Çiğli Belediyesi’nin yenilenen 444 3 552 numaralı çağrı merkezi hattı ile Çiğli Belediyesi’ne ulaşmak artık çok daha kolay. Hız ve erişim kolaylığı sunan çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep ve önerileri daha etkili bir şekilde çözüme kavuşturmak için tüm müdürlüklerle koordineli olarak çalışmalarını sürdürüyor.
Haber Giriş Tarihi: 13.08.2024 10:06
Haber Güncellenme Tarihi: 13.08.2024 10:06
Kaynak:
IGF
İZMİR (İGFA) - Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren çağrı merkezi, ilçe halkının taleplerine hızlı çözümler üretmek amacıyla profesyonel iletişim desteği sağlıyor. Talep ve önerilerini belediyeye iletmek isteyen vatandaşlar, yenilenen 444 3 552 numaralı telefondan hattını arayarak çağrı merkezi ile iletişime geçebiliyor.
AYDA ORTALAMA 25 BİN ÇAĞRI YANITLANIYOR
İletişim alanında deneyimli personelin görev yaptığı çağrı merkezinde ayda ortalama 25 bin çağrı yanıtlanıyor. Çağrı merkezini arayan ilçe sakinlerine; yol, altyapı, üstyapı, temizlik, moloz, ulaşım, park bakım ve onarım, zabıta denetimleri ve veteriner hizmetleri alanlarında anlık çözüm sunuluyor. Çağrı merkezi personeli, gelen her türlü talep, öneri ve şikayeti ilgili müdürlüklere iletmek üzere kayıt altına alıyor. Başvurularla ilgili bilgilendirme süreci de başlamış oluyor. Önce talebin oluşturulduğuna dair, ilerleyen aşamalarda ise talebin yerine getirildiğine dair SMS yoluyla vatandaşa bilgilendirme yapılıyor. Bilgi almak amaçlı arayan vatandaşların talepleri de oluşturulan hızlı çözüm masası ekiplerince yerine getiriliyor.
“TALEP VE ÖNERİLERİ ÇÖZÜMSÜZ BIRAKMIYORUZ”
Vatandaşların talep ve önerileri en hızlı şekilde çözüme kavuşturmak için çalıştıklarını vurgulayan Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Göreve geldiğimiz günden bu yana belediyemizin kurumsal yapısını güçlendirmek ve vatandaşlarımız için ulaşılabilir kılmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sosyal medya hesaplarımız ve Whatsapp şikayet hattımızın yanı sıra çağrı merkezimiz ile komşularımızın taleplerini kayıt altına alıyoruz. Çağrı merkezimizde görev yapan personelimiz vatandaşlarımızdan gelen talep ve önerileri vakit kaybetmeden belediyemizin ilgili müdürlüklerine iletiyor. Böylece belediyemize ulaşan hiçbir başvuru vakit kaybetmeden işleme alınıyor. Müdürlüklerimiz kendilerine ulaşan talepleri zaman kaybetmeden yerine getiriyor. Tüm bu süreçlerle ilgili de vatandaşlarımıza SMS ile geri bildirimde bulunuyoruz” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çiğli'de iletişim artık daha kolay
Çiğli Belediyesi’nin yenilenen 444 3 552 numaralı çağrı merkezi hattı ile Çiğli Belediyesi’ne ulaşmak artık çok daha kolay. Hız ve erişim kolaylığı sunan çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep ve önerileri daha etkili bir şekilde çözüme kavuşturmak için tüm müdürlüklerle koordineli olarak çalışmalarını sürdürüyor.
İZMİR (İGFA) - Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren çağrı merkezi, ilçe halkının taleplerine hızlı çözümler üretmek amacıyla profesyonel iletişim desteği sağlıyor. Talep ve önerilerini belediyeye iletmek isteyen vatandaşlar, yenilenen 444 3 552 numaralı telefondan hattını arayarak çağrı merkezi ile iletişime geçebiliyor.
