Tüketicilerin satın alma noktasında kahve makinesi tercihleri yapılan araştırmayla tüketicilerin ilgisini ortaya çıkardı. Tüketiciler, Türk kahvesi makinesinden çok fonksiyonlu kahve makinelerine yöneldi.
Haber Giriş Tarihi: 29.03.2024 16:43
Haber Güncellenme Tarihi: 29.03.2024 16:43
Kaynak: IGF
İSTANBUL (İGFA) - MediaMarkt’ın tüketicilerin kahve makinesi tercihlerine ilişkin açıkladığı veriler, Türkiye’de otomatik Türk kahvesi makinelerinin hala revaçta olduğunu ancak ilginin filtre kahve, espresso makineleri ve otomatik kahve makinelerine yöneldiğini ortaya koydu.
Otomatik Türk kahvesi makinesi satışları adet bazında 1 milyonun üzerine çıkarken, satışların büyüme hızı yıllık bazda yüzde 30 olarak yansıdı.
Espresso/otomatik kahve makineleriyse adet bazında 300 bini aşarken, yılda yüzde 120’nin üzerinde bir satış büyümesi kaydetti.
Tüketici eğilimlerini yakından takip eden MediaMarkt, Türkiye’deki 98 mağazasından 65’inde konumlandırdığı Barista alanlarıyla müşterilerine otomatik kahve makinelerini deneme olanağı sunarak tüketici elektroniği perakendeciliğinde fark oluşturdu. Barista alanındaki makinelerde kahve çeşitleri en taze ve sıcak haliyle denenebilirken, müşteriler de bu sayede satın almak istedikleri kahve makinesinin tüm özellikleri, kalitesi ve nasıl çalıştığıyla ilgili derinlemesine fikir edinebiliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Tüketicilerin kahve tercihi değişiyor
Tüketicilerin satın alma noktasında kahve makinesi tercihleri yapılan araştırmayla tüketicilerin ilgisini ortaya çıkardı. Tüketiciler, Türk kahvesi makinesinden çok fonksiyonlu kahve makinelerine yöneldi.
İSTANBUL (İGFA) - MediaMarkt’ın tüketicilerin kahve makinesi tercihlerine ilişkin açıkladığı veriler, Türkiye’de otomatik Türk kahvesi makinelerinin hala revaçta olduğunu ancak ilginin filtre kahve, espresso makineleri ve otomatik kahve makinelerine yöneldiğini ortaya koydu.
Otomatik Türk kahvesi makinesi satışları adet bazında 1 milyonun üzerine çıkarken, satışların büyüme hızı yıllık bazda yüzde 30 olarak yansıdı.
Espresso/otomatik kahve makineleriyse adet bazında 300 bini aşarken, yılda yüzde 120’nin üzerinde bir satış büyümesi kaydetti.
Tüketici eğilimlerini yakından takip eden MediaMarkt, Türkiye’deki 98 mağazasından 65’inde konumlandırdığı Barista alanlarıyla müşterilerine otomatik kahve makinelerini deneme olanağı sunarak tüketici elektroniği perakendeciliğinde fark oluşturdu. Barista alanındaki makinelerde kahve çeşitleri en taze ve sıcak haliyle denenebilirken, müşteriler de bu sayede satın almak istedikleri kahve makinesinin tüm özellikleri, kalitesi ve nasıl çalıştığıyla ilgili derinlemesine fikir edinebiliyor.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Düzce'de direksiyon hakimiyetini kaybetti: 1 yaralı
Düzce'de kontrolden çıkan otomobil dükkan bahçesine daldı. Kazada 1 kişi yaralandı.
Atık su arıtma tesisi sayısı bini geçti!
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, bin 213 atık su arıtma tesisi ile ülke nüfusunun yüzde 90,6'sına hizmet verildiğini açıkladı.
KOSGEB şehir şehir girişimci arayacak
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Kacır, KOSGEB'in Türkiye'deki profesyonellerle birlikte şehir şehir gezerek girişimci seçmelerine başlayacağını duyurdu.
Bilecik'te 5 ayrı suçtan aranıyordu... Bursa'da yakalandı
Bilecik İl Jandarma Komutanlığı'nca aranan şahısların yakalanmasına yönelik yapılan çalışmada 5 ayrı suçtan aranması bulunan şahıs Bursa'da yakalandı.
TZOB: Bu yıl da Tarım Kredi Kooperatifleri ve Türkşeker buğday alımı yapmalı
Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, buğday üretiminde hasat dönemininyaklaşmasını ve buğday üreticilerimizin sorunlarını yaptığı görüntülü basın açıklamasıyla değerlendirdi.
Kilitli Kalkan Tatbikatı tamamlandı
NATO Siber Savunma Mükemmeliyet Merkezi (Estonya/Talin) koordinatörlüğünde gerçekleştirilen Kilitli Kalkan-2024 (Locked Shields-2024) Tatbikatı, 22-26 Nisan 2024 tarihleri arasında icra edildi.