Nitelikli eleman sorununa çözüm sunan 'Dijital Çaylak Projesi' başvuruları başladı.
Haber Giriş Tarihi: 30.04.2024 15:23
Haber Güncellenme Tarihi: 30.04.2024 15:23
Kaynak:
IGF
İSTANBUL (İGFA) - Son yılların trend mesleklerinin bulunduğu dijital pazarlama sektöründe nitelikli istihdam sorunu, büyümenin en büyük engeli olarak görülüyor.
1 milyondan fazla istihdam açığı bulunan dijital pazarlama sektörüne nitelikli personel imkânı sunma amacıyla yola çıkan Dijital Pazarlama Okulu, geleceğin mesleklerinde kariyer sahibi olmak, kendi işini kurmak ve ek gelir elde etmek isteyenler için Dijital Çaylak projesini başlattı.
Dijital Çaylak projesi ile dijital pazarlamanın temel prensiplerinden en güncel trendlerine kadar geniş bir yelpazede eğitim programları sunduklarını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, sektörün önemli sorununa çözüm bulmak adına MooF Dijital Reklam Ajansı ve Dijital Pazarlama Okulu olarak kurumlarımızı tek bir çatıda toplayarak, Dijital Çaylak projesini geliştirdiklerini belirterek, "Dijital Çaylak ile ajans ve markalar için gerekli nitelikli iş gücü imkânı sunarak kariyer sahibi olmak isteyen başarılı adayları buluşturmayı hedefliyoruz. Adaylar teorik ve pratik eğitim ile işin mutfağında olan ajansta, staj yapıp yerinde deneyim sahibi olabilecekler. Eğitim almak isteyen kişiler, öncelikle mülakat sürecinden geçiyor. Mülakatlarda kriterimiz teknik bilgiler asla değil, kişinin az da olsa teknoloji veya dijital dünyaya merakının olması. Mülakattan geçen kişilere, uzman eğitim kadromuz tarafından eğitimler veriliyor. Eğitmenlerimiz, dijital pazarlamanın en güncel trendleri ve teknikleri hakkında bilgili ve deneyimli profesyonellerdir. Daha sonra öğrendiklerini uygulama alanı olarak MooF Dijital Reklam Ajansı bünyesinde staj yapma imkânı buluyor. Eğitim ve staj süreci toplamda 2 ay sürüyor. Kişi, daha sonra ister ajansımız ister farklı dijital reklam ajansında çalışma tercihini yapabiliyor” diye konuştu.
18 Mayıs 2024 tarihine kadar başvuruların devam edeceği Dijital Çaylak projesinde; sosyal medya reklamcılığından Google reklamlarına e-ticaret yöneticiliğinden E-mail pazarlamasına kadar birçok önemli konuda eğitim verilecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
'Dijital Çaylak' için son başvuru 18 Mayıs
Nitelikli eleman sorununa çözüm sunan 'Dijital Çaylak Projesi' başvuruları başladı.
İSTANBUL (İGFA) - Son yılların trend mesleklerinin bulunduğu dijital pazarlama sektöründe nitelikli istihdam sorunu, büyümenin en büyük engeli olarak görülüyor.
1 milyondan fazla istihdam açığı bulunan dijital pazarlama sektörüne nitelikli personel imkânı sunma amacıyla yola çıkan Dijital Pazarlama Okulu, geleceğin mesleklerinde kariyer sahibi olmak, kendi işini kurmak ve ek gelir elde etmek isteyenler için Dijital Çaylak projesini başlattı.