AYDA ORTALAMA 25 BİN ÇAĞRI YANITLANIYOR
İletişim alanında deneyimli personelin görev yaptığı çağrı merkezinde ayda ortalama 25 bin çağrı yanıtlanıyor. Çağrı merkezini arayan ilçe sakinlerine; yol, altyapı, üstyapı, temizlik, moloz, ulaşım, park bakım ve onarım, zabıta denetimleri ve veteriner hizmetleri alanlarında anlık çözüm sunuluyor. Çağrı merkezi personeli, gelen her türlü talep, öneri ve şikayeti ilgili müdürlüklere iletmek üzere kayıt altına alıyor. Başvurularla ilgili bilgilendirme süreci de başlamış oluyor. Önce talebin oluşturulduğuna dair, ilerleyen aşamalarda ise talebin yerine getirildiğine dair SMS yoluyla vatandaşa bilgilendirme yapılıyor. Bilgi almak amaçlı arayan vatandaşların talepleri de oluşturulan hızlı çözüm masası ekiplerince yerine getiriliyor.
“TALEP VE ÖNERİLERİ ÇÖZÜMSÜZ BIRAKMIYORUZ”
Vatandaşların talep ve önerileri en hızlı şekilde çözüme kavuşturmak için çalıştıklarını vurgulayan Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Göreve geldiğimiz günden bu yana belediyemizin kurumsal yapısını güçlendirmek ve vatandaşlarımız için ulaşılabilir kılmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sosyal medya hesaplarımız ve Whatsapp şikayet hattımızın yanı sıra çağrı merkezimiz ile komşularımızın taleplerini kayıt altına alıyoruz. Çağrı merkezimizde görev yapan personelimiz vatandaşlarımızdan gelen talep ve önerileri vakit kaybetmeden belediyemizin ilgili müdürlüklerine iletiyor. Böylece belediyemize ulaşan hiçbir başvuru vakit kaybetmeden işleme alınıyor. Müdürlüklerimiz kendilerine ulaşan talepleri zaman kaybetmeden yerine getiriyor. Tüm bu süreçlerle ilgili de vatandaşlarımıza SMS ile geri bildirimde bulunuyoruz” diye konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Bu ölümler araştırılmalı..
Çalıca köyünden Mustafa Erdoğdu, Ortaburun köyündeki ormanlık alanda ölü bulundu. Kesin ölüm nedeni otopsiyle belirlenecek. AFAD ve jandarmanın katıldığı arama çalışması sonucu cesedi bulundu. Cenazesi köy mezarlığına defnedildi.
Yalova da bir genç ölümü daha
Çalıca köyü sakini Mustafa Erdoğdu, Ortaburun köyü ormanlık alanda ölü bulundu. Ölüm nedeni otopsi ile belirlenecek. Jandarma, AFAD ve SES Arama Kurtarma Derneği, Erdoğdu'yu arama çalışması yürüttü. Cenazesi Çalıca köyünde defnedildi.
Katil itiraf etti
Orhangazi Üreğil Mahallesi'nde balta ile öldürülen 25 yaşındaki Mustafa Karaman, toprağa verildi. Cinayet zanlısı H.E., jandarma tarafından iki gün sonra yakalanarak tutuklandı. Olayla ilgili geniş çaplı soruşturma sürüyor.
BALTA ile ÖLDÜRDÜ
Orhangazi Üreğil Mahallesi'nde 25 yaşındaki Mustafa Karaman balta ile öldürüldü. Babası tarafından cesedi bulunan Mustafa'nın katili H.E., jandarmanın operasyonu ile 2 gün sonra yakalandı. Mustafa Karaman, Orhangazi'de toprağa verildi.
17 yaşındaki sahte polis tutuklandı
Yalova'da, polis kılığına girerek Iraklı bir şahsın 1 milyon lira değerindeki altın ve gümüşü ile 1.600 dolarını çalan 17 yaşındaki A.B.B. yakalandı ve tutuklandı. Şüpheli, jandarma ekiplerinin çalışmasıyla Termal ilçesinde yakalandı.
Yeni atamalar
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın imzasıyla Resmi Gazete'de yayımlanan atama kararıyla Yalova'da 2 vali yardımcısı ve 2 kaymakamın görev yeri değişti. Yeni atamalar: Ekrem Çalık, Osman Sarı vali yardımcısı; Abdulkadir Şahin, Erinç Demir kaymakam olarak atandı.