Malatya Büyükşehir 3 ayda 45 bin 100 çağrıyı cevapladı
Malatya Büyükşehir 3 ayda 45 bin 100 çağrıyı cevapladı
Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi vatandaşlardan gelen istek ve taleplerin giderilmesi noktasında 7 gün 24 saat esasına göre çalışarak vatandaşlara kolaylık sağlamaya devam ediyor.
Haber Giriş Tarihi: 12.11.2023 15:19
Haber Güncellenme Tarihi: 12.11.2023 15:19
Kaynak:
IGF
MALATYA (İGFA) - Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi son 3 ay içerisinde vatandaşlara hızlı bir şekilde yardımcı olabilmek adına 7/24 esasına göre yoğun bir şekilde çalışarak, 45 bin 100 çağrıya cevap verdi.
Vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetleri anında değerlendirip işleme alan Çağrı Merkezi, başvuruları anlık olarak ilgili birimlere göndererek kısa süre içerisinde değerlendirilip çözüme kavuşturulmasını sağlıyor.
Çağrı Merkezi tarafından son 3 ay içerisinde 45 bin 100 çağrı cevaplanırken, vatandaşlardan gelen 7 bin 942 talep, öneri ve şikâyetten 7 bin 100’ü Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birimlerince anlık olarak çözüme kavuşturulurken, 842 başvuru ise ilgili birimlerce değerlendirilmektedir.
Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanındaki her konuda hassasiyetle hizmet veren 444 51 44 Çağrı Merkezi numarası ile yol ve altyapı, ulaşım, fen işleri, park bahçeler, zabıta denetimlerinden çevre ve veteriner hizmetlerine kadar pek çok konuda vatandaşa anlık çözüm sunuyor.
6 Şubat tarihinde yaşamış olduğumuz depremler sonrasında vatandaşların istek ve taleplerinin ilgili kurum ve kuruluşlara ulaştırılmasında önemli bir görev üstlenen Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sorumluluğunun bilincinde 7/24 esasıyla çalışmalarına devam ediyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Malatya Büyükşehir 3 ayda 45 bin 100 çağrıyı cevapladı
Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi vatandaşlardan gelen istek ve taleplerin giderilmesi noktasında 7 gün 24 saat esasına göre çalışarak vatandaşlara kolaylık sağlamaya devam ediyor.
MALATYA (İGFA) - Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi son 3 ay içerisinde vatandaşlara hızlı bir şekilde yardımcı olabilmek adına 7/24 esasına göre yoğun bir şekilde çalışarak, 45 bin 100 çağrıya cevap verdi.
Vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetleri anında değerlendirip işleme alan Çağrı Merkezi, başvuruları anlık olarak ilgili birimlere göndererek kısa süre içerisinde değerlendirilip çözüme kavuşturulmasını sağlıyor.
Çağrı Merkezi tarafından son 3 ay içerisinde 45 bin 100 çağrı cevaplanırken, vatandaşlardan gelen 7 bin 942 talep, öneri ve şikâyetten 7 bin 100’ü Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birimlerince anlık olarak çözüme kavuşturulurken, 842 başvuru ise ilgili birimlerce değerlendirilmektedir.
Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanındaki her konuda hassasiyetle hizmet veren 444 51 44 Çağrı Merkezi numarası ile yol ve altyapı, ulaşım, fen işleri, park bahçeler, zabıta denetimlerinden çevre ve veteriner hizmetlerine kadar pek çok konuda vatandaşa anlık çözüm sunuyor.
6 Şubat tarihinde yaşamış olduğumuz depremler sonrasında vatandaşların istek ve taleplerinin ilgili kurum ve kuruluşlara ulaştırılmasında önemli bir görev üstlenen Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sorumluluğunun bilincinde 7/24 esasıyla çalışmalarına devam ediyor.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Uyanmadı, Camı Kırdılar
Bağcılar TEM yan yolda aracında uyuyakalan Yalovalı sürücü, tüm müdahalelere rağmen uyanmayınca itfaiye tarafından aracın camı kırılarak çıkarıldı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.
ÇİFTLİKKÖY’DE TOPRAĞA VERİLECEKLER
Başakşehir’de meydana gelen zincirleme trafik kazasında hayatını kaybeden Yalçın ve Emel Tınaz çifti, geride tarifsiz bir acı bıraktı. Çiftlikköy’ün sevilen isimleri olan Tınaz ailesinin vefatı, Yalova’da derin bir üzüntüye yol açtı
“Fay var ama enerji yok”
Deprem bilimci Prof. Dr. Şener Üşümezsoy, Sözcü TV'de Marmara'daki deprem senaryolarını değerlendirdi. Üşümezsoy, Adalar Fayı'nın büyük bir deprem yaratacak yeterli enerjiye sahip olmadığını belirtti. Harita üzerinden riskli bölgeleri göstererek dikkat edilmesi gereken noktaların bilimsel verilerle ele alınması gerektiğini vurguladı.
iLK ETKİLENEN ÜNİVERSİTE OLDU
Yalova'da su kalitesi şüpheleri üzerine üniversitenin yemekhane hizmetlerinde değişikliğe gidildi. 8 Aralık 2025'ten itibaren öğle yemeklerinde kumanya verilecek, akşam yemekleri durdurulacak. Kuraklık nedeniyle şebeke suyu sağlık standartlarını karşılamıyor.
Öğle yemeği “kumanya” olacak, akşam yemeği durduruldu
Kuraklık nedeniyle su kalitesinin düşmesi üzerine üniversite, öğrenci ve personelin sağlığı için yemekhane düzenlemesine gitti.
Yalova Adliyesine İki Önemli Atama
HSK'nın 2 Aralık 2025'teki kura töreniyle Yalova Adliyesi'ne Batuhan Kandemir ve Gökhan Ulusoy atandı. Yeni atamalarla ağır ceza mahkemelerinin iş yükünün azaltılması ve adalet hizmetlerinin hızlandırılması hedefleniyor.