kanalizasyon ile ilgili taleplerini 185 ÇÖZMER üzerinden ya da Facebook, Instagram ve X (Twitter) gibi sosyal medya hesaplarına mesaj yoluyla arıza bildirimi oluşturmaları halinde vatandaşların sorunları kayıt altına alınarak ilgili ekiplerin yönlendirilmesi sağlanmaktadır. Kurum haricinde farkı mecralara bildirilen ve kurumumuza bildirilmeyen sorunların, kayıt oluşturulmayan arızaların, kurumumuza ulaşması zaman alabilir, müdahalede gecikme gibi olumsuzluklar yaşanabilir. Oluşabilecek arızalara daha hızlı müdahale için arıza bildirimi ve taleplerin direkt MASKİ'ye bildirilmesi önemle rica olunur” denildi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Uyanmadı, Camı Kırdılar
Bağcılar TEM yan yolda aracında uyuyakalan Yalovalı sürücü, tüm müdahalelere rağmen uyanmayınca itfaiye tarafından aracın camı kırılarak çıkarıldı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.
ÇİFTLİKKÖY’DE TOPRAĞA VERİLECEKLER
Başakşehir’de meydana gelen zincirleme trafik kazasında hayatını kaybeden Yalçın ve Emel Tınaz çifti, geride tarifsiz bir acı bıraktı. Çiftlikköy’ün sevilen isimleri olan Tınaz ailesinin vefatı, Yalova’da derin bir üzüntüye yol açtı
“Fay var ama enerji yok”
Deprem bilimci Prof. Dr. Şener Üşümezsoy, Sözcü TV'de Marmara'daki deprem senaryolarını değerlendirdi. Üşümezsoy, Adalar Fayı'nın büyük bir deprem yaratacak yeterli enerjiye sahip olmadığını belirtti. Harita üzerinden riskli bölgeleri göstererek dikkat edilmesi gereken noktaların bilimsel verilerle ele alınması gerektiğini vurguladı.
iLK ETKİLENEN ÜNİVERSİTE OLDU
Yalova'da su kalitesi şüpheleri üzerine üniversitenin yemekhane hizmetlerinde değişikliğe gidildi. 8 Aralık 2025'ten itibaren öğle yemeklerinde kumanya verilecek, akşam yemekleri durdurulacak. Kuraklık nedeniyle şebeke suyu sağlık standartlarını karşılamıyor.
Öğle yemeği “kumanya” olacak, akşam yemeği durduruldu
Kuraklık nedeniyle su kalitesinin düşmesi üzerine üniversite, öğrenci ve personelin sağlığı için yemekhane düzenlemesine gitti.
Yalova Adliyesine İki Önemli Atama
HSK'nın 2 Aralık 2025'teki kura töreniyle Yalova Adliyesi'ne Batuhan Kandemir ve Gökhan Ulusoy atandı. Yeni atamalarla ağır ceza mahkemelerinin iş yükünün azaltılması ve adalet hizmetlerinin hızlandırılması hedefleniyor.