Çiğli Belediyesi’nin yenilenen 444 3 552 numaralı çağrı merkezi hattı ile Çiğli Belediyesi’ne ulaşmak artık çok daha kolay. Hız ve erişim kolaylığı sunan çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep ve önerileri daha etkili bir şekilde çözüme kavuşturmak için tüm müdürlüklerle koordineli olarak çalışmalarını sürdürüyor.
Haber Giriş Tarihi: 13.08.2024 10:06
Haber Güncellenme Tarihi: 13.08.2024 10:06
Kaynak:
IGF
İZMİR (İGFA) - Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren çağrı merkezi, ilçe halkının taleplerine hızlı çözümler üretmek amacıyla profesyonel iletişim desteği sağlıyor. Talep ve önerilerini belediyeye iletmek isteyen vatandaşlar, yenilenen 444 3 552 numaralı telefondan hattını arayarak çağrı merkezi ile iletişime geçebiliyor.
AYDA ORTALAMA 25 BİN ÇAĞRI YANITLANIYOR
İletişim alanında deneyimli personelin görev yaptığı çağrı merkezinde ayda ortalama 25 bin çağrı yanıtlanıyor. Çağrı merkezini arayan ilçe sakinlerine; yol, altyapı, üstyapı, temizlik, moloz, ulaşım, park bakım ve onarım, zabıta denetimleri ve veteriner hizmetleri alanlarında anlık çözüm sunuluyor. Çağrı merkezi personeli, gelen her türlü talep, öneri ve şikayeti ilgili müdürlüklere iletmek üzere kayıt altına alıyor. Başvurularla ilgili bilgilendirme süreci de başlamış oluyor. Önce talebin oluşturulduğuna dair, ilerleyen aşamalarda ise talebin yerine getirildiğine dair SMS yoluyla vatandaşa bilgilendirme yapılıyor. Bilgi almak amaçlı arayan vatandaşların talepleri de oluşturulan hızlı çözüm masası ekiplerince yerine getiriliyor.
“TALEP VE ÖNERİLERİ ÇÖZÜMSÜZ BIRAKMIYORUZ”
Vatandaşların talep ve önerileri en hızlı şekilde çözüme kavuşturmak için çalıştıklarını vurgulayan Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Göreve geldiğimiz günden bu yana belediyemizin kurumsal yapısını güçlendirmek ve vatandaşlarımız için ulaşılabilir kılmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sosyal medya hesaplarımız ve Whatsapp şikayet hattımızın yanı sıra çağrı merkezimiz ile komşularımızın taleplerini kayıt altına alıyoruz. Çağrı merkezimizde görev yapan personelimiz vatandaşlarımızdan gelen talep ve önerileri vakit kaybetmeden belediyemizin ilgili müdürlüklerine iletiyor. Böylece belediyemize ulaşan hiçbir başvuru vakit kaybetmeden işleme alınıyor. Müdürlüklerimiz kendilerine ulaşan talepleri zaman kaybetmeden yerine getiriyor. Tüm bu süreçlerle ilgili de vatandaşlarımıza SMS ile geri bildirimde bulunuyoruz” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çiğli'de iletişim artık daha kolay
Çiğli Belediyesi’nin yenilenen 444 3 552 numaralı çağrı merkezi hattı ile Çiğli Belediyesi’ne ulaşmak artık çok daha kolay. Hız ve erişim kolaylığı sunan çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep ve önerileri daha etkili bir şekilde çözüme kavuşturmak için tüm müdürlüklerle koordineli olarak çalışmalarını sürdürüyor.
İZMİR (İGFA) - Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren çağrı merkezi, ilçe halkının taleplerine hızlı çözümler üretmek amacıyla profesyonel iletişim desteği sağlıyor. Talep ve önerilerini belediyeye iletmek isteyen vatandaşlar, yenilenen 444 3 552 numaralı telefondan hattını arayarak çağrı merkezi ile iletişime geçebiliyor.
