Promosyon ve reklam sektörünün 'Promogift' beklentisi
Promosyon ve reklam sektörünün 'Promogift' beklentisi
Kısa adı PROMASİAD olan Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, yeni pazarlara açılma noktasında fuarlara büyük önem verdiklerini söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 23.04.2024 09:22
Haber Güncellenme Tarihi: 23.04.2024 09:22
Kaynak: IGF
İSTANBUL (İGFA) - Reklamcılık, kâğıt ve kâğıt ürünleri, matbaa, basım ve yayıncılık, tekstil, plastik ürünleri, metal ve makine sanayi, seramik ve cam gibi çok sayıda sektör ile doğrudan ilişkili olan Türkiye Promosyon Sektörü’nün, 300 milyar liranın üzerinde bir pazar hacmine sahip olduğu öngörülüyor.
Giyimden elektronik eşyaya, züccaciyeden ofis ekipmanlarına, kırtasiyeden otomobil aksesuarlarına kadar yüzlerce farklı ürün grubunu bünyesinde bulunduran sektör, 2024 yılında 2 milyar dolarlık ihracat hedefliyor.
Promosyon sektörünün, ihracata oldukça açık bir alan olduğunu ve bu potansiyeli alınacak farklı aksiyonlarla daha da arttırmayı hedeflediklerini açıklayan PROMASİAD (Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği) Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, dernek olarak yurt içi ve yurt dışında önemli fuarların ya destekçisi ya da katılımcısı olduklarını söyledi.
31 Ekim – 1 Kasım 2024 tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleşecek PROMOGIFT İstanbul fuarı da bunların başında geldiğine vurgu yapan Başkan Karatemiz, "Informa Markets tarafından PROMASİAD işbirliğinde düzenlenen PROMOGIFT İstanbul’un, çoğunluğu yerli üretici 110’dan fazla firma ile yurt içi ve yurt dışından 6 binin üzerinde alıcıyı buluşturacağını ifade eden Karatemiz; “Fuar katılımcıları, ürün ve yeniliklerini ilk elden tanıtma fırsatı bulurken, yeni siparişler alabilecek, avantajlı satın alma anlaşmaları yapabilecek, ulusal ve uluslararası ölçekli ticari işbirlikleri gerçekleştirebilecekler” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Promosyon ve reklam sektörünün 'Promogift' beklentisi
Kısa adı PROMASİAD olan Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, yeni pazarlara açılma noktasında fuarlara büyük önem verdiklerini söyledi.
İSTANBUL (İGFA) - Reklamcılık, kâğıt ve kâğıt ürünleri, matbaa, basım ve yayıncılık, tekstil, plastik ürünleri, metal ve makine sanayi, seramik ve cam gibi çok sayıda sektör ile doğrudan ilişkili olan Türkiye Promosyon Sektörü’nün, 300 milyar liranın üzerinde bir pazar hacmine sahip olduğu öngörülüyor.
Giyimden elektronik eşyaya, züccaciyeden ofis ekipmanlarına, kırtasiyeden otomobil aksesuarlarına kadar yüzlerce farklı ürün grubunu bünyesinde bulunduran sektör, 2024 yılında 2 milyar dolarlık ihracat hedefliyor.
Promosyon sektörünün, ihracata oldukça açık bir alan olduğunu ve bu potansiyeli alınacak farklı aksiyonlarla daha da arttırmayı hedeflediklerini açıklayan PROMASİAD (Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği) Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, dernek olarak yurt içi ve yurt dışında önemli fuarların ya destekçisi ya da katılımcısı olduklarını söyledi.
31 Ekim – 1 Kasım 2024 tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleşecek PROMOGIFT İstanbul fuarı da bunların başında geldiğine vurgu yapan Başkan Karatemiz, "Informa Markets tarafından PROMASİAD işbirliğinde düzenlenen PROMOGIFT İstanbul’un, çoğunluğu yerli üretici 110’dan fazla firma ile yurt içi ve yurt dışından 6 binin üzerinde alıcıyı buluşturacağını ifade eden Karatemiz; “Fuar katılımcıları, ürün ve yeniliklerini ilk elden tanıtma fırsatı bulurken, yeni siparişler alabilecek, avantajlı satın alma anlaşmaları yapabilecek, ulusal ve uluslararası ölçekli ticari işbirlikleri gerçekleştirebilecekler” dedi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
Teklif Meclis'e sunuldu... Fahiş fiyat ve stokçuluk cezaları artıyor!
Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk cezalarının artırılmasını da içeren Türk Ticaret Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun Teklifi, TBMM Başkanlığına sunuldu.
Yanlış diyetlere dikkat!
İnsanların çok kısa bir sürede hızlı şekilde kilo vermeyi hedeflediklerinde çok yanlış diyetlere yöneldiklerini kaydeden uzmanlar, zayıflama hedefiyle başlanılan süreçte uygulanan yanlış listeler, yetersiz ve dengesiz beslenmenin temeline dayalı zayıflama listeleri obeziteyi de beraberinde getirdiğini belirtti.
İzmir Güzelbahçe’de Gasilhane yeniden hizmette
İzmir'de Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, seçimde hizmet vaatlerinden biri olan gasilhaneyi yeniden hizmete açtı.
Muğla'dan 'Orman Benim' kampanyasına destek
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Tarım ve Orman Bakanlığı ile Orman Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Orman Benim” kampanyasına katıldı.
Bursa Yenişehir'de meclisler canlı yayınlanmaya başladı
Bursa'da Yenişehir Belediye Başkanı Ercan Özel, daha önce defalarca önermelerine rağmen, canlı yayın yapılmayan Belediye Meclis Toplantılarının artık canlı yayınlanacağını belirterek, “Meclis’te konuşulanlar, alınan kararlar anbean halkımız tarafından takip edilecek. Şeffaf belediyecilik anlayışımızı her noktada sürdüreceğiz” dedi.
Fatih Sultan Mehmet Han Hünkar Çayırı’nda anıldı
İstanbul Fatihi, Fatih Sultan Mehmet Han vefatının 543. yılında Gebze Belediyesi tarafından Hünkar Çayırı’nda düzenlenen programda dualarla anıldı.