Kayseri Talas Belediyesi, vatandaşların istek ve taleplerini daha hızlı ve kolay şekilde ilgililere ulaştırabilmesi için yeni bir sistemi devreye sokuyor.
Haber Giriş Tarihi: 01.12.2023 07:19
Haber Güncellenme Tarihi: 01.12.2023 07:19
Kaynak:
IGF
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Telefon, sosyal medya ve Beyaz Masa yoluyla vatandaşlardan gelen talep, istek ve öneriler, ulakBEL sisteminde değerlendirilerek iş akışı geliştirilerek çözümlerin hızlanması amaçlanıyor.
Vatandaş ile kurum arasındaki iletişimi tek bir ekranda otomatik olarak toplayan iletişim yönetim sistemi olan ulakBEL, iki yönlü iletişimi etkin kılıyor.
Altyapı çalışmaları tamamlanarak 2 aylık test süreci sona eren sistemle ilgili açıklamalarda bulunan Kayseri Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, önemli bir çalışmanın sonuna gelindiğini söyledi.
TALEPLER DAHA HIZLI ÇÖZÜME KAVUŞACAK
Başkan Yalçın, ulakBEL ile ilgili, “Vatandaşlarımızdan gelen talep ve önerileri artık tek bir ekrandan takip edecek sistemin hazırlığını tamamladık. Bu sayede e-devlet, CİMER, Beyaz Masa, telefon gibi iletişim kanallarıyla birlikte facebook, youtube, instagram, X gibi sosyal medya mecralarından gelen bütün istek ve öneriler tek bir yönde toplanacak. Ayrıca Türkiye’de örnek bir uygulama olarak başlattığımız Şeffaf Oda’da Başkanla Baş Başa’ya yapılan istekler de anında sisteme dahil edilecek. Cep telefonlarına yüklenecek uygulamayla birlikte gelen istekler anında ilgili birimlere ulaşarak konunun çözümü hız kazanacak.” dedi.
ŞEFFAF VE KATILIMCI BİR YÖNETİM
Başkan Yalçın bu sistemle birlikte her bir mahalleden gelen isteklerin kategorilere ayrılıp yapılacak çalışmalara öncülük edeceğini belirterek, “Hangi mahallemizin neye ihtiyacı var, vatandaşlarımız en çok hangi konuda talepte bulunuyorlar gibi konuları daha net ve hızlı bir şekilde belirleyerek yapılacak proje ve çalışmalara ışık tutacak. Böylelikle de vatandaşlarımızla şeffaf ve katılımcı bir yönetim anlayışı sağlamış olacağız.” ifadelerini kullandı.
Başkan Yalçın, kısa süre içinde ulakBEL sistemin Talas Belediyesinde başlayacağını sözlerine ekledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kayseri Talas'a ulaşmak artık daha kolay
Kayseri Talas Belediyesi, vatandaşların istek ve taleplerini daha hızlı ve kolay şekilde ilgililere ulaştırabilmesi için yeni bir sistemi devreye sokuyor.
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Telefon, sosyal medya ve Beyaz Masa yoluyla vatandaşlardan gelen talep, istek ve öneriler, ulakBEL sisteminde değerlendirilerek iş akışı geliştirilerek çözümlerin hızlanması amaçlanıyor.
Vatandaş ile kurum arasındaki iletişimi tek bir ekranda otomatik olarak toplayan iletişim yönetim sistemi olan ulakBEL, iki yönlü iletişimi etkin kılıyor.
Altyapı çalışmaları tamamlanarak 2 aylık test süreci sona eren sistemle ilgili açıklamalarda bulunan Kayseri Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, önemli bir çalışmanın sonuna gelindiğini söyledi.
TALEPLER DAHA HIZLI ÇÖZÜME KAVUŞACAK
Başkan Yalçın, ulakBEL ile ilgili, “Vatandaşlarımızdan gelen talep ve önerileri artık tek bir ekrandan takip edecek sistemin hazırlığını tamamladık. Bu sayede e-devlet, CİMER, Beyaz Masa, telefon gibi iletişim kanallarıyla birlikte facebook, youtube, instagram, X gibi sosyal medya mecralarından gelen bütün istek ve öneriler tek bir yönde toplanacak. Ayrıca Türkiye’de örnek bir uygulama olarak başlattığımız Şeffaf Oda’da Başkanla Baş Başa’ya yapılan istekler de anında sisteme dahil edilecek. Cep telefonlarına yüklenecek uygulamayla birlikte gelen istekler anında ilgili birimlere ulaşarak konunun çözümü hız kazanacak.” dedi.
ŞEFFAF VE KATILIMCI BİR YÖNETİM
Başkan Yalçın bu sistemle birlikte her bir mahalleden gelen isteklerin kategorilere ayrılıp yapılacak çalışmalara öncülük edeceğini belirterek, “Hangi mahallemizin neye ihtiyacı var, vatandaşlarımız en çok hangi konuda talepte bulunuyorlar gibi konuları daha net ve hızlı bir şekilde belirleyerek yapılacak proje ve çalışmalara ışık tutacak. Böylelikle de vatandaşlarımızla şeffaf ve katılımcı bir yönetim anlayışı sağlamış olacağız.” ifadelerini kullandı.
Başkan Yalçın, kısa süre içinde ulakBEL sistemin Talas Belediyesinde başlayacağını sözlerine ekledi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Uyanmadı, Camı Kırdılar
Bağcılar TEM yan yolda aracında uyuyakalan Yalovalı sürücü, tüm müdahalelere rağmen uyanmayınca itfaiye tarafından aracın camı kırılarak çıkarıldı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.
ÇİFTLİKKÖY’DE TOPRAĞA VERİLECEKLER
Başakşehir’de meydana gelen zincirleme trafik kazasında hayatını kaybeden Yalçın ve Emel Tınaz çifti, geride tarifsiz bir acı bıraktı. Çiftlikköy’ün sevilen isimleri olan Tınaz ailesinin vefatı, Yalova’da derin bir üzüntüye yol açtı
“Fay var ama enerji yok”
Deprem bilimci Prof. Dr. Şener Üşümezsoy, Sözcü TV'de Marmara'daki deprem senaryolarını değerlendirdi. Üşümezsoy, Adalar Fayı'nın büyük bir deprem yaratacak yeterli enerjiye sahip olmadığını belirtti. Harita üzerinden riskli bölgeleri göstererek dikkat edilmesi gereken noktaların bilimsel verilerle ele alınması gerektiğini vurguladı.
iLK ETKİLENEN ÜNİVERSİTE OLDU
Yalova'da su kalitesi şüpheleri üzerine üniversitenin yemekhane hizmetlerinde değişikliğe gidildi. 8 Aralık 2025'ten itibaren öğle yemeklerinde kumanya verilecek, akşam yemekleri durdurulacak. Kuraklık nedeniyle şebeke suyu sağlık standartlarını karşılamıyor.
Öğle yemeği “kumanya” olacak, akşam yemeği durduruldu
Kuraklık nedeniyle su kalitesinin düşmesi üzerine üniversite, öğrenci ve personelin sağlığı için yemekhane düzenlemesine gitti.
Yalova Adliyesine İki Önemli Atama
HSK'nın 2 Aralık 2025'teki kura töreniyle Yalova Adliyesi'ne Batuhan Kandemir ve Gökhan Ulusoy atandı. Yeni atamalarla ağır ceza mahkemelerinin iş yükünün azaltılması ve adalet hizmetlerinin hızlandırılması hedefleniyor.