AYDA ORTALAMA 25 BİN ÇAĞRI YANITLANIYOR
İletişim alanında deneyimli personelin görev yaptığı çağrı merkezinde ayda ortalama 25 bin çağrı yanıtlanıyor. Çağrı merkezini arayan ilçe sakinlerine; yol, altyapı, üstyapı, temizlik, moloz, ulaşım, park bakım ve onarım, zabıta denetimleri ve veteriner hizmetleri alanlarında anlık çözüm sunuluyor. Çağrı merkezi personeli, gelen her türlü talep, öneri ve şikayeti ilgili müdürlüklere iletmek üzere kayıt altına alıyor. Başvurularla ilgili bilgilendirme süreci de başlamış oluyor. Önce talebin oluşturulduğuna dair, ilerleyen aşamalarda ise talebin yerine getirildiğine dair SMS yoluyla vatandaşa bilgilendirme yapılıyor. Bilgi almak amaçlı arayan vatandaşların talepleri de oluşturulan hızlı çözüm masası ekiplerince yerine getiriliyor.
“TALEP VE ÖNERİLERİ ÇÖZÜMSÜZ BIRAKMIYORUZ”
Vatandaşların talep ve önerileri en hızlı şekilde çözüme kavuşturmak için çalıştıklarını vurgulayan Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, “Göreve geldiğimiz günden bu yana belediyemizin kurumsal yapısını güçlendirmek ve vatandaşlarımız için ulaşılabilir kılmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sosyal medya hesaplarımız ve Whatsapp şikayet hattımızın yanı sıra çağrı merkezimiz ile komşularımızın taleplerini kayıt altına alıyoruz. Çağrı merkezimizde görev yapan personelimiz vatandaşlarımızdan gelen talep ve önerileri vakit kaybetmeden belediyemizin ilgili müdürlüklerine iletiyor. Böylece belediyemize ulaşan hiçbir başvuru vakit kaybetmeden işleme alınıyor. Müdürlüklerimiz kendilerine ulaşan talepleri zaman kaybetmeden yerine getiriyor. Tüm bu süreçlerle ilgili de vatandaşlarımıza SMS ile geri bildirimde bulunuyoruz” diye konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Uyanmadı, Camı Kırdılar
Bağcılar TEM yan yolda aracında uyuyakalan Yalovalı sürücü, tüm müdahalelere rağmen uyanmayınca itfaiye tarafından aracın camı kırılarak çıkarıldı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.
ÇİFTLİKKÖY’DE TOPRAĞA VERİLECEKLER
Başakşehir’de meydana gelen zincirleme trafik kazasında hayatını kaybeden Yalçın ve Emel Tınaz çifti, geride tarifsiz bir acı bıraktı. Çiftlikköy’ün sevilen isimleri olan Tınaz ailesinin vefatı, Yalova’da derin bir üzüntüye yol açtı
“Fay var ama enerji yok”
Deprem bilimci Prof. Dr. Şener Üşümezsoy, Sözcü TV'de Marmara'daki deprem senaryolarını değerlendirdi. Üşümezsoy, Adalar Fayı'nın büyük bir deprem yaratacak yeterli enerjiye sahip olmadığını belirtti. Harita üzerinden riskli bölgeleri göstererek dikkat edilmesi gereken noktaların bilimsel verilerle ele alınması gerektiğini vurguladı.
iLK ETKİLENEN ÜNİVERSİTE OLDU
Yalova'da su kalitesi şüpheleri üzerine üniversitenin yemekhane hizmetlerinde değişikliğe gidildi. 8 Aralık 2025'ten itibaren öğle yemeklerinde kumanya verilecek, akşam yemekleri durdurulacak. Kuraklık nedeniyle şebeke suyu sağlık standartlarını karşılamıyor.
Öğle yemeği “kumanya” olacak, akşam yemeği durduruldu
Kuraklık nedeniyle su kalitesinin düşmesi üzerine üniversite, öğrenci ve personelin sağlığı için yemekhane düzenlemesine gitti.
Yalova Adliyesine İki Önemli Atama
HSK'nın 2 Aralık 2025'teki kura töreniyle Yalova Adliyesi'ne Batuhan Kandemir ve Gökhan Ulusoy atandı. Yeni atamalarla ağır ceza mahkemelerinin iş yükünün azaltılması ve adalet hizmetlerinin hızlandırılması hedefleniyor.