Dijital Çaylak projesi ile dijital pazarlamanın temel prensiplerinden en güncel trendlerine kadar geniş bir yelpazede eğitim programları sunduklarını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, sektörün önemli sorununa çözüm bulmak adına MooF Dijital Reklam Ajansı ve Dijital Pazarlama Okulu olarak kurumlarımızı tek bir çatıda toplayarak, Dijital Çaylak projesini geliştirdiklerini belirterek, "Dijital Çaylak ile ajans ve markalar için gerekli nitelikli iş gücü imkânı sunarak kariyer sahibi olmak isteyen başarılı adayları buluşturmayı hedefliyoruz. Adaylar teorik ve pratik eğitim ile işin mutfağında olan ajansta, staj yapıp yerinde deneyim sahibi olabilecekler. Eğitim almak isteyen kişiler, öncelikle mülakat sürecinden geçiyor. Mülakatlarda kriterimiz teknik bilgiler asla değil, kişinin az da olsa teknoloji veya dijital dünyaya merakının olması. Mülakattan geçen kişilere, uzman eğitim kadromuz tarafından eğitimler veriliyor. Eğitmenlerimiz, dijital pazarlamanın en güncel trendleri ve teknikleri hakkında bilgili ve deneyimli profesyonellerdir. Daha sonra öğrendiklerini uygulama alanı olarak MooF Dijital Reklam Ajansı bünyesinde staj yapma imkânı buluyor. Eğitim ve staj süreci toplamda 2 ay sürüyor. Kişi, daha sonra ister ajansımız ister farklı dijital reklam ajansında çalışma tercihini yapabiliyor” diye konuştu.
18 Mayıs 2024 tarihine kadar başvuruların devam edeceği Dijital Çaylak projesinde; sosyal medya reklamcılığından Google reklamlarına e-ticaret yöneticiliğinden E-mail pazarlamasına kadar birçok önemli konuda eğitim verilecek.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
VALİLİK’TEN KRİTİK UYARI: “ŞEBEKE SUYUNU İÇMEYİN, YEMEKTE KULLANMAYIN”
Yalova'da kuraklık nedeniyle su kaynaklarındaki kritik azalma sebebiyle Valilik, şebeke suyunun içilmemesi ve yemeklerde kullanılmaması yönünde uyarıda bulundu. Vatandaşlar, restoran ve fırınlardaki su kullanımı konusunda endişelerini dile getirdi.
7 Yıl Saklanan Firari, yakalandı
Kaytazdere'de 7 yıldır saklanan firari K.F., "Çocuğun Cinsel İstismarı" ve "Kişiyi Hürriyetinden Yoksun Kılma" suçlarından 10 yıl 10 ay hapis cezasıyla aranıyordu. Emniyet ekipleri tarafından yakalanan K.F., işlemlerinin ardından Kandıra Cezaevi'ne gönderildi.
5,8 MİLYON TL’LİK TAHSİLAT SÜRECİ BAŞLATILDI
Çiftlikköy Belediyesi'nde müfettiş raporu 41 milyon TL kamu zararı tespit etti. 2020-2025 denetiminde eski başkan Silpagar'a 5.8 milyon TL kamu zararı çıkarıldı. Araç kiralama ve vektörle mücadele ihalelerinde büyük kayıplar belirlendi.
“DSİ Nisan’da Uyardı, Belediye Hiçbir Şey Yapmadı”
Ak Parti'nin eski İl Başkanı Bağatar, Yalova'nın su sorununu çözmek için yıllar önce projenin hazırlandığını ama yatırım onayı alamadığını açıkladı. Su kesintileri nedeniyle tepkiler sürerken, AK Parti İl Başkanı Güçlü, belediyeyi ihmalle suçladı.
Suçlu bulundu….Belediye başkanı Mehmet Gürel…..
Ak Parti'nin eski İl Başkanı Bağatar, Yalova'nın su sorununu çözmek için yıllar önce projenin hazırlandığını ama yatırım onayı alamadığını açıkladı. Su kesintileri nedeniyle tepkiler sürerken, AK Parti İl Başkanı Güçlü, belediyeyi ihmalle suçladı.
“dalgıç pompa” kondu
CHP'li Tahsin Becan, Yalova'da içme suyu krizine dikkat çekti. Gökçe Barajı'nın doluluk oranı %6'ya düştü, Becan TBMM'de alarm verdi. AK Parti vekillerinin sessizliği ve projelerdeki gecikme eleştirildi. Dalgıç pompaların acil çözüm olduğu belirtildi.