Bursa'nın teknoloji ve inovasyon merkezi ULUTEK Teknopark'ta gerçekleşen konferansta, e-ticaretin başarı stratejileri ele alındı.
Haber Giriş Tarihi: 26.04.2024 12:07
Haber Güncellenme Tarihi: 26.04.2024 12:07
Kaynak: IGF
BURSA (İGFA) - ULUTEK Teknopark bünyesinde bulunan firmaları bilgilendirme amacıyla düzenlediği etkinlikte, E-Ticaret ve İhracat Danışmanları Serkan Akarsu ve Yasin Ölmez’in konuşmacılığında Amazon ile Global E-Ticaret ve E-ticarette Pazarlama ve Markalaşma konularında iş dünyasındaki değişen trendlere ve fırsatlara dair katılımcılara önemli bilgiler sunuldu.
Amazon ile Global E-Ticaret konusunda katılımcıları bilgilendiren Serkan Akarsu, Amerika'da Amazon üzerinden ticaretin yol haritasına dair önemli ipuçları paylaşarak pazar analizi, yatırım planı, yasal altyapı ve teşvik konularında katılımcıları bilgilendirdi. Yasal altyapının önemine vurgu yapan Akarsu, "Hangi ülkede iş yapılırsa yapılsın, şirket kurmadan işe başlamayın" uyarısında bulundu. Teşviklerden faydalanmanın önemine değinen Akarsu, " Özellikle, e-ticaret alanında faaliyet gösteren işletmelere yönelik sağlanan vergi indirimleri, kredi ve hibe imkanları gibi teşvikler, sektördeki aktörlerin daha sağlam bir temel üzerinde büyümelerini sağlıyor." dedi. E-ticaretin küresel boyutta sağladığı fırsatlara değinen Akarsu, "Çok büyük bir pazar var ve bu pazarda hepimize yer var. Önemli olan pazar analizini doğru yaparak doğru satış gerçekleştirmek" ifadelerini kullanarak ürünlerin dünya genelinde satışını hedeflemenin satış ve pazarlama konularında daha başarılı olduğunu vurguladı.
MARKALAŞMA VE UZUN VADELİ BAŞARIYA DEĞİNİLDİ
Markalaşmanın e-ticaretteki kritik önemine dikkat çeken Yasin Ölmez, piyasada birçok rakip firmanın bulunduğunu ve benzer kalitedeki ürünleri daha uygun fiyata üretebilme imkanına sahip olduklarını belirtti. Asıl farkı yaratan unsurun markalaşma olduğunu vurgulayan Ölmez, "Ucuza üretebilirsiniz, ama markalaşma olmadan uzun vadeli başarı mümkün değil" sözlerini kullanarak markalaşmanın satış stratejilerindeki kilit rolüne işaret etti. Ölmez, e-ticarette markalaşmanın, müşteri sadakati oluşturmak, güvenilirlik sağlamak ve rekabetçi avantaj elde etmek için önemli olduğunu vurguladı. Kaliteli bir ürün veya hizmet sunmanın yanı sıra, marka imajının oluşturulması ve sürdürülmesinin gerekliliğine dikkat çekti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ULUTEK Teknopark'ta e-ticaret konferansı
Bursa'nın teknoloji ve inovasyon merkezi ULUTEK Teknopark'ta gerçekleşen konferansta, e-ticaretin başarı stratejileri ele alındı.
BURSA (İGFA) - ULUTEK Teknopark bünyesinde bulunan firmaları bilgilendirme amacıyla düzenlediği etkinlikte, E-Ticaret ve İhracat Danışmanları Serkan Akarsu ve Yasin Ölmez’in konuşmacılığında Amazon ile Global E-Ticaret ve E-ticarette Pazarlama ve Markalaşma konularında iş dünyasındaki değişen trendlere ve fırsatlara dair katılımcılara önemli bilgiler sunuldu.
