Promosyon ve reklam sektörünün 'Promogift' beklentisi
Promosyon ve reklam sektörünün 'Promogift' beklentisi
Kısa adı PROMASİAD olan Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, yeni pazarlara açılma noktasında fuarlara büyük önem verdiklerini söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 23.04.2024 09:22
Haber Güncellenme Tarihi: 23.04.2024 09:22
Kaynak:
IGF
İSTANBUL (İGFA) - Reklamcılık, kâğıt ve kâğıt ürünleri, matbaa, basım ve yayıncılık, tekstil, plastik ürünleri, metal ve makine sanayi, seramik ve cam gibi çok sayıda sektör ile doğrudan ilişkili olan Türkiye Promosyon Sektörü’nün, 300 milyar liranın üzerinde bir pazar hacmine sahip olduğu öngörülüyor.
Giyimden elektronik eşyaya, züccaciyeden ofis ekipmanlarına, kırtasiyeden otomobil aksesuarlarına kadar yüzlerce farklı ürün grubunu bünyesinde bulunduran sektör, 2024 yılında 2 milyar dolarlık ihracat hedefliyor.
Promosyon sektörünün, ihracata oldukça açık bir alan olduğunu ve bu potansiyeli alınacak farklı aksiyonlarla daha da arttırmayı hedeflediklerini açıklayan PROMASİAD (Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği) Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, dernek olarak yurt içi ve yurt dışında önemli fuarların ya destekçisi ya da katılımcısı olduklarını söyledi.
31 Ekim – 1 Kasım 2024 tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleşecek PROMOGIFT İstanbul fuarı da bunların başında geldiğine vurgu yapan Başkan Karatemiz, "Informa Markets tarafından PROMASİAD işbirliğinde düzenlenen PROMOGIFT İstanbul’un, çoğunluğu yerli üretici 110’dan fazla firma ile yurt içi ve yurt dışından 6 binin üzerinde alıcıyı buluşturacağını ifade eden Karatemiz; “Fuar katılımcıları, ürün ve yeniliklerini ilk elden tanıtma fırsatı bulurken, yeni siparişler alabilecek, avantajlı satın alma anlaşmaları yapabilecek, ulusal ve uluslararası ölçekli ticari işbirlikleri gerçekleştirebilecekler” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Promosyon ve reklam sektörünün 'Promogift' beklentisi
Kısa adı PROMASİAD olan Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, yeni pazarlara açılma noktasında fuarlara büyük önem verdiklerini söyledi.
İSTANBUL (İGFA) - Reklamcılık, kâğıt ve kâğıt ürünleri, matbaa, basım ve yayıncılık, tekstil, plastik ürünleri, metal ve makine sanayi, seramik ve cam gibi çok sayıda sektör ile doğrudan ilişkili olan Türkiye Promosyon Sektörü’nün, 300 milyar liranın üzerinde bir pazar hacmine sahip olduğu öngörülüyor.
Giyimden elektronik eşyaya, züccaciyeden ofis ekipmanlarına, kırtasiyeden otomobil aksesuarlarına kadar yüzlerce farklı ürün grubunu bünyesinde bulunduran sektör, 2024 yılında 2 milyar dolarlık ihracat hedefliyor.
Promosyon sektörünün, ihracata oldukça açık bir alan olduğunu ve bu potansiyeli alınacak farklı aksiyonlarla daha da arttırmayı hedeflediklerini açıklayan PROMASİAD (Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği) Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Karatemiz, dernek olarak yurt içi ve yurt dışında önemli fuarların ya destekçisi ya da katılımcısı olduklarını söyledi.
31 Ekim – 1 Kasım 2024 tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleşecek PROMOGIFT İstanbul fuarı da bunların başında geldiğine vurgu yapan Başkan Karatemiz, "Informa Markets tarafından PROMASİAD işbirliğinde düzenlenen PROMOGIFT İstanbul’un, çoğunluğu yerli üretici 110’dan fazla firma ile yurt içi ve yurt dışından 6 binin üzerinde alıcıyı buluşturacağını ifade eden Karatemiz; “Fuar katılımcıları, ürün ve yeniliklerini ilk elden tanıtma fırsatı bulurken, yeni siparişler alabilecek, avantajlı satın alma anlaşmaları yapabilecek, ulusal ve uluslararası ölçekli ticari işbirlikleri gerçekleştirebilecekler” dedi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
VALİLİK’TEN KRİTİK UYARI:
Yalova'da artan kuraklık nedeniyle su kaynakları kritik seviyeye indi, arıtma tesisleri işlevini yitirdi. Valilik, şehir şebeke suyunun içilmemesi ve yemek yapımında kullanılmaması yönünde uyarı yayınladı. Vatandaşlar ve işletmelerin su kullanımı konusundaki belirsizlik endişeye sebep oluyor.
VALİLİK’TEN KRİTİK UYARI: “ŞEBEKE SUYUNU İÇMEYİN, YEMEKTE KULLANMAYIN”
Yalova'da kuraklık nedeniyle su kaynaklarındaki kritik azalma sebebiyle Valilik, şebeke suyunun içilmemesi ve yemeklerde kullanılmaması yönünde uyarıda bulundu. Vatandaşlar, restoran ve fırınlardaki su kullanımı konusunda endişelerini dile getirdi.
7 Yıl Saklanan Firari, yakalandı
Kaytazdere'de 7 yıldır saklanan firari K.F., "Çocuğun Cinsel İstismarı" ve "Kişiyi Hürriyetinden Yoksun Kılma" suçlarından 10 yıl 10 ay hapis cezasıyla aranıyordu. Emniyet ekipleri tarafından yakalanan K.F., işlemlerinin ardından Kandıra Cezaevi'ne gönderildi.
5,8 MİLYON TL’LİK TAHSİLAT SÜRECİ BAŞLATILDI
Çiftlikköy Belediyesi'nde müfettiş raporu 41 milyon TL kamu zararı tespit etti. 2020-2025 denetiminde eski başkan Silpagar'a 5.8 milyon TL kamu zararı çıkarıldı. Araç kiralama ve vektörle mücadele ihalelerinde büyük kayıplar belirlendi.
“DSİ Nisan’da Uyardı, Belediye Hiçbir Şey Yapmadı”
Ak Parti'nin eski İl Başkanı Bağatar, Yalova'nın su sorununu çözmek için yıllar önce projenin hazırlandığını ama yatırım onayı alamadığını açıkladı. Su kesintileri nedeniyle tepkiler sürerken, AK Parti İl Başkanı Güçlü, belediyeyi ihmalle suçladı.
Suçlu bulundu….Belediye başkanı Mehmet Gürel…..
Ak Parti'nin eski İl Başkanı Bağatar, Yalova'nın su sorununu çözmek için yıllar önce projenin hazırlandığını ama yatırım onayı alamadığını açıkladı. Su kesintileri nedeniyle tepkiler sürerken, AK Parti İl Başkanı Güçlü, belediyeyi ihmalle suçladı.