Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Muhtar İbrahim Pala’nın davetiyle gittiği Bayraktar’da büyük ilgiyle karşılandı.
Haber Giriş Tarihi: 14.10.2024 11:05
Haber Güncellenme Tarihi: 14.10.2024 11:05
Kaynak:
IGF
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Muhtar İbrahim Pala’nın davetiyle önceki gün İzmit Bayraktar Köyü’ndeydi.
BÜYÜKAKIN’A TEŞEKKÜR
Başkan Büyükakın, Cem Evi başkanları ve Bayraktar sakinlerinin yoğun ilgisi ve sevgisiyle karşılandı. Muhtar Pala, “Bayraktar başta olmak üzere bölgemize sağladığınız her türlü destek için çok teşekkür ediyoruz. Burada Cemevleri Başkanlarımız da bulunuyor. Yalnızca günlük ihtiyaçlarımız değil, Alevi vatandaşlarımızın talep ve ihtiyaçlarını da her isteğimizi geri çevirmemenizden çok mutluyuz” dedi. Başkan Büyükakın’a ziyaret sırasında Bayraktar sakinlerinin hazırladığı ikramlar sunuldu. Birlikte yemek yenildi.
ARSLANLI ÇEŞME HEDİYE EDİLDİ
Başkan Büyükakın’a günün anısına Hacıbektaş Veli Dergahı’nda bulunan ve 1554’te yapılan Arslanlı Çeşme minyatürü de hediye edildi. Başkan Büyükakın, “Bizleri burada gönülden ve samimi şekilde karşılayan tüm dostlarımıza teşekkür ediyorum. Bu anlamlı buluşmaya vesile olan kıymetli muhtarımıza, Cem Evi başkanlarına ve toplantımıza katılan değerli komşularımıza en içten teşekkürlerimi sunuyorum” dedi. Toplantıya Genel Sekreter Yardımcısı Numan Balaban, Sivil Toplum Kuruluşları İle İlişkiler Dairesi Başkanı Sabahattin Yamak ve Cem Evleri Koordinatörü Mutlu Beyaz da katıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Büyükakın’a, Bayraktar’da özel ilgi
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Muhtar İbrahim Pala’nın davetiyle gittiği Bayraktar’da büyük ilgiyle karşılandı.
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Muhtar İbrahim Pala’nın davetiyle önceki gün İzmit Bayraktar Köyü’ndeydi.
BÜYÜKAKIN’A TEŞEKKÜR
Başkan Büyükakın, Cem Evi başkanları ve Bayraktar sakinlerinin yoğun ilgisi ve sevgisiyle karşılandı. Muhtar Pala, “Bayraktar başta olmak üzere bölgemize sağladığınız her türlü destek için çok teşekkür ediyoruz. Burada Cemevleri Başkanlarımız da bulunuyor. Yalnızca günlük ihtiyaçlarımız değil, Alevi vatandaşlarımızın talep ve ihtiyaçlarını da her isteğimizi geri çevirmemenizden çok mutluyuz” dedi. Başkan Büyükakın’a ziyaret sırasında Bayraktar sakinlerinin hazırladığı ikramlar sunuldu. Birlikte yemek yenildi.
ARSLANLI ÇEŞME HEDİYE EDİLDİ
Başkan Büyükakın’a günün anısına Hacıbektaş Veli Dergahı’nda bulunan ve 1554’te yapılan Arslanlı Çeşme minyatürü de hediye edildi. Başkan Büyükakın, “Bizleri burada gönülden ve samimi şekilde karşılayan tüm dostlarımıza teşekkür ediyorum. Bu anlamlı buluşmaya vesile olan kıymetli muhtarımıza, Cem Evi başkanlarına ve toplantımıza katılan değerli komşularımıza en içten teşekkürlerimi sunuyorum” dedi. Toplantıya Genel Sekreter Yardımcısı Numan Balaban, Sivil Toplum Kuruluşları İle İlişkiler Dairesi Başkanı Sabahattin Yamak ve Cem Evleri Koordinatörü Mutlu Beyaz da katıldı.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
CHP'Lİ BECAN'IN "TARAFSIZIZ" ÇIKIŞI TARTIŞMA YARATTI:
CHP Yalova Milletvekili Tahsin Becan, partideki genel başkanlık ve 'mutlak butlan' tartışmalarında taraf olmayacağını açıkladı. Yeni parti iddialarını reddeden Becan, ayrışmaların iktidara fayda sağladığını belirterek birlik çağrısında bulundu.
Başsavcı değişti
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Mevcut Başsavcı Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
YALOVA’NIN YENİ BAŞSAVCISI YUNUS EMRE BÜYÜKYURT OLDU
HSK'nın 2026 Yaz Kararnamesi ile Tokat Cumhuriyet Başsavcısı Yunus Emre Büyükyurt, Yalova Cumhuriyet Başsavcılığına atandı. Görevi devreden Duygu Bayar Öksüz ise İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi.
ÇINARCIK'TAKİ BEBEK DARP DAVASI!
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davanın ikinci duruşmasında, sanık Ş.E. yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek mücadeleye devam edeceğini açıkladı.
MAHKEMEDEN TAHLİYE KARARI
Çınarcık'ta 14 aylık bebeğin darp edildiği davada sanık Ş.E., yurt dışı çıkış yasağı ve imza şartıyla tahliye edildi. Ailenin ağır ceza talebi reddedilirken, baba Muhammed Baca karara tepki göstererek adaleti arayacağını açıkladı.
SAFRA KESESİNDEN 3 BİNİ AŞKIN TAŞ ÇIKTI!
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 76 yaşındaki Nimet Gürkan'ın safra kesesinden, Dr. Mehmet Ali Yücesoy tarafından gerçekleştirilen operasyonla 3 bini aşkın taş çıkarıldı. Nadir görülen vakayı atlatan hasta taburcu edildi.