Amazon ile Global E-Ticaret konusunda katılımcıları bilgilendiren Serkan Akarsu, Amerika'da Amazon üzerinden ticaretin yol haritasına dair önemli ipuçları paylaşarak pazar analizi, yatırım planı, yasal altyapı ve teşvik konularında katılımcıları bilgilendirdi. Yasal altyapının önemine vurgu yapan Akarsu, "Hangi ülkede iş yapılırsa yapılsın, şirket kurmadan işe başlamayın" uyarısında bulundu. Teşviklerden faydalanmanın önemine değinen Akarsu, " Özellikle, e-ticaret alanında faaliyet gösteren işletmelere yönelik sağlanan vergi indirimleri, kredi ve hibe imkanları gibi teşvikler, sektördeki aktörlerin daha sağlam bir temel üzerinde büyümelerini sağlıyor." dedi. E-ticaretin küresel boyutta sağladığı fırsatlara değinen Akarsu, "Çok büyük bir pazar var ve bu pazarda hepimize yer var. Önemli olan pazar analizini doğru yaparak doğru satış gerçekleştirmek" ifadelerini kullanarak ürünlerin dünya genelinde satışını hedeflemenin satış ve pazarlama konularında daha başarılı olduğunu vurguladı.
MARKALAŞMA VE UZUN VADELİ BAŞARIYA DEĞİNİLDİ
Markalaşmanın e-ticaretteki kritik önemine dikkat çeken Yasin Ölmez, piyasada birçok rakip firmanın bulunduğunu ve benzer kalitedeki ürünleri daha uygun fiyata üretebilme imkanına sahip olduklarını belirtti. Asıl farkı yaratan unsurun markalaşma olduğunu vurgulayan Ölmez, "Ucuza üretebilirsiniz, ama markalaşma olmadan uzun vadeli başarı mümkün değil" sözlerini kullanarak markalaşmanın satış stratejilerindeki kilit rolüne işaret etti. Ölmez, e-ticarette markalaşmanın, müşteri sadakati oluşturmak, güvenilirlik sağlamak ve rekabetçi avantaj elde etmek için önemli olduğunu vurguladı. Kaliteli bir ürün veya hizmet sunmanın yanı sıra, marka imajının oluşturulması ve sürdürülmesinin gerekliliğine dikkat çekti.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Urıel Salnaıtıs trafik kazası geçirdi
Almanya’da konser programına giderken trafik kazası geçiren Urıel Salnaıtıs yaralandı.
Baharın gelişi Osmangazi’de coşkuyla kutlandı
Türk kültür coğrafyasında baharın habercisi olarak kabul edilen Hıdırellez, Osmangazi’de coşkuyla kutladı. Hıdırellez şenliğinde Osmangazililer gönüllerince eğlendi.
Başkan Er'den yerimde inceleme
Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er yol çalışmalarını yerinde inceledi.
AK Parti Keşan teşkilatından Mehmet Özcan’a ziyaret
AK Parti Edirne Milletvekili Fatma Aksal ile AK Parti Keşan İlçe Başkanı Gürcan Kılınç, AK Parti Belediye Meclis üyeleri ve AK Parti Keşan Teşkilatı, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ı ziyaret etti.
İnegöl Belediyespor Türkiye Şampiyonu oldu
İnegöl Belediyespor oryantiring U14 takımı, Konya’da yapılan şampiyonada U14 Ligi Kulüpler Türkiye Şampiyonu oldu.
Konya Bilim Merkezi Names 2024’e ev sahipliği yapıyor
Konya Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren Konya Bilim Merkezi, 7’ncisi düzenlenen Kuzey Afrika ve Orta Doğu Bilim Merkezleri Ağı Konferansı’na ev sahipliği yapıyor. 15 ülkeden bilim merkezi temsilcileri ile TÜBİTAK ve T3 Vakfı’nın katılımıyla başlayan konferansta 3 gün boyunca bilim iletişimi stratejileri, toplumsal katılımın artırılması ve eğitimde yenilikçi yöntemler gibi konular ele alınacak.